Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гінекологічний набір, ємність для сечі
Очікувана вартість
5 515,00 UAH
UA-2019-07-23-000630-c bd63ea19bc464cc78b508817e2df467f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: https://smkl1.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг - згідно з договором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Набір гінекологічний №3 оглядовий із щіточкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штука
Ємність для сечі одноразова стерильна 120 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату та накладної на Товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка Товару. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником Товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 5 515,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 12:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 13:25
договір.pdf укладений
23 липня 2019 13:20