Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15610000-7 Продукція круп`яної та борошномельної промисловості на ІІ-півріччя 2019 року. (борошно пшеничне, крупа манна, пластівці вівсяні, крупа пшенична, крупа ячна, крупа гречана, пшоно, облущений рис)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000576-c f9e8c4c46bce473e92841d79d0d6ccec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ирина Леонтьевна

+380997043694 lpu_02080017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01995189
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. 20-річчя Перемоги, буд. 34
Контактна особа: Ирина Леонтьевна
+380997043694
lpu_02080017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограм
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кілограм
Рис облущений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
80 кілограм
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
50 кілограм
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кілограм
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кілограм
Пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кілограм
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кілограм
Крупа ячнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20 – річчя Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно накладної, але не пізніше 30 календарних днів з дня отримання товару. Оплата товару виконується згідно ст. 49 бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3-х банківських днів з дня отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. Ціна на товар, що є предметом договору не можуть бути змінена у перший місяць поставки. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Постачальник надає відповідні висновки (дані про середні споживчі ціни на продукти харчування по Дніпропетровській області за відповідний період) надані компетентними державними органами. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 12:38
проект договору.doc
23 липня 2019 12:38
оголошення крупи.doc
23 липня 2019 12:38
Додаток 1 технічні вимоги.doc
23 липня 2019 12:38
Додатки 2, 3, 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА" 14 999,90
UAH з ПДВ
14 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 16:23
Качест.pdf
31 липня 2019 09:56
Мерс.pdf
31 липня 2019 09:56
Cанкнижка новая.pdf
31 липня 2019 09:56
Витяг с гос рестр.pdf
31 липня 2019 09:56
Качест Миллер Т.С.pdf
31 липня 2019 09:56
Договор логистики.pdf
31 липня 2019 09:56
Акт склады.pdf
31 липня 2019 09:56
Довідка ст17.pdf
31 липня 2019 09:56
Ценовое крупы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#1923022640
Переможець 14 999,90
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:36

Документи

02 серпня 2019 16:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЛЛЕР ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#1923022640
14 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 16:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:50
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 11:38
допугода миллер 12,19.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 11:35
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 10:08
договір Міллер ІІп-2019.pdf укладений
16 серпня 2019 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 3676,70 грн
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 323,20
UAH