Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для модернізації існуючої дискової підсистеми NetApp (Дискові полиці NetApp DS224C та Дискові накопичувачі 960GB SSD SAS 12G (X371A))
Очікувана вартість
29 500 000,80 UAH
UA-2019-07-23-000536-c a45f0b092dfe4d89b8584a5d85bab4d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


згідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплект
Обладнання для модернізації існуючої дискової підсистеми NetApp
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж у розмірі 70% від Ціни Договору, разом з ПДВ 20 650 000,56 грн. (двадцять мільйонів шістсот п’ятдесят тисяч гривень 56 копійок), здійснюється Покупцем на підставі цього Договору шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами цього Договору та на його підставі. Аванс 10 Банківські 70
Iнша подія Остаточний розрахунок у розмірі 30% від Ціни Договору, разом з ПДВ 8 850 000,24 грн. (вісім мільйонів вісімсот п’ятдесят тисяч гривень 24 копійки), підлягає оплаті Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін Акту (-ів) приймання-передачі Обладнання та на його підставі. Пiсляоплата 5 Банківські 30

Тендерна документація

23 липня 2019 12:17
Звіт до дог 405.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
#31091208
Переможець 29 500 000,80
UAH з ПДВ
23 липня 2019 12:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 405.pdf укладений
23 липня 2019 12:20