Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ресертифікації інтегрованої системи управління ДП "НАЕК "Енергоатом" щодо виконання вимог міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 та щорічних постсертифікаційних аудитів на термін дії сертифікатів
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000526-a 72c9dd18889b4dfdab4a8966dedb2a04
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андруховець Микола Федорович

206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Андруховець Микола Федорович
206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оскільки замовником було двічі відмінено торги через відсутність достатньої кількості учасників на закупівлю: ДК 021:2015 79420000-4 Управлінські послуги (Послуги з ресертифікації інтегрованої системи управління ДП «НАЕК «Енергоатом» щодо виконання вимог міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 та щорічних постсертифікаційних аудитів на термін дії сертифікатів), у даному випадку відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України № 922 від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 14:50
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ресертифікації інтегрованої системи управління ДП "НАЕК "Енергоатом" щодо виконання вимог міжнародних стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 та щорічних постсертифікаційних аудитів на термін дії сертифікатів (джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  30 грудня 2021
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

23 липня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 14:43
Витяг з протоколу ТК від 23.07.2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС» (ТОВ «ІМС»).
#39748215
Переможець 3 999 600,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 14:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРНЕШНЛ МЕНЕДЖМЕНТ СЕРВІС» (ТОВ «ІМС»).
#39748215
3 999 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 12:55
Угода про розірвання договору.tif укладений
07 вересня 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 08:08
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 07:56
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 07:55
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 07:55
Додаткова угода №2.tif зміни до договору
30 листопада 2020 17:36
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:11
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 17:11
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 17:20
27-006-04-19-01106.pdf укладений
08 серпня 2019 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 27-006-04-19-01106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін - 3 999 600,00 грн. у т.ч. ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 27-006-04-19-01106
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 06 вересня 2021
Сума оплати за договором: 2 704 231,52
UAH (в тому числі ПДВ 450 705,25 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір та припинити зобов'язання між ними, що виникли з цього договору з моменту набрання чинності цією угодою.