Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці).
Очікувана вартість
80 025,00 UAH
UA-2019-07-23-000512-c 1f4c737edf2d4868b30b24db395761d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Далічук

+380977591853 knutd_tendercom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет технологій та дизайну
Код ЄДРПОУ: 02070890
Вебсайт: http://knutd.com.ua
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Немировича-Данченка, буд. 2
Контактна особа: Олена Далічук
+380977591853
knutd_tendercom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штука
Код згідно ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Немировича-Данченко,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  23 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом здійснення попередньої оплати Замовником після надання Постачальником рахунку-фактури на оплату товару на строк не більше одного місяця відповідно до п.1 постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23 квітня 2014 року № 117. Аванс 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Печений Володимир Борисович
#2959011296
Переможець 80 025,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 12:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 12:17
Договір № 1-СТ від 23.07.2019р..pdf укладений
23 липня 2019 12:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Код згідно ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці). 250 штука 320,10
UAH з ПДВ