Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт турбоагрегату К-300-240-2 блоку №4)
Очікувана вартість
38 853 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000439-a 46e3e4ee040b416bbe4e9f1b1fa142fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синча Роман

+380624957307 tender@utes.centrenergo.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вуглегірська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Контактна особа: Синча Роман
+380624957307
tender@utes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:48
Очікувана вартість: 38 853 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 853,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт турбоагрегату К-300-240-2 блоку №4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт турбоагрегату К-300-240-2 блоку №4 (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька обл., Світлодарськ, Вуглегірська ТЕС, блок ст.№4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія розрахунок за товаро-матеріальні цінності (надалі – ТМЦ), які використані або будуть використані для виконання робіт здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів з дати поставки їх на Вуглегірську ТЕС та проведення їм вхідного контролю з оформленням двосторонніх актів вхідного контролю, з одночасним наданням звіту на відповідність поставлених ТМЦ кошторисній документації; розрахунок за виконані роботи: – 90% від вартості виконаних робіт (згідно актів прийому-передачі виконаних робіт) здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання кожного акту прийому-передачі виконаних робіт; – остаточний платіж в розмірі 10% від вартості виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після закінчення підконтрольної експлуатації обладнання, у відповідності до п.7.9.20 ГКД 34.20.661-2003 (у редакції Наказу Міністерства палива та енергетики України (надалі - Міненерговугілля України) від 15.03.2019р. №124) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 16:38
Електронний цифровий підпис
19 серпня 2019 16:38
45310000-3_ЗТД.doc
19 серпня 2019 16:38
Перелік_змін_3.pdf
19 серпня 2019 16:38
Електронний цифровий підпис
12 серпня 2019 14:15
Електронний цифровий підпис
01 серпня 2019 15:30
Електронний цифровий підпис
23 липня 2019 13:51
Електронний цифровий підпис
19 серпня 2019 16:38
45310000-3_ЗТД.doc
12 серпня 2019 14:15
45310000-3_ЗТД.doc
01 серпня 2019 15:30
45310000-3_ЗТД.doc
23 липня 2019 13:50
45310000-3_ТД.doc
19 серпня 2019 16:38
Перелік_змін_3.pdf
12 серпня 2019 14:15
Перелік_змін_2.pdf
01 серпня 2019 15:30
Перелік_змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО" 38 843 882,80
UAH з ПДВ
38 843 882,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОІНВЕСТ 38 852 728,80
UAH з ПДВ
38 852 728,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" 38 852 900,40
UAH з ПДВ
38 852 900,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 11:45
Довідка про корупцію.pdf
03 вересня 2019 11:45
Dovidka_19240417560270448443.pdf
23 серпня 2019 15:45
19.1 Квітанція 2.pdf
23 серпня 2019 15:42
23.2 Відомість ресурсів.pdf
23 серпня 2019 15:42
23.1 Локальний кошторис.pdf
23 серпня 2019 15:42
23. Договірна ціна.pdf
23 серпня 2019 15:42
22. Відгук.pdf
23 серпня 2019 15:42
20. Аналогічні договори.pdf
23 серпня 2019 15:42
19. Звіт 1 ДФ.pdf
23 серпня 2019 15:42
15.3 Протоколи слюсарі.pdf
23 серпня 2019 15:42
15.1 Протоколи ІТР.pdf
23 серпня 2019 15:42
14.1 Обладнання ППС 11.pdf
23 серпня 2019 15:42
14. Мат.-тех. база.pdf
23 серпня 2019 15:42
13. Аркуш відповідності.pdf
23 серпня 2019 15:42
12. Довідка про санкції.pdf
23 серпня 2019 15:42
7. Додаток 7.pdf
23 серпня 2019 15:42
6. Статут.pdf
23 серпня 2019 15:42
5.2 Рішення засновників.pdf
23 серпня 2019 15:42
4 Декларація.pdf
23 серпня 2019 15:42
3 Дозвіл.pdf
23 серпня 2019 15:42
1 Додаток 5.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 11:36
кошторис.rar
23 серпня 2019 11:36
9. кошторис.PDF
23 серпня 2019 11:36
5. копія статуту.pdf

Публічні документи

26 серпня 2019 23:54
Ком пропозиція.pdf
26 серпня 2019 23:52
Дозвіл.PDF
26 серпня 2019 23:52
Статут СТМ-ЕНЕРГО.pdf
26 серпня 2019 23:52
Лист-погодження.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"
#37553777
Переможець 38 843 882,80
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"
#37553777
38 843 882,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 вересня 2019 14:09
Договор_16_2_13.09.2019.pdf укладений
13 вересня 2019 14:08
sign.p7s зміни до договору
03 лютого 2020 13:33
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 10:25
додаткова угода (1).pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до протоколу технічної наради при головному інженері з питання дефекації та заміни робочих лопаток 4 ст. турбіни під час проведення капітального ремонту енергоблоку 300 МВт ст№4 від 07 жовтня 2019 року виникла необхідність внесення змін до Договору №16/2 від 13.09.2019 р. із закупівлі: код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт турбоагрегату К-300-240-2 блоку №4) (номер тендеру в ЦБД UA-2019-07-23-000439-a) з метою покращення якості предмета закупівлі. Вуглегірська ТЕС здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон). Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Враховуючи вищевикладене пропоную членам тендерного комітету внести зміни до Договору №16/2 від 13.09.2019 р. із закупівлі: код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт турбоагрегату К-300-240-2 блоку №4) (номер тендеру в ЦБД UA-2019-07-23-000439-a) у відповідності до пункту 3 частини 4 статті 36 Закону, за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості. Відповідальним за дотримання вищезазначених вимог призначити начальника відділу підготовки та проведення ремонтів.
Номер договору про закупівлю: 16/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 36 863 065,03
UAH (в тому числі ПДВ 6 143 844,17 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку