Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
118 800,00 UAH
UA-2019-07-23-000392-a 885d4a9eae7841f3a8a2e6f560273058
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хацьола Микола

+380332778159 tender@voladm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 13366926
Вебсайт: http://www.voladm.gov.ua
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, м. Луцьк, майдан Київський, 9
Контактна особа: Хацьола Микола
+380332778159
tender@voladm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 13:42
Очікувана вартість: 118 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 од.
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору. Після підписання сторнами акту приймання-передачі фактично переданого товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:08
Тендерна документація_БФП.doc
23 липня 2019 13:08
Багатофункціональний пристрій.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:13
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне:
1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами
2) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
3) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 3 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам.  Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 2 до тендерної документації. Отже, не вбачаємо, вносити зміни, що стосуються даного питання до тендерної документації.
Наявність блокування друку. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Дата подання: 24 липня 2019 14:12
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:30
Шановний Замовнику, прошу повідомити: 1) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 2) Оскільки останнім часом з'явилися пропозиції техніки нелегально ввезеної в Україну, прошу повідомити, Чи є для Вас важливим критерієм, наявність підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника 36 місяців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду питання повідомляємо наступне.
Оскільки замовник є бюджетною установою важливим принципом при проведенні закупівель є ефективне витрачання бюджетних коштів та забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів. Відповідно:
1) Відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою є важливим критерієм для забезпечення подальшого раціонального витрачання державних коштів;
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів відповідності або декларацій відповідності, чинних на момент подання. Постачальник гарантує автентичність Товару, який поставляється, а також повну відповідність Товару технічним, якісним та кількісним вимогам. Гарантія не повинна бути меншою ніж гарантія виробника.
Додаткові картриджі
Дата подання: 25 липня 2019 10:21
Дата відповіді: 30 липня 2019 09:45
Доброго дня. У додатку 3 п.6 вказано,що мають бути додаткові картриджі, але не вказано кількість! Внесіть зміни та вкажіть гарантійний строк на БФП. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.

У вказаному вами пункті вказано «Додаткові картриджі до пристрою мають бути оригінальними, того ж виробника, що і сам пристрій». Як вбачається вимога щодо обов’язковості постачання додаткових картріджів у комплекті відсутня. Даний пункт включений до тендерної документації з метою обумовлення додаткових преференцій, що можуть бути наявними у різних постачальників при наявності такої можливості, тому кількість не вказано.

Стосовно гарантійного строку, як зазначалось у попередніх відповідях на питання, гарантія не повинна бути меншою ніж гарантія виробника. В тексті тендерної документації, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами. Зважаючи на те, що технічним умовам можуть відповідати товари різних виробників гарантійні терміни у яких можуть відрізнятись, не вважаємо за доцільне обмежувати терміни гарантійного строку
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000392-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3512306746
Дата подання: 21 серпня 2019 15:48
Оскарження
Шановний Замовнику!
15 серпня 2019 року Волинською обласною державною адміністрацією було проведено відкриті торги згідно Ідентифікатора закупівлі UA-2019-07-23-000392-a Багатофункціональний пристрій ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання, у кількості 22 од.
Тендерний комітет відхилив тендерну пропозицію (ПРОТОКОЛ №11/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року) учасника процедури відкритих торгів Фізичної особи-підприємця Галкіної Анастасії Олександрівни з наступних підстав:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Дане рішення є незаконним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:

1. У ПРОТОКОЛІ №11/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року вказано членами тендерного комітету Замовника:
«Постачальником надано довідку наявності обладанання та матеріально-технічної бази у якої зазначено: «11. Приміщення офісне та складське (130 кв.м. орендується), за адресою м.Миколаїв, вул. Веселинівська 47/3.» У підтвердження додана копія договору оренди нежитлового приміщення від 10.01.2019 №5. Проте у договорі зазначено, що «про факт прийому-передачі приміщення складається акт прийому-передачі....який є невід’ємною частиною договору». Оскільки акт не додано, вважаємо що учасник надав договір не в повному обсязі, тобто договір не надано, а вимогу тендерної документації не виконано.»

У розділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. 3.5.2. Тендерної документації Замовником вказано:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи:
Кваліфікаційний критерій 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Документальне підтвердження Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).»

Тобто Замовник не вказав та не вимагає від Учасника надання інформації про приміщення або договору оренди приміщення з додатками, актами прийому –передачі та ін.
Оскільки Замовником не вказана вимога надання договору оренди приміщення з додатками, актами прийому –передачі та ін., то ненадання акту прийому-передачі приміщення не є невиконанням вимоги тендерної документації та не може бути причиною відхилення пропозиції ФОП Галкіна А.О.

2. У ПРОТОКОЛІ №11/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року вказано членами тендерного комітету Замовника:
«Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «Співпраця з компаніями «Нова пошта» та «Нічний експрес» для постачання товарів». Разом з тим, надана копія договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів постачальником укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ», що суперечить інформації в довідці або свідчить про неповноту подання інформації.»

У розділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. 3.5.2. Тендерної документації Замовником вказано:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи:
Кваліфікаційний критерій 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Документальне підтвердження Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).»

ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано Довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазаначено:
«10. Автотранспорт – 1 шт. Орендований.»
На підтвердження цієї інформації ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано копію договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, який укладено ФОП Галкіна А.О. з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ».

Тобто ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано копію договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що не суперечить інформації в Довідці наявності обладнання та матеріально-технічної бази та не може бути причиною відхилення пропозиції ФОП Галкіна А.О.

Згідно п.6.2 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою недопущення порушень норми діючого законодавства та існуючих принципів здійснення закупівель та з метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 14.1 Порядку вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих
торгів по предмету закупівлі «Багатофункціональний пристрій» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання» та повторно розглянути її тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Галкіної Анастасії Олександрівни.
У разі залишення заяви без розгляду вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України згідно до глави VII Закону України «Про захист економічної конкуренції», глави 6 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а також Правилами розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:09
В ході обговорення проведено повторний аналіз наданих постачальником документів. Згідно поданих документів учасником торгів виявлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема кваліфікаційним критеріям:
• Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «11. Приміщення офісне та складське (130 кв.м орендується), за адресою м.Миколаїв, вул.Веселинівська 47/3». У підтвердження додана копія договору оренди нежитлового приміщення від 10.01.2019 №5. Проте у договорі зазначено, що «про факт прийому-передачі приміщення складається акт прийому-передачі….який є невід’ємною частиною договору». Оскільки у договорі наданому постачальником зазначено про те що акт є невід’ємною частиною договору вважаємо, що договір наданий не в повному обсязі. Окрім того, виникає ризик невиконання факту передачі приміщення, що є суттєвим при розгляді пропозиції. Окрім можливого орендованого приміщення (так як факт передачі не встановлено) постачальником не вказано інших об’єктів нерухомого майна що належать на праві власності або орендуються.
• Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «Співпраця з компаніями «Нова пошта» та «Нічний експрес» для постачання товарів», водночас не зазначено про співпрацю з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ», що суперечить інформації в довідці або свідчить про неповноту подання інформації. Разом з тим, надана копія договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів постачальником укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ». В свою чергу замовник не може визначити за наданою інформацією яким чином постачальник виконає умови тендерної документації стосовно доставки та можливого гарантійного обслуговування.

Документи

30 серпня 2019 14:09
Протокол 20_2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна 105 380,00
UAH з ПДВ
105 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 117 652,92
UAH з ПДВ
117 652,92
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 118 800,00
UAH з ПДВ
118 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 14:08
Електронний підпис
07 серпня 2019 12:45
17Договір сервіс Луцьк.pdf
07 серпня 2019 12:45
24ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 серпня 2019 12:45
23ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 14:33
Електронний підпис
07 серпня 2019 14:33
Технічні вимоги.pdf
07 серпня 2019 14:33
Таблиця-порівняння.pdf
07 серпня 2019 14:33
Статут від 06.06.2019р..pdf
07 серпня 2019 14:33
Проект договору.pdf
07 серпня 2019 14:33
Пояснювальна записка.pdf
07 серпня 2019 14:33
паспорт оригінал.pdf
07 серпня 2019 14:33
Опис від 07.06.2019р..pdf
07 серпня 2019 14:33
Лист-погодження.pdf
07 серпня 2019 14:33
Лист-згода.pdf
07 серпня 2019 14:33
Лист-гарантія.pdf
07 серпня 2019 14:33
Лист-гарантія..pdf
07 серпня 2019 14:32
Лист виробника.pdf
07 серпня 2019 14:32
Код оригінал.pdf
07 серпня 2019 14:32
Згідно з оригіналом.rar
07 серпня 2019 14:32
Довідка.pdf
07 серпня 2019 14:32
Довідка стаття 17.pdf
07 серпня 2019 14:32
Довідка ст.17.pdf
07 серпня 2019 14:32
Довідка протистояння.pdf
07 серпня 2019 14:32
Довідка про мат. базу.pdf
07 серпня 2019 14:32
Довідка п.1 стаття 50.pdf
07 серпня 2019 14:32
Довідка не є банкрутом.pdf
07 серпня 2019 14:32
Довідка довкілля.pdf
07 серпня 2019 14:32
Гарантійнйи лист.pdf
07 серпня 2019 14:32
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 14:32
Гарантійний лист..pdf
07 серпня 2019 14:32
Відповідність вимогам.pdf
07 серпня 2019 14:32
Витяг ПДВ 26.07.2019 р.pdf
07 серпня 2019 14:32
Витяг ЄДРПОУ 19.07.2019р..pdf
07 серпня 2019 14:32
Висновок СЕС - копія.pdf
07 серпня 2019 14:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 14:27
БФП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
Відхилено 105 380,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:32
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 117 652,92
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2737409359
Відхилено 118 800,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 14:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Інформація про відміну

Дата відміни
30 серпня 2019 14:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі