Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер (16 Gb)
Очікувана вартість
47 400,00 UAH
UA-2019-07-23-000355-a b6b86536356a4d7585b569f1b2748b0f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хацьола Микола

+380332778159 tender@voladm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 13366926
Вебсайт: http://www.voladm.gov.ua
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, м. Луцьк, майдан Київський, 9
Контактна особа: Хацьола Микола
+380332778159
tender@voladm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 13:42
Очікувана вартість: 47 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комплект поставки згідно тендерної документації: Комп'ютер , кабель живлення, монітор, клавіатура, мишка, Технічна документація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од.
Персональний комп'ютер (16 Gb)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору. Після підписання сторнами акту приймання-передачі фактично переданого товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 12:43
Персональний компютер 16гб.pdf
23 липня 2019 12:43
Тендерна документація_персональний компютер16 GB.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:15
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами
2) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
3) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 3 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам.  Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 2 до тендерної документації. Отже, не вбачаємо, вносити зміни, що стосуються даного питання до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000355-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 09 серпня 2019 10:43
Вимога щодо дискваліфікації
Ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в тендерній закупівлі за № UA-2019-07-23-000355-a, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам Замовника, а саме:
- Замовником у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.п. 3.1.5. вимагалося «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий)» – у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" є лист-згода, але не вказані дані, які вимагав Замовник, а саме: (прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), а, отже, це не дотримання вимог Замовника;
- Замовником у розділі VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» п.п 6.4.6. «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах» – у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відсутній Гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору, а отже, це грубе порушення вимог Замовника;
- Замовником у розділі VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю п. 2 Строк укладання договору п.п. 6.2.4. «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявн.ість в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції документ, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору» – у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" – відсутня довідка, відсутні підтверджуючі документи на повноваження щодо підпису тендерної пропозиції та договору, відсутні документи, які посвідчують особу, уповноваженого на підписання договору, а отже, це грубе порушення вимог Замовника;
- Замовником у розділі Замовником у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону п.п. 3.5.2 «Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів)» – у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" є договір із ТОВ «НОВА ПОШТА», але відсутнє пояснення чому не надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, отже, це не дотримання вимог тендерної документації Замовника;
- Замовником у Додатку № 3 Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю у п. 5 вимагалося: «Учасник надає лист (довідку) підприємства-виробника або його офіційного представника в Україні (оригінал на фірмовому бланку, підписаний уповноваженою особою з відтиском печатки підприємства-виробника (у випадку наявності в підприємства печатки) адресованого Замовнику з зазначенням номеру оголошення про закупівлю про те, що Учасник являється партнером підприємства-виробника або його офіційного представника в Україні, та товари, запропоновані Учасником в рамках даного тендеру є новими, належної якості та відповідають міжнародним (в т.ч. європейським) та українським стандартам» – у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відсутній оригінал листа підприємства-виробника, або хоча б пояснення, чому відсутній оригінал листа підприємства-виробника щодо товару, отже, це грубе не дотримання вимог тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2019 17:36
Вимога врахована при кваліфікації переможця

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 32 997,00
UAH з ПДВ
32 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 43 487,01
UAH з ПДВ
43 487,01
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 47 400,00
UAH з ПДВ
47 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 16:29
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:26
Сертифікат диллера.pdf
06 серпня 2019 16:26
52 Копія статуту (1).pdf
06 серпня 2019 16:26
51 Копія Довідки з ЄДР.pdf
06 серпня 2019 16:26
49 Копія витягу з ЄДР.pdf
06 серпня 2019 16:26
01 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 32 997,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:38
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 43 487,01
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:15
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2737409359
Відхилено 47 400,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:16

Інформація про відміну

Дата відміни
23 серпня 2019 13:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі