Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протяжний сканер
Очікувана вартість
116 500,00 UAH
UA-2019-07-23-000330-a ● d579017dc2f04c868660baa1f63156ac
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинська обласна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 13366926 |
Вебсайт: | http://www.voladm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, м. Луцьк, майдан Київський, 9 |
Контактна особа: |
Хацьола Микола +380332778159 tender@voladm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 116 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од.
Протяжний сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30216110-0 — Комп’ютерні сканери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно умов договору. Після підписання сторнами акту приймання-передачі фактично переданого товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 12:20 |
Протяжний сканер.pdf | |
23 липня 2019 12:20 |
Тендерна документація_протяжний сканер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:22
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами
2) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
3) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 3 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 2 до тендерної документації. Отже, не вбачаємо, вносити зміни, що стосуються даного питання до тендерної документації.
1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами
2) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
3) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 3 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 2 до тендерної документації. Отже, не вбачаємо, вносити зміни, що стосуються даного питання до тендерної документації.
Щодо уточнення технічного завдання
Дата подання: 26 липня 2019 16:08
Дата відповіді: 30 липня 2019 09:47
Шановний Замовнику! В додатку № 3 Тендерної документації (Технічні вимоги) у другій строчці зазначено: Сканування з планшета потім ПОТОКОВИЙ. Просимо пояснити який тип сканера вимагається: Потоковий чи Планшетно/Потоковий? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Тип сканера, що вимагається - потоковий.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-23-000330-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3512306746
Дата подання: 21 серпня 2019 15:51
Оскарження
Шановний Замовнику!
15 серпня 2019 року Волинською обласною державною адміністрацією було проведено відкриті торги згідно Ідентифікатора закупівлі UА-2019-07-23-000330-а «Протяжний сканер» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «ДК 021:2015: 30216110-0 —Комп’ютерні сканери», у кількості 5 од.
Тендерний комітет відхилив тендерну пропозицію (ПРОТОКОЛ №10/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року) учасника процедури відкритих торгів Фізичної особи-підприємця Галкіної Анастасії Олександрівни з наступних підстав:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дане рішення є незаконним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
1. У ПРОТОКОЛІ №10/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року вказано членами тендерного комітету Замовника:
«Постачальником надано довідку наявності обладанання та матеріально-технічної бази у якої зазначено: «11. Приміщення офісне та складське (130 кв.м. орендується), за адресою м.Миколаїв, вул. Веселинівська 47/3.» У підтвердження додана копія договору оренди нежитлового приміщення від 10.01.2019 №5. Проте у договорі зазначено, що «про факт прийому-передачі приміщення складається акт прийому-передачі....який є невід’ємною частиною договору». Оскільки акт не додано, вважаємо що учасник надав договір не в повному обсязі, тобто договір не надано, а вимогу тендерної документації не виконано.»
У розділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. 3.5.2. Тендерної документації Замовником вказано:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи:
Кваліфікаційний критерій 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Документальне підтвердження Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).»
Тобто Замовник не вказав та не вимагає від Учасника надання інформації або договору оренди приміщення з додатками, актами прийому –передачі та ін.
Оскільки Замовником не вказана вимога надання договору оренди приміщення з додатками, актами прийому –передачі та ін., то ненадання акту прийому-передачі приміщення не є невиконанням вимоги тендерної документації та не може бути причиною відхилення пропозиції ФОП Галкіна А.О.
2. У ПРОТОКОЛІ №10/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року вказано членами тендерного комітету Замовника:
«Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «Співпраця з компаніями «Нова пошта» та «Нічний експрес» для постачання товарів». Разом з тим, надана копія договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів постачальником укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ», що суперечить інформації в довідці або свідчить про неповноту подання інформації.»
У розділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. 3.5.2. Тендерної документації Замовником вказано:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи:
Кваліфікаційний критерій 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Документальне підтвердження Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).»
ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано Довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазаначено:
«10. Автотранспорт – 1 шт. Орендований.»
На підтвердження цієї інформації ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано копію договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, який укладено ФОП Галкіна А.О. з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ».
Тобто ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано копію договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що не суперечить інформації в Довідці наявності обладнання та матеріально-технічної бази та не може бути причиною відхилення пропозиції ФОП Галкіна А.О.
Згідно п.6.2 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою недопущення порушень норми діючого законодавства та існуючих принципів здійснення закупівель та з метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 14.1 Порядку вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих
торгів по предмету закупівлі «Багатофункціональний пристрій» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання» та повторно розглянути її тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Галкіної Анастасії Олександрівни.
У разі залишення заяви без розгляду вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України згідно до глави VII Закону України «Про захист економічної конкуренції», глави 6 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а також Правилами розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
15 серпня 2019 року Волинською обласною державною адміністрацією було проведено відкриті торги згідно Ідентифікатора закупівлі UА-2019-07-23-000330-а «Протяжний сканер» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «ДК 021:2015: 30216110-0 —Комп’ютерні сканери», у кількості 5 од.
Тендерний комітет відхилив тендерну пропозицію (ПРОТОКОЛ №10/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року) учасника процедури відкритих торгів Фізичної особи-підприємця Галкіної Анастасії Олександрівни з наступних підстав:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дане рішення є незаконним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
1. У ПРОТОКОЛІ №10/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року вказано членами тендерного комітету Замовника:
«Постачальником надано довідку наявності обладанання та матеріально-технічної бази у якої зазначено: «11. Приміщення офісне та складське (130 кв.м. орендується), за адресою м.Миколаїв, вул. Веселинівська 47/3.» У підтвердження додана копія договору оренди нежитлового приміщення від 10.01.2019 №5. Проте у договорі зазначено, що «про факт прийому-передачі приміщення складається акт прийому-передачі....який є невід’ємною частиною договору». Оскільки акт не додано, вважаємо що учасник надав договір не в повному обсязі, тобто договір не надано, а вимогу тендерної документації не виконано.»
У розділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. 3.5.2. Тендерної документації Замовником вказано:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи:
Кваліфікаційний критерій 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Документальне підтвердження Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).»
Тобто Замовник не вказав та не вимагає від Учасника надання інформації або договору оренди приміщення з додатками, актами прийому –передачі та ін.
Оскільки Замовником не вказана вимога надання договору оренди приміщення з додатками, актами прийому –передачі та ін., то ненадання акту прийому-передачі приміщення не є невиконанням вимоги тендерної документації та не може бути причиною відхилення пропозиції ФОП Галкіна А.О.
2. У ПРОТОКОЛІ №10/2019 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Волинської обласної державної адміністрації від 15 серпня 2019 року вказано членами тендерного комітету Замовника:
«Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «Співпраця з компаніями «Нова пошта» та «Нічний експрес» для постачання товарів». Разом з тим, надана копія договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів постачальником укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ», що суперечить інформації в довідці або свідчить про неповноту подання інформації.»
У розділі 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п. 3.5.2. Тендерної документації Замовником вказано:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи:
Кваліфікаційний критерій 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Документальне підтвердження Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).»
ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано Довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазаначено:
«10. Автотранспорт – 1 шт. Орендований.»
На підтвердження цієї інформації ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано копію договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, який укладено ФОП Галкіна А.О. з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ».
Тобто ФОП Галкіна А.О. в складі тендерної пропозиції надано копію договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що не суперечить інформації в Довідці наявності обладнання та матеріально-технічної бази та не може бути причиною відхилення пропозиції ФОП Галкіна А.О.
Згідно п.6.2 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою недопущення порушень норми діючого законодавства та існуючих принципів здійснення закупівель та з метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 14.1 Порядку вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих
торгів по предмету закупівлі «Багатофункціональний пристрій» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання» та повторно розглянути її тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Галкіної Анастасії Олександрівни.
У разі залишення заяви без розгляду вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України згідно до глави VII Закону України «Про захист економічної конкуренції», глави 6 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а також Правилами розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:12
В ході обговорення проведено повторний аналіз наданих постачальником документів. Згідно поданих документів учасником торгів виявлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема кваліфікаційним критеріям:
• Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «11. Приміщення офісне та складське (130 кв.м орендується), за адресою м.Миколаїв, вул.Веселинівська 47/3». У підтвердження додана копія договору оренди нежитлового приміщення від 10.01.2019 №5. Проте у договорі зазначено, що «про факт прийому-передачі приміщення складається акт прийому-передачі….який є невід’ємною частиною договору». Оскільки у договорі наданому постачальником зазначено про те що акт є невід’ємною частиною договору вважаємо, що договір наданий не в повному обсязі. Окрім того, виникає ризик невиконання факту передачі приміщення, що є суттєвим при розгляді пропозиції. Окрім можливого орендованого приміщення (так як факт передачі не встановлено) постачальником не вказано інших об’єктів нерухомого майна що належать на праві власності або орендуються.
• Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «Співпраця з компаніями «Нова пошта» та «Нічний експрес» для постачання товарів», водночас не зазначено про співпрацю з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ», що суперечить інформації в довідці або свідчить про неповноту подання інформації. Разом з тим, надана копія договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів постачальником укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ». В свою чергу замовник не може визначити за наданою інформацією яким чином постачальник виконає умови тендерної документації стосовно доставки та можливого гарантійного обслуговування.
• Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «11. Приміщення офісне та складське (130 кв.м орендується), за адресою м.Миколаїв, вул.Веселинівська 47/3». У підтвердження додана копія договору оренди нежитлового приміщення від 10.01.2019 №5. Проте у договорі зазначено, що «про факт прийому-передачі приміщення складається акт прийому-передачі….який є невід’ємною частиною договору». Оскільки у договорі наданому постачальником зазначено про те що акт є невід’ємною частиною договору вважаємо, що договір наданий не в повному обсязі. Окрім того, виникає ризик невиконання факту передачі приміщення, що є суттєвим при розгляді пропозиції. Окрім можливого орендованого приміщення (так як факт передачі не встановлено) постачальником не вказано інших об’єктів нерухомого майна що належать на праві власності або орендуються.
• Постачальником надано довідку наявності обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено «Співпраця з компаніями «Нова пошта» та «Нічний експрес» для постачання товарів», водночас не зазначено про співпрацю з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ», що суперечить інформації в довідці або свідчить про неповноту подання інформації. Разом з тим, надана копія договору №3 найму (оренди) транспортного засобу з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів постачальником укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖЕМ». В свою чергу замовник не може визначити за наданою інформацією яким чином постачальник виконає умови тендерної документації стосовно доставки та можливого гарантійного обслуговування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна |
79 950,00
UAH з ПДВ
|
79 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
82 944,00
UAH з ПДВ
|
82 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" |
109 890,00
UAH з ПДВ
|
99 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
116 500,00
UAH з ПДВ
|
116 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна #3512306746 |
Відхилено |
79 950,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 17:39
|
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" #30668603 |
Відхилено |
82 944,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 13:27
|
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" #42472703 |
Відхилено |
99 990,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 14:17
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2737409359 |
Відхилено |
116 500,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 14:19
|
Інформація про відміну
Дата відміни
30 серпня 2019 14:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі