Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор з витратними матеріалами) для навчальних закладів Красилівського району
Очікувана вартість
490 679,00 UAH
UA-2019-07-23-000324-c ● ab3f58d1fb9d433a84637cfab4309656
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Красилівської районної державної адміністрації Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 38418100 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, пл. Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Андрощук Богдана Вікторівна +380385542248 osvitayuliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 490 679,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 490,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
Комп’ютерне обладнання (ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор з витратними матеріалами) для навчальних закладів Красилівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, пл. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2019 11:14 |
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx | |
31 липня 2019 11:14 |
ЗТД компютерне обладнання.doc |
31 липня 2019 11:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2019 11:14 |
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx
|
|||
31 липня 2019 11:14 |
ЗТД компютерне обладнання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:28
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне.
По-перше, згідно із вимогами тендерної документації, Учасник повинен подати пропозицію відповідно до додатку №2 до тендерної документації у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання.
При цьому, відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі.
Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
По-перше, згідно із вимогами тендерної документації, Учасник повинен подати пропозицію відповідно до додатку №2 до тендерної документації у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання.
При цьому, відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі.
Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 25 липня 2019 12:02
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:05
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне.
По-перше, відповідно до вимог п.2.4. Додатку № 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати - Авторизаційний лист наданий виробником/офіційним дистриб’ютором персональних комп’ютерів, БФП, виробником/офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. При цьому, згідно технічних вимог Додатку 2 Замовником встановлено наступні вимоги до ноутбуків - операційна система Windows 10 professional попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Замовник залишає за собою право звернутись за перевіркою автентичності ліцензій на операційну систему до представників компанії виробника.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для внечсеня змін до тендерної документації.
Окрім того, відповідно до пунктів 1.3 та 1.4 Додатку 2 до тендерної документації, Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Продавця. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
По-перше, відповідно до вимог п.2.4. Додатку № 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати - Авторизаційний лист наданий виробником/офіційним дистриб’ютором персональних комп’ютерів, БФП, виробником/офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. При цьому, згідно технічних вимог Додатку 2 Замовником встановлено наступні вимоги до ноутбуків - операційна система Windows 10 professional попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Замовник залишає за собою право звернутись за перевіркою автентичності ліцензій на операційну систему до представників компанії виробника.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для внечсеня змін до тендерної документації.
Окрім того, відповідно до пунктів 1.3 та 1.4 Додатку 2 до тендерної документації, Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Продавця. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" #40274333 |
Переможець |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 12:33
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 12:24
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 12:04
|
Договір 5.pdf | укладений |
23 серпня 2019 12:02
|
Договір 4.pdf | укладений |
23 серпня 2019 12:01
|
Договір 3.pdf | укладений |
23 серпня 2019 12:01
|
Договір 2.pdf | укладений |
23 серпня 2019 12:01
|
Договір 1.pdf | укладений |
23 серпня 2019 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |