Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор з витратними матеріалами) для навчальних закладів Красилівського району
Очікувана вартість
490 679,00 UAH
UA-2019-07-23-000324-c ab3f58d1fb9d433a84637cfab4309656
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрощук Богдана Вікторівна

+380385542248 osvitayuliya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, молоді та спорту Красилівської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38418100
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, пл. Незалежності, 2
Контактна особа: Андрощук Богдана Вікторівна
+380385542248
osvitayuliya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 15:41
Очікувана вартість: 490 679,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
Комп’ютерне обладнання (ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор з витратними матеріалами) для навчальних закладів Красилівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, місто Красилів, пл. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 11:14
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx
31 липня 2019 11:14
ЗТД компютерне обладнання.doc
31 липня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 11:14
Додаток 1 - перелік змін до ТД.docx
31 липня 2019 11:14
ЗТД компютерне обладнання.doc
23 липня 2019 11:28
ТД компютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:28
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне.
По-перше, згідно із вимогами тендерної документації, Учасник повинен подати пропозицію відповідно до додатку №2 до тендерної документації у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання.
При цьому, відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі.
Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до тендерної документації. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом.
По-друге, відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 25 липня 2019 12:02
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:05
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне.
По-перше, відповідно до вимог п.2.4. Додатку № 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати - Авторизаційний лист наданий виробником/офіційним дистриб’ютором персональних комп’ютерів, БФП, виробником/офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. При цьому, згідно технічних вимог Додатку 2 Замовником встановлено наступні вимоги до ноутбуків - операційна система Windows 10 professional попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Замовник залишає за собою право звернутись за перевіркою автентичності ліцензій на операційну систему до представників компанії виробника.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для внечсеня змін до тендерної документації.
Окрім того, відповідно до пунктів 1.3 та 1.4 Додатку 2 до тендерної документації, Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Продавця. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" 480 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА" 488 000,00
UAH з ПДВ
488 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 10:51
01 ДФС.pdf
12 серпня 2019 10:51
02 МВС.pdf
07 серпня 2019 16:25
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:23
24 .Гриф МОН моза.pdf
07 серпня 2019 16:23
23. гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 16:23
21. сес мфу.pdf
07 серпня 2019 16:23
25. Гарантія на еко.pdf
07 серпня 2019 16:23
5. Про субпідрядників.pdf
07 серпня 2019 16:23
3. Доручення.pdf
07 серпня 2019 16:23
19. СEC 130-15IKB.pdf
07 серпня 2019 16:23
14.1 договор 2.pdf
07 серпня 2019 16:23
15. Довідка з кодом.pdf
07 серпня 2019 16:23
1. Установчі документи.pdf
07 серпня 2019 16:23
6. Гарантія на еко.pdf
07 серпня 2019 16:23
2. Довіреність.pdf
07 серпня 2019 16:23
20. v130-15 ikb.pdf
07 серпня 2019 16:23
12. Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2019 16:23
18. Проект договору.pdf
07 серпня 2019 16:23
11. Стаття 17.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 15:49
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"

ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"
#40274333
Переможець 480 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 09:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"
#40274333
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 12:33
ДУ 2.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:24
ДУ 1.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 12:04
Договір 5.pdf укладений
23 серпня 2019 12:02
Договір 4.pdf укладений
23 серпня 2019 12:01
Договір 3.pdf укладений
23 серпня 2019 12:01
Договір 2.pdf укладений
23 серпня 2019 12:01
Договір 1.pdf укладений
23 серпня 2019 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 479 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 999,33 UAH)