Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 23+460 – км 25+630 (права смуга), (влаштування захисного шару з емульсійно-мінеральної суміші)
Очікувана вартість
2 858 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000309-b 31f0ba9a335d4ac588b676c07f05a6b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна Миколаївна

380501818498 od@dn.ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 25946285
Вебсайт: http://dn.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна Миколаївна
380501818498
od@dn.ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 12:44
Очікувана вартість: 2 858 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


ДК 021:2015 (63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 23+460 – км 25+630 (права смуга), (влаштування захисного шару з емульсійно-мінеральної суміші)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 23+460 – км 25+630 (права смуга), (влаштування захисного шару з емульсійно-мінеральної суміші)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Донецька область, Автомобільна дороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 23+460 – км 25+630 (права смуга), _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 (зі змінами), за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості послуг. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж одного місяця з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Джерело фінансування - державний бюджет. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надходження коштів на бюджетний рахунок в органах Казначейства, після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в) Оплата наданих послуг може проводитись поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Джерело фінансування - державний бюджет. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 09:52
Відомість обсягів послуг.docx
23 липня 2019 09:52
проект договору.doc
23 липня 2019 09:52
ТД.docx
23 липня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 09:52
Відомість обсягів послуг.docx
23 липня 2019 09:52
проект договору.doc
23 липня 2019 09:52
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАНКОМ 2 848 700,00
UAH з ПДВ
2 833 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РСІ" 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 17:36
Електронний підпис
19 серпня 2019 17:35
Ліцензія
19 серпня 2019 17:35
Довіреність
19 серпня 2019 17:35
Гарантія
19 серпня 2019 17:35
Пакет переможця
07 серпня 2019 10:09
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:06
13.Ліцензія.pdf
07 серпня 2019 10:06
12.Копія Статуту.pdf
07 серпня 2019 10:06
10.Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 10:06
Гарантия 11887.zip
07 серпня 2019 10:05
4.2.Щодо відп. вимогам.pdf
07 серпня 2019 10:05
3.2.Аналогічний договір.pdf
07 серпня 2019 10:05
2.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 21:05
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:03
Тендерна проп 43-44.PDF
01 серпня 2019 17:03
Статут 6-23.PDF
01 серпня 2019 17:03
Реестр 3.PDF
01 серпня 2019 17:03
Обсяг робіт 45.PDF
01 серпня 2019 17:03
Довідка техніка 52-54.PDF
01 серпня 2019 17:03
Довідка лаб 38.PDF
01 серпня 2019 17:03
Гарантія.rar
01 серпня 2019 17:03
Відсут субпідряд 46.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАНКОМ

ТОВ "РСІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАНКОМ
#34705334
Переможець 2 833 700,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАНКОМ
#34705334
2 833 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 15:53
ДУ №3 від 04.11.2019.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 10:23
ДУ №2 від 18.10.2019.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 10:22
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 12:48
ДУ №1 від 27.09.2019.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 09:53
Договір №2-62 від 30.08.2019.pdf укладений
30 серпня 2019 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 2-62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 2-62
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2-62
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 602 578,36
UAH (в тому числі ПДВ 433 763,06 UAH)