Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер Canon i-SENSYS LBP6030
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2019-07-23-000263-a 7bb4d2e8dd514436b6743141e4c46445
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вацик Ірина Олександрівна

+380997042951 kalush_rcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Калуський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 42588563
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вул. Каракая 25
Контактна особа: Вацик Ірина Олександрівна
+380997042951
kalush_rcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 15:36
Очікувана вартість: 31 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Принтер Canon i-SENSYS LBP6030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77301, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, вул.Каракая, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 11:39
Оголошення_Принтери.docx
23 липня 2019 11:39
Зразок договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розгляд аналогів. Наявність блокування друку. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Дата подання: 24 липня 2019 10:22
Шановний Замовнику, прошу повідомити: 1) Прошу повідомити чи будете Ви розглядати пропозиції еквівалентні предмету закупівлі за технічними характеристиками? 2) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 3) Оскільки останнім часом з'явилися пропозиції техніки нелегально ввезеної в Україну, прошу повідомити, Чи є для Вас важливим критерієм, наявність підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника 36 місяців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000263-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3142304474
Дата подання: 29 липня 2019 09:28
Визначення переможця
Добрий день!!
Шановний Замовнику, прошу звернути Вашу увагу на невідповідність учасника, якого визначено переможцем ФОП КУНИЦЬКА ОЛЬГА БОГДАНІВНА, а саме: в кваліфікаційних вимогах зазначено - "Товар, що постачається повинен мати всі необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленими до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами", слід звернути увагу, що окрім сертифікатів та декларацій відповідності повинен бути наявний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, який на момент участі у торгах у ФОП Куницька Ольга Богданівна відсутній.
Враховуючи вищевикладене вимагаю дискваліфікувати учасника ФОП Куницька Ольга Богданівна.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 липня 2019 17:16
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-07-23-000263-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3142304474
Дата подання: 01 серпня 2019 09:52
Визнання переможця
Шановний Замовнику!!
В Протоколі засідання тендерного комітету КНП "Калуського районного центру первинної медико-санітарної допомоги", щодо розгляду питання про оцінку пропозиції ФОП Куницька Ольга Богданівна, зазначено: "Оскільки, для участі в електронному аукціоні свою пропозицію подав ТІЛЬКИ ОДИН УЧАСНИК, то електронний аукціон не відбувся, а пропозиція, надана Учасником щодо закупівлі «(30230000-0 – комп’ютерне обладнання (принтер Canon i-SENSYS LBP6030)» була кваліфікована електронною системою, як найбільш економічно вигідна. Прошу звернути Вашу увагу, що участь в аукціоні приймало 4 (чотири) учасника, тому рішення, щодо кваліфікації переможця, приймалось саме ЗАМОВНИКОМ, про що свідчить наступний абзац протоколу: "Пропозиція надана Учасником відповідає усім кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації щодо закупівлі…". В кваліфікаційних вимогах зазначено - "Товар, що постачається повинен мати всі необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленими до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами", слід звернути увагу, що окрім сертифікатів та декларацій відповідності повинен бути наявний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, який на момент участі у торгах у ФОП Куницька Ольга Богданівна відсутній.
Враховуючи вищевикладене вимагаю дискваліфікувати учасника ФОП Куницька Ольга Богданівна.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 серпня 2019 14:24
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-07-23-000263-a.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3142304474
Дата подання: 02 серпня 2019 17:25
Визначення переможця
Шановний Замовнику, ще раз звертаю Вашу увагу, на той факт, що тендерній документації (надалі - ТД) учасника-переможця ФОП Куницька Ольга Богданівна, відсутній висновок СЕС, що по своїй правовій природі є первинним документом, який підтверджує якість товару. В ТД Замовника, чітко вказано, що постачаємий товар має мати необхідні документи, підтверджуючі його якість, що обумовлює їх наявність до кваліфікації, як переможця, а після визнання переможцем їх надання разом із товаром.
Звертаючи увагу, безпосередньо на ТД ФОП Куницька О.Б. можна зробити висновок, що сертифікати якості на запропоновану продукцію наявні, а висновок СЕС відсутній.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю або дискваліфікувати ФОП Куницька О.Б., або скасувати закупівлю.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУНИЦЬКА ОЛЬГА БОГДАНІВНА" 29 960,00
UAH з ПДВ
28 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 30 625,00
UAH з ПДВ
28 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 31 199,00
UAH з ПДВ
30 569,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" 31 450,00
UAH з ПДВ
30 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 11:48
Установчі документи.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 15:23
Електронний підпис
24 липня 2019 15:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 липня 2019 15:21
ВИТЯГрозшир.pdf
24 липня 2019 15:21
Certifikate-LBP6030.pdf
24 липня 2019 15:21
ІПН.pdf
24 липня 2019 15:21
СЕС Canon 2019.pdf
24 липня 2019 15:21
ПАСПОРТ.pdf
24 липня 2019 15:21
ВипискаЄДР.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 11:07
старый уставные док.zip
25 липня 2019 11:07
док.ин.pdf
25 липня 2019 11:07
вытяг ФОП.zip
25 липня 2019 11:07
един. нал..jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУНИЦЬКА ОЛЬГА БОГДАНІВНА"

ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУНИЦЬКА ОЛЬГА БОГДАНІВНА"
#2471203109
Рішення скасоване 28 070,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 17:16
ФОП "КУНИЦЬКА ОЛЬГА БОГДАНІВНА"
#2471203109
Рішення скасоване 28 070,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 14:24
ФОП "КУНИЦЬКА ОЛЬГА БОГДАНІВНА"
#2471203109
Переможець 28 070,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:14

Документи

29 липня 2019 08:57
Протокол засідання

Документи

31 липня 2019 17:21
Протокол засідання

Документи

02 серпня 2019 16:14
Протокол засідання

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУНИЦЬКА ОЛЬГА БОГДАНІВНА"
#2471203109
28 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 16:14
Протокол засідання

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:52
Договір укладений
09 серпня 2019 15:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 070,00
UAH