Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 Чернівецької районної ради Вінницької області по вул. Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області
Очікувана вартість
6 456 614,00 UAH
UA-2019-07-23-000136-a f4f73f6866aa4f64953dc6377a325ace
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Галина Михайлівна

+380976768368 chern_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 21724251
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівці, смт Чернівці , вулиця Вінницька , будинок 3
Контактна особа: Ковальчук Галина Михайлівна
+380976768368
chern_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 10:26
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 10:26
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:18
Очікувана вартість: 6 456 614,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32280 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт. Чернівці, вул. Мічуріна ,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 10:22
ТД_роботи.doc
23 липня 2019 10:22
Оголошення роботи.doc
23 липня 2019 10:22
додаток_4.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-23-000136-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-ТРАНССЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40880222
Дата подання: 21 серпня 2019 17:11
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-23-000136-a
Відділом освіти Чернівецької районної державної адміністрації (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор № UA-2019-07-23-000136-a на закупівлю робіт: "Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 Чернівецької районної ради Вінницької області по вул. Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області". Згідно із абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до ст. 18 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «Альманах-транссервіс» (далі – ТОВ «Альманах-транссервіс» та/або Учасник) подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 серпня 2019 00:57
рішення від 23.08.2019 № 11784.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2019 00:57
Про перенесення розгляду UA-2019-07-23-000136-a.b1.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 23:39
рішення від 12.09.2019 № 12872.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Антимонопольного комітету ми, відміняємо своє рішення щодо перемоги ТОВ"Подільські - Будови "
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2019 12:38
Номер скарги: UA-2019-07-23-000136-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-ТРАНССЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40880222
Дата подання: 27 вересня 2019 15:26
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-23-000136-a
Відділом освіти Чернівецької районної державної адміністрації (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор № UA-2019-07-23-000136-a на закупівлю робіт: "Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 Чернівецької районної ради Вінницької області по вул. Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області". Згідно із абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до ст. 18 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «Альманах-транссервіс» (далі – ТОВ «Альманах-транссервіс» та/або Учасник) подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 14:45
Рішення від 01.10.2019 № 13994 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 14:45
Рішення від 18.10.2019 № 14996.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 00:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Антимонопольного комітету №14996-р/пк-пз від 18.10.2019 року , ми відміняємо своє рішення щодо перемоги ТОВ "Проектспецмонтаж"
Дата виконання рішення замовником: 24 жовтня 2019 09:23

Документи подані скаржником

21 серпня 2019 17:11
Платіжне доручення.pdf
21 серпня 2019 17:11
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

27 вересня 2019 15:26
1.Скарга.pdf
27 вересня 2019 15:26
2.Платіжне доручення.pdf
27 вересня 2019 15:26
3.Додаток 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" 5 920 107,22
UAH з ПДВ
5 910 107,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТСПЕЦМОНТАЖ" 5 949 438,00
UAH з ПДВ
5 919 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-ТРАНССЕРВІС" 6 220 711,00
UAH з ПДВ
6 220 711,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 14:25
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:23
ч.2 ст.17.pdf
19 серпня 2019 14:23
п.5 ч.1 ст.17.pdf
19 серпня 2019 14:23
п.6 ч.1.ст.17.zip
19 серпня 2019 14:23
п.3.ч.1.ст.17 (3).zip
19 серпня 2019 14:23
п.8.ч.1.ст.17.pdf
19 серпня 2019 14:23
п.2.ч.1.ст.17 (4).zip
12 серпня 2019 17:40
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:34
ПКД-стиснуто.pdf
12 серпня 2019 17:34
Договірна.pdf
07 серпня 2019 09:59
Електронний підпис
07 серпня 2019 09:58
Проект Договору дод. 4.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 17:14
Електронний підпис
24 вересня 2019 12:02
довідка
19 вересня 2019 23:10
Електронний підпис
19 вересня 2019 23:05
довідка
19 вересня 2019 23:05
відомість ресурсів
19 вересня 2019 23:05
договірна ціна
19 вересня 2019 23:05
цінова пропозиція
07 серпня 2019 00:19
Електронний підпис
07 серпня 2019 00:12
довідки з банку.pdf
07 серпня 2019 00:12
код доступу до статуту.pdf
07 серпня 2019 00:12
цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2019 00:12
відомість ресурсів.pdf
07 серпня 2019 00:12
проект договору.pdf
07 серпня 2019 00:12
обсяги робіт.pdf
07 серпня 2019 00:12
Ліцензія.pdf
07 серпня 2019 00:12
копія Витягу з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 09:01
Електронний підпис
07 серпня 2019 09:00
Інші розрахунки.pdf
07 серпня 2019 08:07
Електронний підпис
06 серпня 2019 21:21
Розрах вартості машин.pdf
06 серпня 2019 21:21
Пропозиція.pdf
06 серпня 2019 21:21
Локальні кошториси.pdf
06 серпня 2019 21:21
Загальновиробничи.pdf
06 серпня 2019 21:21
Довідка не платник ПДВ.pdf
06 серпня 2019 21:21
Статут.pdf
06 серпня 2019 21:21
Опис документів.pdf
06 серпня 2019 21:21
Штатний розпис.pdf
06 серпня 2019 21:21
Техпаспорта.rar
06 серпня 2019 21:21
Проект договору.pdf
06 серпня 2019 21:21
ст.17.pdf
06 серпня 2019 21:21
Паспорт, код директора.pdf
06 серпня 2019 21:21
Календарний графік.pdf
06 серпня 2019 21:21
Договір найму техніки.pdf
06 серпня 2019 21:21
Довідка щодо звіту 1-ПВ.pdf
06 серпня 2019 21:21
Довідка про техніку.pdf
06 серпня 2019 21:21
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"

ТОВ "ПРОЕКТСПЕЦМОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-ТРАНССЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
Рішення скасоване 5 910 107,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 12:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
Рішення скасоване 5 910 107,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 09:23
ТОВ "ПРОЕКТСПЕЦМОНТАЖ"
#35143783
Рішення скасоване 5 919 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 09:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
Відхилено 5 910 107,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 15:20
ТОВ "ПРОЕКТСПЕЦМОНТАЖ"
#35143783
Відхилено 5 919 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 09:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-ТРАНССЕРВІС"
#40880222
Відхилено 6 220 711,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 10:02

Документи

18 вересня 2019 16:18
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:04
Протокол
18 вересня 2019 12:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 жовтня 2019 15:20
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:06
Договір

Документи

28 жовтня 2019 09:36
Електронний підпис
28 жовтня 2019 09:26
Протокол

Документи

30 жовтня 2019 10:01
Електронний підпис
30 жовтня 2019 09:51
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
30 жовтня 2019 10:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі