Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кольоровий прокат
Очікувана вартість
523 459,86 UAH
UA-2019-07-23-000122-a caa694885065468086d98d8f649323c6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайдуліна Юлія Олександрівна

0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Зайдуліна Юлія Олександрівна
0574578063
ZAYDULINA@USV.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги не відрізнялися

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 10:45
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1504 кг
Кольоровий прокат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ не пізніше 30 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, але не раніше реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку-фактури, видаткової накладної, податкової накладної, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, товарно-транспортної накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 10:14
Застосування переговорної № 268.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
Переможець 523 249,20
UAH з ПДВ
23 липня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 10:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
523 249,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 14:35
19.109.pdf укладений
05 серпня 2019 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 508 792,33
UAH (в тому числі ПДВ 84 798,72 UAH)