Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services of independent audit of the State Concern "Ukroboronprom" and its enterprises with involvement of international experts.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УОП ГП Державний концерн "Укроборонпром" |
Код ЄДРПОУ: | 37854297 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Дегтярівська 36 |
Контактна особа: |
Качаненко Костянтин Володимирович +380445862480 KONSTIANTYN.KACHANENKO@UKROBORONPROM.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | The State Concern "Ukroboronprom" |
National ID: | 37854297 |
Contact point: |
Kachanenko Kostiantyn +380445862480 KONSTIANTYN.KACHANENKO@UKROBORONPROM.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 32 500 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 325 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00 % |
Publication date: | 22 липня 2019 17:22 |
Enquiries until: | 17 серпня 2019 23:59 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2019 23:59 |
Information
Estimated total value: | 32 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 325 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Type of tender guarantee: | No guarantee |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Щодо зазначеного у п. 1.1.1-1.1.2 Договору — у строк до 15.03.2020, але не раніше затвердження Сторонами календарного графіка надання відповідної частини Послуг. | Аванс | 150 | Календарні | 40 |
Iнша подія | Щодо зазначеного у п. 1.1.1-1.1.2 Договору — протягом 5 банківських днів з дати підписання Сторонами акта надання відповідної частини Послуг та не раніше за дату реєстрації Виконавцем відповідної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних; а щодо зазначеного у п. 1.1.3 Договору — 100% післяплата протягом 5 банківських днів з дати підписання Сторонами акта надання відповідної частини Послуг та не раніше за дату реєстрації Виконавцем податкової відповідної накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 10:08 |
Електронний цифровий підпис |
20 серпня 2019 10:08 |
UOP_Dohovir_Audyt_20190819_Zakr dani.pdf |
20 серпня 2019 10:08 |
UOP_Perelik zmin_TD_Audyt_20190819.docx |
20 серпня 2019 10:08 |
UOP_Dohovir_Audyt_20190819_Chystovyk.docx |
14 серпня 2019 18:01 |
UOP_TD_Audyt_20190814_Zakr dani.pdf |
14 серпня 2019 18:01 |
UOP_TD_Audyt_20190814_Chystovyk.docx |
20 серпня 2019 10:08 |
Електронний цифровий підпис
|
||||||||
20 серпня 2019 10:08 |
UOP_Dohovir_Audyt_20190819_Zakr dani.pdf
|
||||||||
20 серпня 2019 10:08 |
UOP_Perelik zmin_TD_Audyt_20190819.docx
|
||||||||
20 серпня 2019 10:08 |
UOP_Dohovir_Audyt_20190819_Chystovyk.docx
|
||||||||
14 серпня 2019 18:01 |
UOP_TD_Audyt_20190814_Zakr dani.pdf
|
||||||||
14 серпня 2019 18:01 |
UOP_TD_Audyt_20190814_Chystovyk.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виконавець має хоча б у загальному аргументувати потребу запитуваної інформації, а замовник на підставі забезпечення інформаційної безпеки має мати право відмовити у наданні інформації. Укроборонпрому потрібні такі обґрунтування для того, щоб пізніше правоохоронним органам і органам безпеки довести, кому і з якою метою була надана інформація. Необхідно врахувати, що фінансова звітність і більшість документів бухобліку не містять інформації з обмеженим доступом і будуть доступні аудиторам.
До редакції пункту 4.1.3 будуть внесені зміни.
Редакція пункту буде змінена.
Разом з тим, замовник переконаний, що всі умови та зобов'язання сторін за договором будуть виконуватися належним чином та/або будуть врегульовуватися в робочому порядку шляхом переговорів, і питання про застосування санкцій не виникне.
Вимоги про усунення порушення
Оскільки дана вимога посилається на частину 5 статті 26 Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", що розповсюджується на суб’єктів аудиторської діяльності, якими вже було надано або надаються послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності даному підприємству, вважаємо дану кваліфікаційну вимогу невідповідною чинному Законодавству та пропонуємо викласти вище наведені пункти тендерної документації в новій редакції, посилаючись на частину 3 статті 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»:
«Довідка учасника довільної форми про те, що в учасника відсутні обмеження згідно з частиною 3 статті 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», що учасник відповідає вимогам, встановленим цим Законом до суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, включений до відповідного розділу Реєстру, у якого за попередній річний звітний період сума винагороди від кожного з підприємств, що становлять суспільний інтерес, яким надавалися послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15 відсотків загальної суми доходу від надання аудиторських послуг та який не має обмежень, пов’язаних з тривалістю надання послуг цьому підприємству».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000067 ● 521c43bef38f44ef8340316759939714
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-07-22-002557-b 22.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 18.03.2020 Порушення, про виявлення яких зазначено у висновку Державної аудиторської служби України від 18.03.2020, складеному за результатами моніторингу закупівлі № UA-2019-07-22-002557-b (Послуги незалежного аудиту Державного концерну "Укроборонпром" та його підприємств із залученням міжнародних експертів), а саме: в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель (в оголошенні не зазначено джерела фінансування); в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), не є порушеннями законодавства і не можуть бути підставами для розірвання договору, укладеного за результатами проведеної закупівлі. Відповідно до статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. 1. Щодо незазначення джерела фінансування в оголошенні і в повідомленні про намір укласти договір Державний концерн "Укроборонпром" (далі — Замовник) під час розміщення оголошення про проведення закупівлі 22.07.2019 заповнював електронну форму відповідно до наявних на той час форм і регламентів, що діяли в електронній системі закупівель і авторизованому електронному майданчику, і зазначив всі дані, які мали бути заповнені у електронній формі. Вказане у висновку Держаудитслужби поле "джерело фінансування" на момент розміщення Замовником оголошення ще не існувало в електронній системі закупівель і було реалізоване лише з 01.11.2019. Це підтверджується офіційним повідомленням на порталі "Prozorro": https://prozorro.gov.ua/news/novaciya-prozorro-dopomozhe-v-monitoringu-vitrat-byudzhetiv. Вважаємо, що незазначення в оголошенні джерела фінансування не може бути кваліфіковане як порушення, що вимагає розірвання договору про закупівлю, оскільки така обставина жодним чином не вплинула на обʼєктивність проведення закупівлі і не порушила принципів проведення закупівлі. Крім того, Законом України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) встановлено чітку процедуру і строки проведення торгів. На етапі виконання договору, уже укладеного з переможцем торгів за результатами процедури закупівлі, видається запізнілим предʼявляти зауваження до оголошення про початок процедури. Окремо слід зазначити, що для договору про закупівлю, який укладено та вже розпочато виконання, Законом не передбачено такої підстави розірвання, як незазначення в оголошенні про проведення закупівлі джерела фінансування. 2. Щодо невідхилення тендерної пропозиції одного з учасників Очевидно, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Ернст енд Янг Аудиторські послуги" (далі — Учасник 2) під час підготовки тендерної пропозиції керувалося не вимогами пункту 8 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації, а вимогами пункту 14 додатку 4 до тендерної документації "Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції". При цьому тендерна пропозиція Учасника 2 вимогам додатку 4 до тендерної документації відповідає. Згідно з пунктом 2 розділу V (стор. 7) тендерної документації, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, і зокрема: технічні помилки та описки, в тому числі відсутність печаток на окремих документах; інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст. Тендерний комітет Замовника кваліфікував розбіжність між підготовленою згідно з додатком 4 до тендерної документації тендерною пропозицією Учасника 2 і вимогою пункту 8 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації як іншу помилку, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст. Учасник 2 не відповідав за колізії між додатками до тендерної документації і правомірно керувався одним з них. Ненадання Учасником 2 усіх копій сертифікатів не вплинуло на зміст його тендерної пропозиції. Крім того, Замовникові було достеменно відомо, що насправді Учасник 2 володів більшою кількістю сертифікатів, оскільки у рамках проведення Замовником іншої процедури закупівлі (№ UA-2017-12-20-003453-c, адреса: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-20-003453-c) Учасником 2 було надано Замовникові копії 16 необхідних сертифікатів. За таких обставин відхиляти тендерну пропозицію Учасника 2 не було підстав. Таким чином, обидва учасники подали пропозиції, які відповідали вимогам тендерної документації, та були допущені до участі в торгах із неухильним дотриманням Замовником принципів здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників тощо). За результатами торгів пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Бейкер Тіллі Україна" (далі – Учасник 1) була визнана більш економічно вигідною порівняно з пропозицією Учасника 2. З огляду на зазначене, договір з Учасником 1 було укладено Замовником з повним дотриманням законодавства, тендерної документації та принципів здійснення закупівель. Тому підстави для розірвання договору, укладеного з Учасником 1, відсутні. 3. Загальне зауваження Закон не встановлює, що описані у висновку Держаудитслужби обставини становлять правові підстави для розірвання вже укладеного договору про закупівлю. Так само договір від 01.10.2019 № UOP-2-162-Д-19-193/19 (далі — Договір), укладений за результатами тендеру, не встановлює право Замовника в односторонньому порядку розірвати Договір з підстав, зазначених у висновку Держаудитслужби. Отже, вимога Держаудитслужби розірвати Договір не ґрунтується на нормах Закону, умовах Договору і не може бути виконана Замовником. _________
2020-03-24 14:09:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ознака оскарження в суді
Державний концерн "Укроборонпром" з висновками Державної аудиторської служби України від 18.03.2020 за результатами моніторингу закупівлі "Послуги незалежного аудиту Державного концерну "Укроборонпром" та його підприємств із залученням міжнародних експертів" (оголошення № UA-2019-07-22-002557-b) не погоджується, а тому оскаржив зазначений висновок до суду 01.04.2020, про що відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє у встановлений спосіб та строки.
2020-04-02 17:57:08
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УОП ГП Державний концерн "Укроборонпром" |
Код ЄДРПОУ: | 37854297 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Дегтярівська 36 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" |
29 988 000,00
UAH з ПДВ
|
29 336 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ернст енд Янг Аудиторські послуги |
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
29 337 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" #30373906 |
Переможець |
29 336 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 18:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
01 жовтня 2019 15:53
|
UOP_BT_Dohovir_Audyt_Nr 162-193_20191001.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 15:49
|
Актуальні тендери
-
42 265 265,00UAHБудівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт МГ "Київ-Захід України-1" Ду 1000, Ру 55 на дільниці км 102,34 - км 107,37 з частковою заміною труб та заміною ізоляційного покриття в межах обслуговування Бердичівського ЛВУМГ)КиївКомпанія:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"Детальніше
-
24 417 048,00UAHКод ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Лот 1 - Трансформатори силові, Лот 2 – Трансформатори напруги, Лот 3 – Трансформатори струму).ЗапоріжжяКомпанія:ПАТ ЗапоріжжяобленергоДетальніше
-
49 946 800,00UAHРеконструкція майнового комплексу стадіону "Колос" м. Татарбунари, Одеської області (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013);ТАТАРБУНАРИКомпанія:КЗ ТМР "Спортивний клуб Татарбунари"Детальніше
-
30 104 463,00UAHПослуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади - 10лотівм. ЧернівціКомпанія:Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської радиДетальніше
-
23 577 901,00UAHРеконструкція відділення невідкладної допомоги та реанімації комунального підприємства "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради за адресою: м. Хмельницький, вул. Степена Разіна, 1місто ХмельницькийКомпанія:Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської радиДетальніше
-
46 000 000,00UAHТруби сталеві попередньотеплоізольовані та комплектуючі до нихЛьвівКомпанія:ЛМКП "Львівтеплоенерго"Детальніше