Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (персональний комп’ютер для територіальних підрозділів ГТУЮ у Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Запорізькій, Сумській, Полтавській, Харківській, Чернігівській, Херсонській, Одеській, Миколаївській, Кіровоградській, Черкаській, Житомирській, Вінницькій, Київській, м. Києві, Тернопільській, Рівненській, Хмельницькій, Івано-Франківській, Волинській, Львівській, Закарпатській, Чернівецькій областях)
Data-processing machines (hardware) SC 021:2015:30210000-4 (personal computer for Main territorial administrations of justice in Dnipropetrovs'k oblast, Donetsk oblast, Luhansk oblast, Zaporizhia oblast, Sumy oblast, Poltava oblast, Kharkiv oblast, Chernihiv oblast, Kherson oblast, Odessa oblast, Mykolaiv oblast, Kirovohrad oblast, Cherkasy oblast, Zhytomyr oblast, Vinnytsia oblast, Kyiv oblast, the city of Kyiv, Ternopil oblast, Rivne oblast, Khmelnytskyi oblast, Ivano-Frankivsk oblast, Volyn oblast, Lviv oblast, Zakarpattia oblast, Chernivtsi oblast)
Очікувана вартість
16 100 000,00 UAH
UA-2019-07-22-002466-b 23f556f2dae44e73abf08dfaec907454
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Додаткові контактні особи: Воловик Максим Борисович
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Вовк Євгеній Валентинович
+380442711652
ye.vovk@minjust.gov.ua
Volovyk Maksym
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Vovk Yevhen
+380442711652
ye.vovk@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministerstvo iustytsii Ukrainy
National ID: 00015622
Contact point: Timofeeva Hanna
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Additional contacts: Воловик Максим Борисович
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Вовк Євгеній Валентинович
+380442711652
ye.vovk@minjust.gov.ua
Volovyk Maksym
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Vovk Yevhen
+380442711652
ye.vovk@minjust.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 16 100 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 липня 2019 16:57
Enquiries until: 20 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 26 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 16 100 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement

Тендерна документація

20 вересня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:46
ТД.docx
20 вересня 2019 16:45
Зміни . . . ..pdf
20 вересня 2019 16:45
Протокол 163-5.pdf
17 вересня 2019 17:50
Протокол 163-4.pdf
17 вересня 2019 17:49
Зміни . . ..pdf
02 серпня 2019 16:41
Протокол 163-2.pdf
02 серпня 2019 16:41
Зміни ПК.pdf
22 липня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 16:57
Протокол 163.pdf
22 липня 2019 16:57
ANNOUNCEMENT 30210000-4 . ..pdf
22 липня 2019 16:57
Оголошення 30210000-4 . ..pdf
20 вересня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:46
ТД.docx
17 вересня 2019 17:49
ТД.docx
02 серпня 2019 16:41
ТД 1.docx
22 липня 2019 16:57
ТД.docx
20 вересня 2019 16:45
Зміни . . . ..pdf
20 вересня 2019 16:45
Протокол 163-5.pdf
17 вересня 2019 17:50
Протокол 163-4.pdf
17 вересня 2019 17:49
Зміни . . ..pdf
02 серпня 2019 16:41
Протокол 163-2.pdf
02 серпня 2019 16:41
Зміни ПК.pdf
22 липня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 16:57
Протокол 163.pdf
22 липня 2019 16:57
ANNOUNCEMENT 30210000-4 . ..pdf
22 липня 2019 16:57
Оголошення 30210000-4 . ..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо довiдки
Дата подання: 30 липня 2019 10:19
Дата відповіді: 02 серпня 2019 16:33
Шановний замовник! У таблиці 4 додатку 1 до тендреної документації, зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель оригінал довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, не більше місячної давнини відносно дати оголошення про проведення відкритих торгів. Але на довідці, яку можна отримати у Державній фіскальній службі, зазначається термін дії, який становить 10 діб з дня видачі данної довідки. Якщо наприклад цю довідку отримати 1 серпня, то вона буде дійсна до 11 серпня, тобто довідка буде дійсна відносно дати оголошення торгів, але не дійсна на дату оголошення переможця торгів. Роз'ясніть будь ласка, чи підійде вам довідка, в якої термін дії вже закінчився? Або внесіть будь ласка відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Запитання до замовника
Дата подання: 30 липня 2019 12:47
Дата відповіді: 02 серпня 2019 16:35
У тендерній документації вимагається форм-фактор MFF (micro form factor), прохання пояснити чому саме цей формат корпусу планується закупити, адже наприклад форм-фактор SFF (Small form factor) теж невеликий за розмірами, та буде займати небагато місця на робочому столі, але корпус якого більш вентильований, та при роботі 8 годин на добу 5 діб на тиждень не буде перегріватися та продовжить термін експлуатації ПК на більш тривалий термін. До цього слід додати, що форм-фактор MFF у поєднанні з іншими вимогами значно звужують коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Поява стандарту форм-фактору MFF було зумовлене необхідністю зменшити загальну вартість системи (ПК) для користувача. Зниження вартості здійснювалося шляхом зменшення розміру материнської плати і, відповідно, системного блоку. Оскільки зменшення розмірів корпусу тягне за собою зниження вентиляції (охолодження) всередині системного блоку, даний форм-фактор розрахований, в основному, на застосування в середовищі де немає дуже високих вимог до продуктивності персонального комп'ютера (офіси і т.п.). Також, в такому форм-факторі використовується зменшений форм-фактор блоку живлення, який дозволяє поліпшити компоновку елементів і, відповідно, зменшити загальні розміри системи і споживану нею потужність що призводить до економії витрат замовника на електроенергію та покращує ергономіку робочого місця працівника.
Персональні комп’ютери, що є предметом цієї закупівлі, призначені саме для офісної роботи з відповідним програмним забезпеченням в умовах дефіциту робочої площі працівника. В поєднанні з вимогою гарантійного терміну в 36 місяців та наявності сертифікації стандарту MIL-STD-810G (одним з призначенням відповідності якому є виявлення дефектів в конструкції, матеріалах, виробничих процесах, технології упаковки і методах обслуговування та оцінка ефективності обладнання при впливі несприятливого навколишнього середовища) заперечує припущення викладене у вашому запитанні.
Відповідно до принципів закупівлі визначених в статті 3 Закону, метою замовника є створення умов для максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, використання форм-фактору MFF дозволяє замовнику досягти мети максимальної економії та ефективності за рахунок зменшення очікуваної вартості ПК, витрат на оплату електроенергії та покращити ергономіку робочого місця працівника. Замовник не може впливати на наявність чи відсутність у того чи іншого виробника наявності того чи іншого форм-фактору корпусу.
ЕЦП
Дата подання: 31 липня 2019 15:46
Дата відповіді: 02 серпня 2019 16:36
У тендерній документації зазначено, що "УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНИЙ ЗА ФОРМОЮ ДОДАТОК ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПІДПИСАНИЙ ВЛАСНОРУЧНО УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ТА ЗАСВІДЧЕНИЙ НЕЮ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ", "УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ПІДПИСАНИЙ ВЛАСНОРУЧНО УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ТА ЗАСВІДЧЕНИЙ НЕЮ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ ДОДАТОК", "Документ повинен бути засвідчений уповноваженою особою учасника із застосуванням кваліфікованого електронного підпису". Чи буде вірним накласти ЕЦП на пропозицію загалом, тобто не підписуючи кожний файл окремо, а підписати на майданчику пропозицію тільки один раз?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами тендерної документації відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлено, що кожен документ повинен бути засвідчений уповноваженою особою учасника із застосуванням кваліфікованого електронного підпису. Тобто кожний файл окремо.
Технiчнi характеристики
Дата подання: 06 серпня 2019 15:01
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:26
Шановний замовник! Ви надали відповідь щодо вимоги у тендерній документації, форм-фактору MFF, та обгрунтували це тим, що це зменшить загальну вартість системи для користувача. Але слід зауважити, за меншою вартістю форм-фактору MFF стоїть те, що інші вендори та форм-фактори є невідповідними, і ціна у цьому випадку на форм-фактор MFF буде аналогічною, а може навіть і більшою як і на форм-фактор SFF, так як конкуренція вимогам, а саме сукупністю вимог (наприклад наявність додаткових функцій Discrete TPM 2.0, TCG Certified; Security slot (in rear for optional Kensington MicroSaver cable); Chassis intrusion switch; Power-on password; Administrator password; Hard disk password; Boot sequence control; Boot without keyboard and mouse; Individual USB port disablement; Smart USB protection, allows keyboard/ mouse only, blocks all storage devices) зводить все до одного виробника Lenovo. Якщо потрібен маленький та недорогий форм-фактор, то форм-фактор SFF тільки збільшить конкуренцію і надасть змогу іншим учасникам/виробникам скласти конкуренцію з Lenovo. Просимо привести технічні вимоги згідно Закону України "Про публічні закупівлі", щоб надати змогу іншим учасникам прийняти участь у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
На питання стосовно форм-фактору MFF відповідь вже була надана, а саме: в такому форм-факторі використовується зменшений форм-фактор блоку живлення, який дозволяє поліпшити компоновку елементів і, відповідно, зменшити загальні розміри системи і споживану нею потужність що призводить до економії витрат замовника на електроенергію та покращує ергономіку робочого місця працівника. Відповідно до принципів закупівлі визначених в статті 3 Закону, метою замовника є створення умов для максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, використання форм-фактору MFF дозволяє замовнику досягти мети максимальної економії та ефективності за рахунок не тільки зменшення очікуваної вартості ПК, а й витрат на оплату електроенергії та покращити ергономіку робочого місця працівника. Замовник не може впливати на наявність чи відсутність у того чи іншого виробника наявності того чи іншого форм-фактору корпусу.
Щодо сертифікації стандарту MIL-STD-810G
Дата подання: 07 серпня 2019 19:52
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:27
Шановний Замовник! Виходячи із положень тендерної документації та наданих Вами відповідних роз’яснень, до участі в закупівлі допускаються моделі персональних комп’ютерів із наявною сертифікацією за стандартом MIL-STD-810G. Відомо, що специфікацією тестів MIL-STD-810 визначений ряд стандартних параметрів для лабораторних випробувань військового стандарту США, що дозволяють визначити стійкість широкого переліку обладнання до всіляких впливів в неполевих умовах, успішне проходження яких є необхідним для участі в замовленнях на поставку техніки і комплектуючих для Міністерства оборони США. Разом із тим, з огляду на досить обмежену сферу використання цього суто галузевого стандарту, успішне проходження лабораторних випробувань не закінчується отриманням будь-якого матеріального свідчення або сертифікату стандартного зразка, наданого авторитетним агентством подібного ENERGY STAR / EPEAT / TCO / CEL / RoHS, а також не підтверджується занесенням до будь-якого публічно доступного реєстру, авторизованого володільцем специфікацій MIL-STD-810G. З огляду на викладене вище прошу надати роз’яснення, чи вважатиметься достатнім підтвердженням наявності сертифікації стандарту MIL-STD-810G наявність в складі тендерної пропозиції довідки учасника або виробника запропонованих персональних комп’ютерів про їх успішну сертифікацію за стандартом MIL-STD-810G?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатнім підтвердженням наявності сертифікації за стандартом MIL-STD-810G буде вважатись наявність зазначення відповідності цьому стандарту на офіційному сайті виробника та офіційний лист від виробника або його представництва в Україні.
Щодо сертифікації стандарту MIL-STD-810G
Дата подання: 07 серпня 2019 19:55
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:28
Прошу Замовника підтвердити, що тендерна документація не встановлює спосіб підтвердження наявності сертифікації за стандартом MIL-STD-810G, що таким чином залишається на розсуд Учасника
Відповідь: Достатнім підтвердженням наявності сертифікації за стандартом MIL-STD-810G буде вважатись наявність зазначення відповідності цьому стандарту на офіційному сайті виробника та офіційний лист від виробника або його представництва в Україні.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-22-002466-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 23 липня 2019 20:01
Щодо сертифікації стандарту MIL-STD-810G
Просимо внести зміни у тендерну документацію згідно вимоги, щодо наявності сертифікації стандарту MIL-STD-810G.

Дана сертифікація була розроблена для Міністерства оборони США, а саме - тестування обладнання для використання у військово-польових умовах.

З огляду на те, що обладнання яке закуповується, буде знаходитись в офісах Головних територіальних управліннях юстиції, там де не буде агресивних умов навколишнього середовища, то наявність сертифікації стандарту MIL-STD-810G у конкретній закупівлі не впливає на якість обладнання та ніяким чином не буде впливати на його експлуатаційні характеристики виходячи з умов його експлуатації, а тільки зменшує коло потенційних учасників які б могли прийняти участь у даній закупівлі, і тим самим здорожчує собівартість закупівлі та призводить до надлишкових витрат державних коштів. Просимо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу щодо даної сертифікації стандарту MIL-STD-810G.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 16:27
Сертифікація стандарту MIL-STD-810G – це стандартний перелік параметрів для лабораторних випробувань, що дозволяють визначити стійкість широкого переліку обладнання до всіляких впливів в не польових умовах. Одним з призначенням відповідності цьому стандарту є виявлення дефектів в конструкції, матеріалах, виробничих процесах, технології упаковки і методах обслуговування та оцінка ефективності обладнання при впливі несприятливого навколишнього середовища. З 2000 року, у зв’язку з введенням версії стандарту MIL-STD-810F, почалось широке використання цього стандарту в комерційній діяльності, так як в запровадженій вищезазначеній версії стандарту було розширено пояснення як правильно користуватися параметрами, приділено багато уваги по класифікації обладнання і техніки яка повинна розділити методи тестування на обладнанні в залежності від його застосування що, в свою чергу, полегшило і зробило зрозумілим їх застосування в цивільній сфері шляхом визначення методів випробувань які відтворюють події що можуть зустрітися протягом терміну служби обладнання. Із запровадженням в 2008 році версії стандарту MIL-STD-810G, зміни були сфокусовані на протиударних тестах та стійкості до вібрацій з одночасним наближенням цих тестів до реальних умов.
В процесі експлуатації обладнання, що є предметом цих торгів, в підрозділах Головних територіальних управліннях юстиції, з врахуванням розміру та розташування системного блоку, можливі як падіння з ударним навантаженням так і вібраційні навантаження, потрапляння пилу, рідини та інші несприятливі фактори впливу на зберігання та експлуатацію обладнання.
Виходячи з вищенаведеного, з врахуванням такого призначення стандарту як виявлення дефектів в конструкції, матеріалах, виробничих процесах, технології упаковки і методах обслуговування (тобто безпосереднього відношення до якості обладнання) та можливостей впливу несприятливих факторів зберігання та експлуатації обладнання (тобто безпосереднього відношення до експлуатаційних характеристик обладнання), Замовник вважає за потрібним встановлення цієї вимоги до обладнання, що є предметом цієї закупівлі.
Замовник не може впливати на наявність чи відсутність у виробника сертифікації за будь-яким стандартом та визначення його собівартості. Відповідно до принципів закупівлі визначених в статті 3 Закону, метою Замовника є створення умов для добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація повністю відповідає вимогам статті 22 Закону, зокрема підпункту 3 пункту 2 та містить посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.

Документи

26 липня 2019 16:27
Протокол 163-1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-22-002466-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 14 серпня 2019 12:46
Скарга
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2019 01:30
Рішення від 16.08.2019 №11345 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2019 01:30
Рішення від 03.09.2019 №12319.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2019 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2019 17:58
Номер скарги: UA-2019-07-22-002466-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 16 серпня 2019 15:25
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2019 16:41
рішення від 20.08.2019 № 11521.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 16:41
рішення від 02.09.2019 № 12219.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2019 22:48
Номер скарги: UA-2019-07-22-002466-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 19 вересня 2019 14:33
Щодо усунення дискримінаційних вимог у ТД
Щодо усунення дискримінаційних вимог у ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 23:08
Скарга відкликана скаржником
Причина: Було вирішено відкликати скаргу щодо закупівлі UA-2019-07-22-002466-b
Дата: 05 жовтня 2019 14:51
рішення від 24.09.2019 № 13526 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 23:08
рішення від 07.10.2019 № 14369.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2019 21:26

Документи подані скаржником

14 серпня 2019 12:46
Скарга
14 серпня 2019 12:46
Додаток 1
14 серпня 2019 12:46
Додаток 2
15 серпня 2019 11:13
Сервісні центри

Документи подані замовником

17 вересня 2019 17:58
Протокол 163-4.pdf
17 вересня 2019 17:58
Зміни . . ..pdf

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 15:25
Платіжне доручення.pdf
16 серпня 2019 15:25
Скарга.pdf.pdf

Документи Органу Оскарження

05 вересня 2019 22:48
рішення від 02.09.2019 № 12219.pdf

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 14:33
Cкарга
19 вересня 2019 14:33
Додаток 1 - Протокол 163-4

Документи подані замовником

20 вересня 2019 17:10
Протокол 163-5.pdf
20 вересня 2019 17:10
Лист 20.09.2019.pdf
20 вересня 2019 17:10
Зміни . . . ..pdf

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (персональний комп’ютер для територіальних підрозділів ГТУЮ у Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Запорізькій областях)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 3 312 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 35 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH


Title: Data-processing machines (hardware) SC 021:2015:30210000-4 (personal computer for Main territorial administrations of justice in Dnipropetrovs'k oblast, Donetsk oblast, Luhansk oblast, Zaporizhia oblast)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 3 312 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

144 шт
Персональний комп’ютер для територіальних підрозділів ГТУЮ у Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Запорізькій областях
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 листопада 2019

Personal computer for Main territorial administrations of justice in Dnipropetrovs'k oblast, Donetsk oblast, Luhansk oblast, Zaporizhia oblast
CPV: 30210000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: спеціальний фонд Державного бюджету України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 жовтня 2019
UA-2019-07-22-002466-b23f556f2dae44e73abf08dfaec907454
Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Учасник Документи Рішення
ПП "ЛанТек" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
30 жовтня 2019 13:18
Електронний підпис
29 жовтня 2019 14:27
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:55
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:55
Електронний підпис
29 вересня 2019 14:21
Електронний підпис
29 вересня 2019 14:21
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:52
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:51
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:51
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:50
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:49
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:48
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:47
Електронний підпис
27 вересня 2019 18:44
Лист-гарантія_санкції.pdf.zip
27 вересня 2019 18:44
Копія Статуту.pdf.zip
27 вересня 2019 18:43
Авторизаційний лист.pdf.zip

Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 16:29
Електронний підпис
01 листопада 2019 16:10
Електронний підпис
30 жовтня 2019 15:54
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:27
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:27
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:25
Цінова пропозиція ЛОТ 1.rar
28 вересня 2019 20:58
Електронний підпис
28 вересня 2019 20:58
Електронний підпис
28 вересня 2019 20:55
Проект договору ЛОТ 1.rar
28 вересня 2019 20:54
Установчі документи.rar
28 вересня 2019 20:54
Стаття 17 ч2.rar
28 вересня 2019 20:54
Стаття 17 п8 ч1.rar
28 вересня 2019 20:54
Стаття 17 п6 ч1.rar
28 вересня 2019 20:54
Стаття 17 п5 ч1.rar
28 вересня 2019 20:53
Стаття 17 п4 ч1.rar
28 вересня 2019 20:53
Стаття 17 п3 ч1.rar
28 вересня 2019 20:53
Стаття 17 п2 ч1.rar
28 вересня 2019 20:52
Сертифікат ISO 14001.rar
28 вересня 2019 20:52
Сертифікат ISO 9001.rar
28 вересня 2019 20:52
Протокол зборів.rar
28 вересня 2019 20:52
Право підпису.rar
28 вересня 2019 20:52
Лист щодо ЕЦП.rar
28 вересня 2019 20:52
Лист НБУ по ліцензії.rar
28 вересня 2019 20:52
Лист згода на обробку ПД.rar
28 вересня 2019 20:51
Істотні умови договору.rar
28 вересня 2019 20:51
Декларація ПК.rar
28 вересня 2019 20:51
Декларація Монітор.rar
28 вересня 2019 20:51
Гарантійний лист.rar
28 вересня 2019 20:51
Витяг ПДВ.rar
28 вересня 2019 20:51
Витяг з ЄДР.rar
28 вересня 2019 20:51
Виписка з ЄДР.rar
28 вересня 2019 20:51
Авторизація DELL.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛанТек"

ТОВ БМС ТЕХНО

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій