Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
1 196 000,00 UAH
UA-2019-07-22-002363-b ● 1ba31d299d4b4af9bf64e90528c0417f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37395418 |
Вебсайт: | http://svyat.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Склярук Валентин Васильович 380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 14:05 |
Очікувана вартість: | 1 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація та додатки до неї розміщені шляхом прикріплення до даного оголошення відповідних документів. Тел. з технічних питань - 299-08-69 (Володимир Володимирович)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 штуки
придбання персональних комп'ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 16:52 |
Тендерна_документацiя.docx | |
22 липня 2019 16:50 |
Додаток_1_КВАЛIФIКАЦIЙНI_КРИТЕРII_ТА_ВИМОГИ_ДО_УЧАСНИКIВ.docx | |
22 липня 2019 16:49 |
Додаток_2_IНФОРМАЦIЯ_ПРО_ТЕХНIЧНI,_ЯКIСНI_ТА_КIЛ_КIСНI_ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx | |
22 липня 2019 16:46 |
Додаток_3_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ+ДОДАТОК_3.1._СПЕЦИФІКАЦІЯ.docx | |
22 липня 2019 16:45 |
Додаток_4_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ+ДОДАТОК.docx | |
22 липня 2019 16:41 |
Додаток_5_ЛИСТ-ЗГОДА.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:45
Дата відповіді: 23 липня 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовник допускає на торги товари, торгова марка яких відрізняється від визначеної Замовником у Дод. 2 до тендерної документації, при цьому такі товари (еквіваленти) повинні мати характеристики не гірші, ніж вказані Замовником.
2. Замовник встановлює єдині вимоги до всіх учасників і, незалежно від того, є учасник платником ПДВ чи ні, його цінова пропозиція розглядатиметься як остаточна, без будь-яких коригувань.
3. У Замовника немає потреби вносити зміни в тендерну документацію для того, щоб зобов`язати учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, оскільки зазначена вимога вказувати конкретну модель товару уже міститься у Специфікації (Дод. 3.1. до тендерної документації), яка подається учасником разом із тендерною пропозицією.
2. Замовник встановлює єдині вимоги до всіх учасників і, незалежно від того, є учасник платником ПДВ чи ні, його цінова пропозиція розглядатиметься як остаточна, без будь-яких коригувань.
3. У Замовника немає потреби вносити зміни в тендерну документацію для того, щоб зобов`язати учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, оскільки зазначена вимога вказувати конкретну модель товару уже міститься у Специфікації (Дод. 3.1. до тендерної документації), яка подається учасником разом із тендерною пропозицією.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АС Технолоджі #35634013 |
Переможець |
1 183 560,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 12:11
|
Договір_20_08_01_Tender_3110.pdf | укладений |
21 серпня 2019 12:09
|