Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
1 196 000,00 UAH
UA-2019-07-22-002363-b 1ba31d299d4b4af9bf64e90528c0417f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Склярук Валентин Васильович

380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37395418
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович
380444240407
buhgalterijasrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 14:05
Очікувана вартість: 1 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація та додатки до неї розміщені шляхом прикріплення до даного оголошення відповідних документів. Тел. з технічних питань - 299-08-69 (Володимир Володимирович)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 штуки
придбання персональних комп'ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:45
Дата відповіді: 23 липня 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник допускає на торги товари, торгова марка яких відрізняється від визначеної Замовником у Дод. 2 до тендерної документації, при цьому такі товари (еквіваленти) повинні мати характеристики не гірші, ніж вказані Замовником.
2. Замовник встановлює єдині вимоги до всіх учасників і, незалежно від того, є учасник платником ПДВ чи ні, його цінова пропозиція розглядатиметься як остаточна, без будь-яких коригувань.
3. У Замовника немає потреби вносити зміни в тендерну документацію для того, щоб зобов`язати учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, оскільки зазначена вимога вказувати конкретну модель товару уже міститься у Специфікації (Дод. 3.1. до тендерної документації), яка подається учасником разом із тендерною пропозицією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АС Технолоджі 1 183 560,00
UAH з ПДВ
1 183 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 1 187 400,00
UAH з ПДВ
1 187 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 15:08
Тех_Опис.rar
06 серпня 2019 15:08
Рег_док_скан.rar
06 серпня 2019 15:08
Вих_04.pdf
06 серпня 2019 15:08
Док_кваліфікація.rar
06 серпня 2019 15:08
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 16:22
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:03
Документація.pdf
06 серпня 2019 16:03
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2019 16:03
Сертифікати.pdf
06 серпня 2019 16:03
Статут.pdf
06 серпня 2019 16:03
Свідотство.pdf
06 серпня 2019 16:03
Свідотство ПДВ.pdf
06 серпня 2019 16:03
Протокол зборів.pdf
06 серпня 2019 16:03
Наказ.pdf
06 серпня 2019 16:03
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2019 16:03
Витяг.pdf
06 серпня 2019 16:03
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АС Технолоджі

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АС Технолоджі
#35634013
Переможець 1 183 560,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АС Технолоджі
#35634013
1 183 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 12:11
Договір_20_08_01_Tender_3110.pdf укладений
21 серпня 2019 12:09