Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт трамвайної колії по просп. Тракторобудівників від вул. Героїв Праці до вул. Бучми (розворотнє коло)
Очікувана вартість
19 168 764,00 UAH
UA-2019-07-22-002321-b 91a9905d586e4f52be9c1707736a780e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:35
Очікувана вартість: 19 168 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 843,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля додаткових будівельних робіт на об'єкті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт трамвайної колії по просп. Тракторобудівників від вул. Героїв Праці до вул. Бучми (розворотнє коло)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61129, Україна, Харківська область, Харків, по просп. Тракторобудівників від вул. Героїв Праці до вул. Бучми
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку перерахування коштів на небюджетні рахунки відкриті в органах Казначейства у вигляді попередньої оплати у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт по Договору на цілі визначені договором у тому числі придбання матеріалів, устаткування. Джерело фінансування закупівлі: кошти бюджету міста Харкова Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати після підписання сторонами акту приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" 18 564 694,61
UAH з ПДВ
18 564 694,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" 19 008 250,40
UAH з ПДВ
19 008 250,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 16:06
Повідомлення.pdf
14 серпня 2019 16:06
Ліцензія.pdf
14 серпня 2019 16:06
Копія наказу.pdf
14 серпня 2019 16:06
ДЦ Бучми.pdf
14 серпня 2019 16:06
Довідка ДФС.jpg
01 серпня 2019 15:48
16.Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 15:48
15.Статут (копія).pdf
01 серпня 2019 15:48
14.ст.17.pdf
01 серпня 2019 15:48
13.ст.16.pdf
01 серпня 2019 15:48
12.Реєстр документів.pdf
01 серпня 2019 15:48
11.проект договору.pdf
01 серпня 2019 15:48
10.Ліцензія.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 09:30
19. Статут.pdf
05 серпня 2019 09:29
6. Проект договору.pdf
05 серпня 2019 09:29
5. Копія витягу з ЄДР.pdf
05 серпня 2019 09:29
2. Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 09:28
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
Переможець 18 564 694,61
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
18 564 694,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 14:53
сканирование0016.pdf зміни до договору
02 січня 2023 14:51
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:14
сканирование0021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:49
сканирование0001.pdf зміни до договору
06 березня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 11:13
сканирование0003.pdf зміни до договору
31 січня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 16:26
сканирование.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 11:10
сканирование.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 17:31
сканирование.pdf укладений
28 серпня 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 3619
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №2 14. Сума договору після внесення змін: 18 564 694.61 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 3619
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №3 14. Сума договору після внесення змін: 18 564 694.61 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 3619
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №4 14. Сума договору після внесення змін: 18 564 694.61 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 3619
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору і строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3619
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3619
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML