Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод
Procurement of laboratory equipment for the state monitoring of surface water
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2019-07-22-002215-b c7973e7f8a514e699148878936f5ac69
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Мельников

+380508625170 sd@sdbuvr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СІВЕРСЬКО-ДОНЕЦЬКЕ БАСЕЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ
Код ЄДРПОУ: 04391351
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька область обл., місто Слов'янськ, вул. Торська, буд. 35
Контактна особа: Володимир Мельников
+380508625170
sd@sdbuvr.gov.ua
Додаткові контактні особи: Анастасія Ракосій
+380500654934
sd@sdbuvr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SIVERSKO-DONETsKE BASEYNOVE UPRAVLINNYa VODNYKh RESURSIV
National ID: 04391351
Contact point: Volodymyr Melnikov
+380508625170
sd@sdbuvr.gov.ua
Additional contacts: Анастасія Ракосій
+380500654934
sd@sdbuvr.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:18
Очікувана вартість: 14 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH
Publication date: 22 липня 2019 16:14
Enquiries until: 15 жовтня 2019 17:00
Complaints submission until: до 21 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 жовтня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 14 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м.Слов'янськ , вул.Торська б. 35
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Procurement of laboratory equipment for the state monitoring of surface water
CPV: 38430000-8
Період постачання: по 30 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:08
Тендерна документація зі змінами (1).doc
18 жовтня 2019 15:53
ТД_Додаток 3(2).doc
18 жовтня 2019 15:53
ТД_Додаток 4 (1).doc
18 жовтня 2019 15:53
Перелік змін у тендерній документації (1).docx
18 вересня 2019 13:55
Перелік змін у тендерній документації.docx
22 липня 2019 16:14
ТД_Додаток 5.doc
22 липня 2019 16:14
ТД_Додаток 2.doc
22 липня 2019 16:14
ТД_Додаток 1.doc
18 жовтня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:08
Тендерна документація зі змінами (1).doc
18 жовтня 2019 15:53
Тендерна документація зі змінами (1).doc
18 вересня 2019 13:55
Тендерна документація зі змінами.doc
22 липня 2019 16:14
Тендерна документація.doc
18 жовтня 2019 15:53
ТД_Додаток 3(2).doc
18 вересня 2019 13:55
ТД_Додаток 3(1).doc
22 липня 2019 16:14
ТД_Додаток 3.doc
18 жовтня 2019 15:53
ТД_Додаток 4 (1).doc
22 липня 2019 16:14
ТД_Додаток 4.doc
18 жовтня 2019 15:53
Перелік змін у тендерній документації (1).docx
18 вересня 2019 13:55
Перелік змін у тендерній документації.docx
22 липня 2019 16:14
ТД_Додаток 5.doc
22 липня 2019 16:14
ТД_Додаток 2.doc
22 липня 2019 16:14
ТД_Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до технічного завдання
Дата подання: 23 липня 2019 10:15
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:09
Формування задачі, як «оцінки хімічного стану поверхневих вод і ризиків забруднення, в т.ч. з тимчасово непідконтрольної території, визначення екологічних цілей для поверхневих водних об’єктів та програми заходів щодо їх досягнення в рамках розробки Плану управління річковим басейном Дону; лабораторними меблями з метою створення умов для розміщення обладнання.», не є достатнім. На підставі яких конкретно задач та вимог вказано необхідність саме у газовому хроматографі із трьох-квадрупольним масс-детектором? Існують інші мас-детектори та аналогові детектори, які можуть бути використані для рішення задач з аналізу поверхневих вод та бути більш ефективними. Також, принцип дії вказаного мас-детектора має ряд переваг, але і ряд суттєвих обмежень у порівнянні із іншими типами детекторів. Просимо розглянути це питання, та вказати конкретні задачі з переліком речовин або вказати нормативні документи, на які посилається замовник, з внесенням змін до тендерної документації. Це необхідно для запобігання виникненню можливих суттєвих проблем у вирішенні кінцевих задач користувача.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лабораторія має дуже широкий перелік задач як поточних так і можливих, тому для економії бюджетних коштів було обрано найбільш універсальне та широко використовуване обладнання, що дає можливість покрити найбільшу кількість можливих задач.
Запитання до технічного завдання
Дата подання: 23 липня 2019 10:17
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:18
В вимогах до хроматографа, а саме автоінжектор для вводу зразків рівноважної парової фази, вказаний Інкубатор для віал, не менше, ніж на 12 зразків. Просимо уточнити технічні вимоги до цього пристрою, тому що на даний час немає посилань на використання інкубаторів в комплекті з газовим хроматографом.
Відповідь: Інкубатор – нагрівальний пристрій для не менше ніж 12 віал, що підтримує стабільну температуру, необхідну для випаровування аналізованих речовин. Без цього пристрою використання дозатору рівноважної парової фази майже неможливе.
Запитання до технічного завдання
Дата подання: 23 липня 2019 10:20
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:13
Звертаємо увагу, що в тендерній документації недостатньо інформації, щоб зрозуміти задачі і цілі, для яких є необхідним придбання дозатору парової фази. Можливо поставлені задачі не будуть вимагати придбання цього приладу, що вимагає додаткові витратні матеріали та кваліфіковане обслуговування. До того ж техничне завдання без уточнень основних аналітичних завдань, які будуть реалізовані при встановленні газового хроматографу виглядають, як копія технічної специфікації конкретного виробника, а саме компанії Shimadzu, що значно звужує можливість участі інших виробників та явних дискримінаційних умов при проведені закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дозатор парової фази дозволяє аналізувати леткі органічні речовини безпосередньо з води без додаткової підготовки проби, що зменшує час та собівартість аналізу, та збільшує чутливість визначення окремих сполук. Такі дозатори виробляються всіма виробниками газових хроматографів і не можуть вказувати на будь-якого конкретного виробника.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 23 липня 2019 10:21
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:17
Звертаємо увагу, що в тендерній документації недостатньо інформації, тому не зрозуміло схему підключення додаткових пристроїв, а саме одного інжектора/випаровувача до двох аналітичних колонок та двох систем вводу зразку дозатору рівноважної парової фази. Тому вказана комплектація більш схожа на технічні характеристики обладнання окремого виробника, а саме Shimadzu, Японія. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації з розʼясненням стосовно відповідності комплектації конкретним аналітичним завданням із переліком речовин та їх концентрацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічних характеристиках приладу, що закупається чітко вказано: Двохканальнийтандемний 3-х квадрупольний газовий хромато-масспектрометр ГХ/МС/МС. Для будь-якого спеціаліста це означає, що прилад обладнаний двома незалежними каналами вводу з відповідними дозаторами. Двоканальна комплектація, як і наявність двох різних дозаторів, характерна для майже всіх існуючих виробників і не може вказувати на будь-якого виробника.
Запитання до технічного завдання
Дата подання: 23 липня 2019 10:23
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:16
У технічному завданні вказані деякі параметри специфікації приладу конкретного виробника, а саме Shimadzu, Японія, що значно звужує коло можливих постачальників обладнання. Але важливішим є те, що деякі вказані параметри є абсурдними та не мають сенсу при користуванні обладнанням: - значення ділення потоку інжектора – 0 – 9999,9. У практиці під час аналізу використовується ділення потоку від 0 до 150-200. Ділення потоку обмежує кількість зразку, що потрапляє у прилад під час інжекції (тобто, якщо ділення потоку інжектору/випаровувача 1:100, то лише 1/100 частина зразку потрапляє у прилад для аналізу а інша - скидається та не використовується). Це обумовлене реальними задачами та можливостями. Якщо прилад використовується для моніторингу залишкових кількостей забруднюючих речовин в поверхневих водах, то взагалі ділення потоку має бути якомога меншим для підвищення чутливості приладу та методу в цілому. Якщо прилад буде використовуватись для пошуку великих кількостей речовин, де прийдеться робити ділення потоку більше від 0 до 100 – то відпадає необхідність взагалі у використанні трьох-квадрупольного мас-спектрометру і тим більше додаткових витрат повʼязаним з подальшим сервісним обслуговуванням приладу. - Наявність можливості регулювання висоти занурення голки автоінжектора у віалу в діапазоні не менше ніж 22мм» - Незрозуміла необхідність у таких налаштунках, відкритих для користувача. Подібні налаштунки не мають сенсу, тому що типи віал, які використовуються у хроматографії стандартні за своєю геометрією. Але, такі налаштунки часто присутні у сервісних меню, які закриті від користувача у цілях безпеки та використовуються лише при технічному обслуговуванні кваліфікованим сервісним інженером. - Керування автодозатором рідких зразків – «З власної клавіатури та за допомогою програмного забезпечення, яким управляється хроматограф» - не зрозуміла необхідність у наявності власної клавіатури автодозатору рідких зразків, якщо це є єдина автоматична система одного виробника, яка використовується для коректного дозування зразку у інжектор/випаровувач, тому це пряме посилання на прилад конкретного виробника, а саме Shimadzu, Японія. При використанні приладу під час аналізу автодозатор має керуватись за допомогою (як вказано у ТЗ) єдиного програмного забезпечення, що і основний блок обладнання, для забезпечення точністі об’єму зразку, швидкості введення, часу та інших параметрів введення зразку. Просимо видалити з технічного завдання необгрунтовані прямі посилання на конкретного виробника та конкретні задачі із переліком речовин, для забезпечення участі інших виробників обладнання у відповідності з чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Задачі лабораторії дуже широкі, тому ми закуповуємо обладнання з найбільш універсальними можливостями, що дозволить зекономити бюджетні кошти та не закуповувати нове обладнання при виникненні нових задач. Всі вказані параметри, наприклад, ділення потоку, розширюють можливості приладу, і відповідають можливостям сучасного обладнання всесвітньо відомих виробників такого типу устаткування. Наявність можливості локальної клавіатури збільшує гнучкість та можливості управління, особливо в екстрених ситуаціях, і характерна для декількох світових виробників. Глибина занурення голки важлива для запобігання пошкодження голки у випадку використання різних віал, та можливості відбору зразку у випадку його мінімальної кількості. Цей параметр також присутній у більшості світових виробників.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 23 липня 2019 10:32
Дата відповіді: 25 липня 2019 15:00
Звертаємо увагу, що попередньо Замовником був проведений та скасований тендер на постачання аналогічного обладнання, в оновленій закупівлі вимагається постачання всього комплекту обладнання по одному лоту, що значно звужує можливість участі компанії з дотриманням вимог до прозорості закупівлі. Просимо розглянути можливість проведення торгів окремимим лотами по основним блокам обладнання: 1. Газовий хроматограф з мас-детектором 2. ІЗП ОЕС спектрометр.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Нами проведено дослідження аналогічних закупівель в системі PROZORRO та вимог законодавства у сфері проведення публічних закупівель. Було виявлено, що переважна більшість успішно проведених тендерних закупівель, згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори включали в себе як основне, так і допоміжне обладнання, матеріали та реактиви, які забезпечували виконання завдань замовників.
Придбання окремих блоків обладнання не є нашою метою, оскільки самі по собі вони не забезпечують здійснення комплексного державного моніторингу поверхневих вод. Лише повний комплект взаємодоповнюючого сумісного обладнання може забезпечити виконання нашої мети. Також, нами було проведено маркетингове дослідження, яке показало, що в Україні достатньо учасників, які можуть прийняти участь в тендері та запропонувати даний комплект обладнання. Тому, при плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку ми прийшли до рішення, що проведення закупівлі має розглядатися як цілісний комплект. Дякуємо за питання, але ми не вбачаємо ніяких порушень чинного законодавства при складанні технічного завдання.
Запитання до технічного завдання
Дата подання: 23 липня 2019 10:36
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:15
Просимо надати розʼяснення до пункту Додаткові вимоги: Постачальник повинен надати копію офіційної документації, що підтверджує, що система буде введена в обіг відповідно до законодавства України для засобів вимірювальної техніки, які призначені для застосування у сфері законодавчо-регульованої метрології. Даний пункт стосується тільки 7.2. Двохканальний тандемний 3-х квадрупольний газовий хромато-масспектрометр ГХ/МС/МС або всього комплекта обладання. Який документ розглядається, як "копії офіційної документації"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога поширюється на пункт 7.2. Двохканальнийтандемний 3-х квадрупольний газовий хромато-масспектрометр ГХ/МС/МС, і не поширюється на комплект додаткового обладнання.
Документом в якості «копії офіційної документації» будуть розглядатись: копія «сертифікату перевірки типу» та/або копія офіційного листа від УкрЦСМ про реєстрацію заявок на проведення оцінки відповідності ЗВТ.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 25 липня 2019 15:26
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:32
Шановний замовник! Дякуємо за відповідь "Нами проведено дослідження аналогічних закупівель в системі PROZORRO та вимог законодавства у сфері проведення публічних закупівель. Було виявлено, що переважна більшість успішно проведених тендерних закупівель, згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори включали в себе як основне, так і допоміжне обладнання, матеріали та реактиви, які забезпечували виконання завдань замовників. Придбання окремих блоків обладнання не є нашою метою, оскільки самі по собі вони не забезпечують здійснення комплексного державного моніторингу поверхневих вод. Лише повний комплект взаємодоповнюючого сумісного обладнання може забезпечити виконання нашої мети. Також, нами було проведено маркетингове дослідження, яке показало, що в Україні достатньо учасників, які можуть прийняти участь в тендері та запропонувати даний комплект обладнання. Тому, при плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку ми прийшли до рішення, що проведення закупівлі має розглядатися як цілісний комплект. Дякуємо за питання, але ми не вбачаємо ніяких порушень чинного законодавства при складанні технічного завдання." Просимо надати приклади проведення тендерів, де була прописана одночасна поставка двох приладів високої вартості (хроматографів та ІЗП спектрометрів). В системі Прозорро всі закупівлі, були проведені на умовах окремого постачання приладів, що саме гарантувало прозорість закупівлі та можливість участі інших виробників. Або закупівлі проводились за двома окремими лотами. Враховуючи вищевказана вбачаємо, що закупівля містить ознаки корупційної складової за рахунок зменшення кількості потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання інформації стосовно інших тендерів на аналогічне обладнання не входить в обов’язки Замовника.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 09 серпня 2019 15:24
Дата відповіді: 13 серпня 2019 09:38
Шановний Замовник! Продовжуючи тему по допоміжним та витратним матеріалам, маємо наступне запитання до тендерної документації , додаток № 3 пункт 7.15 . Враховуючи велику кількість одиниць обладнання в даній закупівлі та Вашу відповідь щодо необхідного переліку допоміжних матеріалів, а саме: «Тому цей список не може бути універсальним.», чи можливо надати сертифікати якості на Допоміжні та витратні матеріали вже безпосередньо при можливій поставці у випадку перемоги, коли буде сформований кінцевий перелік даних матеріалів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Сертифікати якості можуть бути видані виробником або на всю продукцію, яка виробляється, або на окрему партію, що виробляється в даний момент. Це залежить, як від виробника, так і від виду продукції.
Тому ми вважаємо, що постачальники повинні самостійно сформувати перелік допоміжних та витратних матеріалів в залежності від можливостей та эксплуатаційних потреб запропонованого їми основного обладнання з обов’язковим врахуванням завдання замовника, а також забезпечити наявність сертифікатів якості на Допоміжні та витратні матеріали саме при поставці продукції.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-22-002215-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЮНІЛАБ, Код ЄДРПОУ:31175502
Дата подання: 24 липня 2019 11:08
Змішування лотів які мають різні класифікатори
Доброго дня, шановний Замовник!
Вивчивши тендерну документацію ми бачимо що різні види приладів, меблі, кондиціонери, реактиви і стандарти, всі ці матеріальні цінності мають різні класифікатори, але опинились в одному переліку і в одному лоті.
1. Чому Замовник навмисно порушує закон і проводить таку закупівлю, де всі товари з різними класифікаторами зібрані в одну закупівлю?
2. Чому Замовник навмисно сворює дискримінаційні вимоги для Постачальників? Оскільки якщо Постачальних не постачає приладів ІСП чи газовий хроматограф, а постачає центрифуги і титратори - він не може взяти участь у закупівлі. Так само, якщо немає ліцензії на реактиви, то постачальник не може взяти участь і запропонувати прилади.
3. Чому Замовник об'єднав в один лот і одну закупівлю такий величезний перелік різних за класифікаторами товарів і тим самим унеможливив участь майже всім учасниками ринку лабораторних приладів і супутніх товарів?
Для приведення даної закупвлі у відповідність до чинного законодавства ВИМАГАЄМО розділити цю закупівлю на лоти, де будуть окремо прилади (окремо хроматограф, окремо ІСП, окремо титратор, окремо ваги і так далі), окремо реактиви і окремо меблі.
Сподіваємось на Ваше розуміння і бажання прозоро провести тендерну закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2019 13:37
Замовник, формуючи технічну специфікацію лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод, характеристики якого визначені виходячи з умов експлуатації та функціональних потреб , керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", не вважає розділення предмету закупівлі на лоти доцільним.
При плануванні предмету закупівлі, при детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі обладнання єдиною закупівлею є обґрунтованим, нами закупівля розглядається як цілісний комплект.
Крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Так, відповідно до п. 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-07-22-002215-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЮНІЛАБ, Код ЄДРПОУ:31175502
Дата подання: 25 липня 2019 18:01
Усунення дискримінаційних вимог
Антимонопольне законодавство України вимагає від Замовника допущення до участі у тендерній процедурі "Відкриті торги" мінімум двох ВИРОБНИКІВ, а не учасників.
У попердніх відповідях Замовника ми бачили: "Нами проведено дослідження аналогічних закупівель в системі PROZORRO та вимог законодавства у сфері проведення публічних закупівель. Було виявлено, що переважна більшість успішно проведених тендерних закупівель, згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори включали в себе як основне, так і допоміжне обладнання, матеріали та реактиви, які забезпечували виконання завдань замовників."
Назвіть, хоча б одного виробника, який виробляє хроматомасспектрометри, ІЗП спектрометри, титратори, ваги, центрифуги, сушильні шафи, системи твердофазної екстракції, прилади очиски води, холодильники, кондиціонери, реактиви, стандарти, меблі.
Приведіть вашу тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, розділіть процедуру на окремі ЛОТИ!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 15:11
Шановний Учасник, надання інформації стосовно інших тендерів на аналогічне обладнання не входить в обов’язки Замовника.
Проте, зазначаємо, що дійсно велика кількість тендерів, які включали в себе як основне, так і допоміжне обладнання, матеріали та реактиви, які забезпечували виконання завдань замовників, були успішно проведені на платформі ProZorro. В результаті швидкого пошуку знайдено закупівлі, які включали в одному лоті системи хроматографії, спектрометрії і допоміжне устаткування, стандарти та реактиви; системи рідинної та газової хроматографії з компресорами, генераторами, тощо; системи ІЗП-ОЕС спектрометрії, мікрохвильової пробопідготовки, очистки кислот, системи екстракції, тощо. Такі комплекси включали обладнання різних виробників. При цьому у закупівлі брало участь декілька Учасників відповідно до чинного антимонопольного законодавства України.
Стосовно меблів і кондиціонерів – вони не є унікальними, на ринку представлено безліч пропозицій відповідно до вимог Замовника.
Дякуємо за звернення, але вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Номер вимоги: UA-2019-07-22-002215-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:32642016
Дата подання: 30 липня 2019 15:06
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник! Просимо внести зміни до тендерної документації по пунтку 7.15 Допоміжні та витратні матеріали
1. Стандартні зразки для хроматографії, повний список стандартних зразків, які мають бути включені до тендерної пропозиції
2. Методики, звертаємо увагу, що Замовник не надав розʼяснень стосовно конкретних вимог що до зразків та речовин, які планується аналізувати на обладнанні. Тому вимога встановлення якихось методик без уточнення загальної інформації виглядає абсолютно абсурдною.
3. Реактиви, внесення повного переліку реактивів, які мають бути включені до тендерної пропозиції
4. Розчинники для хроматографії, внесення повного переліку розчинніків, які мають бути включені до тендерної пропозиції
5. Лабораторний посуд, внесення повного переліку лабораторного посуду, який має бути включені до тендерної пропозиції
6. Термобокси, внесення повного переліку термобоксів, з зазначенням розмірів, які мають бути включені до тендерної пропозиції
7. Мікрофільтри, внесення повного переліку мікрофільтрів, які мають бути включені до тендерної пропозиції
8. Картриджі - для чого, принтерів, систем очищення кислот або інше.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 15:26
Дякуємо за звернення. Кожен виробник та постачальник має свій перелік рекомендованого допоміжного лабораторного приладдя та свій перелік рекомендованих методик. Тому цей список не може бути універсальним. Ми готові розглянути та прийняти список стандартних зразків для хроматографії, реактивів, розчинників, лабораторного посуду, термобоксів, мікрофільтрів, картріджів та методик, які будуть запропоновані учасниками, за умови гарантування виконання мети Замовника – забезпечення здійснення державного моніторингу поверхневих вод.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-22-002215-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СОК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:32642016
Дата подання: 18 серпня 2019 19:32
Вимога що до закупки обладнання окремими лотами та видалення дискримінаційних вимог
Замовником оголошено закупівлю на придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод. На думку Скаржника, закупівля має ознаки наступних порушень: 1) Розподіл предмета закупівлі на лоти. 2) Неможливість, чи небажання замовника чітко пояснити технічні вимоги до обладнання, які вказані в тендерній документації, що також унеможливлює підготовку пропозицій від потенційних учасників. 3) Ексклюзивність однієї з двох бюджетоутворюючих позицій закупівлі. Дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик газового хроматографа з масс-детектором.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 19:27
рішення від 21.08.2019 № 11591 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 19:27
рішення від 28.08.2019 № 11870.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 20:05
Запит Замовнику від 18.08.2019 № UA-2019-07-22-002215-b.a4.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2019 16:07
рішення від 06.09.2019 № 12507 .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 22:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення № 12507-р/пк-пз від 06.09.2019 р. постійної діючої адміністративної колегії АМКУ на сіданні тендерного комітету вирішили внести зміни до тендерної документації та продовжити термін прийому пропозицій на 7 днів.
Дата виконання рішення замовником: 18 вересня 2019 15:55
Номер скарги: UA-2019-07-22-002215-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СОК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:32642016
Дата подання: 20 вересня 2019 17:01
Скарга щодо Протоколу № Б/Н засідання тендерного комітету Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів від 18.09.2019 року
Рішення Замовника торгів, яке оскаржується учасником: Протокол № Б/Н засідання тендерного комітету Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів від 18.09.2019, який опублікований на веб-порталі «http://prozorro.gov.ua» 18.09.2019 15:55, в якому Замовник згідно рішення № 12507-р/пк-пз від 06.09.2019 Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вніс зміни до тендерної документації процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а саме: «Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод, код згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код ідентифікатору закупівлі на електронному майданчику PROZORRO - UA-2019-07-22-002215-b (додаток №1).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення № 14648-р/пк-пз від 11.10.2019 р. постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внесли зміни до тендерної документації процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а саме: «Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод», код згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори, код ідентифікатору закупівлі на електронному майданчику PROZORRO - UA-2019-07-22-002215-b.
Дата виконання рішення замовником: 18 жовтня 2019 16:18

Документи подані скаржником

18 серпня 2019 19:32
скарга soctrade.pdf

Документи подані замовником

18 вересня 2019 15:55
Протокол.pdf

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 17:01
Скарга СОК ТРЕЙД 20_09_2019.PDF
20 вересня 2019 17:01
рішення від 06.09.2019 № 12507.pdf
20 вересня 2019 17:01
ТД_Додаток 3.doc
20 вересня 2019 17:01
Буклет GC-2030--06.2019.pdf
20 вересня 2019 17:01
Буклет_GCMS-NX-total_04.2019.pdf
20 вересня 2019 17:01
Платіжне доручення 1103.pdf

Документи подані замовником

11 жовтня 2019 08:21
PS-52260-TRACE-1300-GC-PS52260-EN_.pdf
11 жовтня 2019 08:21
ps-10596-tsq-9000-gc-ms-ps10596-en_.pdf
11 жовтня 2019 08:21
triplus укр.pdf
11 жовтня 2019 08:22
Інструкція SHIMADZU.pdf
11 жовтня 2019 08:49
Інструкція Thermo.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 жовтня 2019
UA-2019-07-22-002215-bc7973e7f8a514e699148878936f5ac69
Найменування: СІВЕРСЬКО-ДОНЕЦЬКЕ БАСЕЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ
Код ЄДРПОУ: 04391351
Місцезнаходження: 84122, Україна, Донецька область обл., місто Слов'янськ, вул. Торська, буд. 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СОК ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:13
Електронний підпис
21 жовтня 2019 11:54
Документы часть 4.zip
25 вересня 2019 16:26
Електронний підпис
25 вересня 2019 13:57
Докумени частина 6.zip
25 вересня 2019 13:57
Документи частина 5.zip
24 вересня 2019 17:29
Довідка про банкрутство.PDF
24 вересня 2019 17:29
Докумени частина 6.zip
24 вересня 2019 17:29
Документы часть 4.zip
21 серпня 2019 12:55
Лист заводу-виробника.pdf
20 серпня 2019 14:39
Електронний підпис
20 серпня 2019 14:10
Документи частина 5.zip
20 серпня 2019 10:26
Документи частина 7.zip
20 серпня 2019 09:37
Документи частина 6.zip
18 серпня 2019 18:34
Документы часть 5.zip
18 серпня 2019 18:34
Документы часть 4.zip
18 серпня 2019 18:34
Документы часть 3.zip
18 серпня 2019 18:34
Документы часть 2.zip
18 серпня 2019 18:34
Документы часть 1.zip

Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:32
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:32
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:31
Технічна частина 2.rar
25 жовтня 2019 10:31
Технічна частина 1.rar

Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 14:12
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:11
Довідка МВС.7z
05 листопада 2019 15:11
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:10
Цінова пропозиція оновлена.pdf
04 листопада 2019 15:33
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:32
Цінова пропозиція оновлена.pdf
25 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 6.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 5.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 4.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 3.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 2.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОК ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА" 13 987 000,00
UAH з ПДВ
13 987 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 13 994 752,00
UAH з ПДВ
13 994 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 14:12
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:11
Довідка МВС.7z
05 листопада 2019 15:11
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:10
Цінова пропозиція оновлена.pdf
04 листопада 2019 15:33
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:32
Цінова пропозиція оновлена.pdf
25 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 6.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 5.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 4.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 3.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 2.zip
25 жовтня 2019 12:36
Технічна частина 1.zip

Публічні документи

25 жовтня 2019 10:32
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:32
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:31
Технічна частина 2.rar
25 жовтня 2019 10:31
Технічна частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА"
#38576300
Переможець 13 987 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛОГІКЛАБГРУПА"
#38576300
13 987 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 18:09
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
25 листопада 2019 18:02
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 12:29
Договір № 473.pdf укладений
25 листопада 2019 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення специфікації в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 473
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 987 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 331 166,67 UAH)