Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2019-07-22-001910-b ● c6df422dc4f14582a96ad0a12caffec1
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
Код ЄДРПОУ: | 02070855 |
Місцезнаходження: | 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15 |
Контактна особа: |
Ірина Блищак +380633476099 iryna.blyshchak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 15:33 |
Додаток 1 в ТД 2019 року.docx | |
22 липня 2019 15:33 |
Додаток 2 в ТД 2019 року.docx | |
22 липня 2019 15:33 |
Додаток 3 до ТД 2019 року.docx | |
22 липня 2019 15:33 |
ТД комп’ютер.docx | |
22 липня 2019 15:33 |
Додаток 4 в ТД 2019 року..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:52
Дата відповіді: 23 липня 2019 15:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Так, допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі за умови, що дані товари відповідатимуть технічним вимогам предмету закупівлі.
2) Так. Ми допускаємо до участі в закупівлі всіх учасників, в тому числі і фізичних осіб-підприємців. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію оцінки тендерних пропозицій – ціна; у разі, якщо для участі в торгах тендерні пропозиції одночасно подали учасники, які є платниками ПДВ, і учасники, які не є платниками ПДВ, то подані пропозиції оцінюються в цілому (тобто ціна без ПДВ прирівнюється з ціною, яка включає ПДВ); внаслідок специфічної технічної реалізації електронної системи закупівель «Прозорро» Замовник керується інформацією про податковий статус учасників та інформацією про включення\не включення у ціну пропозиції ПДВ, яка міститься у документах поданих учасниками у складі тендерних пропозицій.
3) Зобов’язання всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях не є обов’язковою умовою для дотримання принципу прозорості. Замовником було поставлено конкретні вимоги щодо технічних і якісних характеристик до товару і саме вони є ключовими.
2) Так. Ми допускаємо до участі в закупівлі всіх учасників, в тому числі і фізичних осіб-підприємців. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію оцінки тендерних пропозицій – ціна; у разі, якщо для участі в торгах тендерні пропозиції одночасно подали учасники, які є платниками ПДВ, і учасники, які не є платниками ПДВ, то подані пропозиції оцінюються в цілому (тобто ціна без ПДВ прирівнюється з ціною, яка включає ПДВ); внаслідок специфічної технічної реалізації електронної системи закупівель «Прозорро» Замовник керується інформацією про податковий статус учасників та інформацією про включення\не включення у ціну пропозиції ПДВ, яка міститься у документах поданих учасниками у складі тендерних пропозицій.
3) Зобов’язання всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях не є обов’язковою умовою для дотримання принципу прозорості. Замовником було поставлено конкретні вимоги щодо технічних і якісних характеристик до товару і саме вони є ключовими.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-22-001910-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 19 серпня 2019 11:39
СКАРГА -ВИМОГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді обрання переможцем
Товариство з обмеженою відповідальністю Політехсервіс (далі- Учасник)
тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації !!! З повагою та надією на розуміння Олена Балюк 067 504 83 83
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2019 11:31
Задовольняємо вимогу шляхом скасування рішення щодо визначення переможця ТОВ «Політехсервіс».
Номер вимоги: UA-2019-07-22-001910-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Політехсервіс, Код ЄДРПОУ:22186637
Дата подання: 30 серпня 2019 15:12
Скарга на ігнорування замовником інформації про шахрайські дії ТОВ "Діавестенд комплексні рішення" на торгах, що може привести до перевитрат близько 200тис. грн. бюджетних коштів.
Інформація - в доданому файлі
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КСА 7 |
1 517 900,00
UAH з ПДВ
|
1 308 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Політехсервіс |
1 397 832,00
UAH з ПДВ
|
1 346 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 524 396,00
UAH з ПДВ
|
1 524 396,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КСА 7 #36123789 |
Відхилено |
1 308 300,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 14:20
|
ТОВ Політехсервіс #22186637 |
Рішення скасоване |
1 346 000,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 11:14
|
ТОВ Політехсервіс #22186637 |
Відхилено |
1 346 000,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 11:22
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
1 524 396,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 11:22
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2019 11:55
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2019 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 14:19
|
Договір.pdf | укладений |
09 вересня 2019 14:17
|
Специфікація.pdf | укладений |
09 вересня 2019 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 600 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 600 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |