Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2019-07-22-001910-b c6df422dc4f14582a96ad0a12caffec1
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Блищак

+380633476099 iryna.blyshchak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Код ЄДРПОУ: 02070855
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Контактна особа: Ірина Блищак
+380633476099
iryna.blyshchak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 13:54
Очікувана вартість: 1 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 15:33
Додаток 1 в ТД 2019 року.docx
22 липня 2019 15:33
Додаток 2 в ТД 2019 року.docx
22 липня 2019 15:33
Додаток 3 до ТД 2019 року.docx
22 липня 2019 15:33
ТД комп’ютер.docx
22 липня 2019 15:33
Додаток 4 в ТД 2019 року..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:52
Дата відповіді: 23 липня 2019 15:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, допускаємо на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі за умови, що дані товари відповідатимуть технічним вимогам предмету закупівлі.
2) Так. Ми допускаємо до участі в закупівлі всіх учасників, в тому числі і фізичних осіб-підприємців. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію оцінки тендерних пропозицій – ціна; у разі, якщо для участі в торгах тендерні пропозиції одночасно подали учасники, які є платниками ПДВ, і учасники, які не є платниками ПДВ, то подані пропозиції оцінюються в цілому (тобто ціна без ПДВ прирівнюється з ціною, яка включає ПДВ); внаслідок специфічної технічної реалізації електронної системи закупівель «Прозорро» Замовник керується інформацією про податковий статус учасників та інформацією про включення\не включення у ціну пропозиції ПДВ, яка міститься у документах поданих учасниками у складі тендерних пропозицій.
3) Зобов’язання всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях не є обов’язковою умовою для дотримання принципу прозорості. Замовником було поставлено конкретні вимоги щодо технічних і якісних характеристик до товару і саме вони є ключовими.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-22-001910-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 19 серпня 2019 11:39
СКАРГА -ВИМОГА на неправомірні дії Замовника у вигляді обрання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю Політехсервіс (далі- Учасник)
тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації !!! З повагою та надією на розуміння Олена Балюк 067 504 83 83
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2019 11:31
Задовольняємо вимогу шляхом скасування рішення щодо визначення переможця ТОВ «Політехсервіс».
Номер вимоги: UA-2019-07-22-001910-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Політехсервіс, Код ЄДРПОУ:22186637
Дата подання: 30 серпня 2019 15:12
Скарга на ігнорування замовником інформації про шахрайські дії ТОВ "Діавестенд комплексні рішення" на торгах, що може привести до перевитрат близько 200тис. грн. бюджетних коштів.
Інформація - в доданому файлі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 серпня 2019 11:39
Скарга_UA-2019-07-22-001910-b.pdf

Документи

22 серпня 2019 11:31
Протокол..pdf

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 15:12
Скарга вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КСА 7 1 517 900,00
UAH з ПДВ
1 308 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Політехсервіс 1 397 832,00
UAH з ПДВ
1 346 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 524 396,00
UAH з ПДВ
1 524 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 15:06
Довідка.jpg
07 серпня 2019 15:06
КСА_Протокол (1).pdf
07 серпня 2019 15:06
КСА_виписка.pdf
07 серпня 2019 15:06
КСА 7_Статут.pdf
07 серпня 2019 15:06
КСА 7_Статистика (1).pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 17:18
Довідка_ДФС.pdf
23 серпня 2019 17:18
МВС 18.08.pdf
07 серпня 2019 15:58
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:41
довідка санкції.pdf
07 серпня 2019 15:41
Витяг ПДВ копія.pdf
07 серпня 2019 15:30
авторизаційні листи.pdf
07 серпня 2019 15:24
довідка ч 2 ст 17.pdf.p7s
07 серпня 2019 15:24
довідка п 8 ст 17.pdf.p7s
07 серпня 2019 15:24
довідка п 6 ст 17.pdf.p7s
07 серпня 2019 15:24
довідка п 5 ст 17.pdf.p7s
07 серпня 2019 15:24
довідка п 4 ст 17.pdf.p7s
07 серпня 2019 15:24
довідка п 3 ст 17.pdf.p7s
07 серпня 2019 15:24
довідка п 2 ст 17.pdf.p7s
07 серпня 2019 15:24
12302650_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КСА 7

ТОВ Політехсервіс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КСА 7
#36123789
Відхилено 1 308 300,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 14:20
ТОВ Політехсервіс
#22186637
Рішення скасоване 1 346 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:14
ТОВ Політехсервіс
#22186637
Відхилено 1 346 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:22
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 1 524 396,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
1 524 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 11:22
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 11:55
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 14:19
Договір.pdf укладений
09 вересня 2019 14:17
Специфікація.pdf укладений
09 вересня 2019 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 600
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 600
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 524 396,00
UAH (в тому числі ПДВ 254 066,00 UAH)