Персональний компютер в збірці
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-07-22-001577-b 75fdbe2ccbd643c7884b5ad3a5c27ea7
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження замовника: 67700, Україна, Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа замовника: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансуванння - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Персональний компютер в збірці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, смт Затока, ., вул. Зарипова, 2- Затоківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9, № у системі ІСУО - 16691
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар здійснюється, за наявності бюджетного фінансування, протягом 10 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:59
Дата відповіді: 23 липня 2019 10:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"" із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства "Прозорро" від 20 березня 2019 року №11. Учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Якщо на етапі подання пропозицій учасників подано більше ніж одна пропозиція, ЕСЗ активує єдиний модуль «Аукціон». Якщо на етапі подання пропозицій учасників подано одну пропозицію, то ЕСЗ автоматично переходить до етапу розгляду пропозицій учасників. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕСЗ автоматично. При цьому замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі визначені замовником в оголошенні про проведення електронних торгів. В ціновій пропозиції учасники вказують нацменування обладнання що входить в комплект(марка, модель, технічні
характеристики, тощо).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 91 500,00
UAH з ПДВ
91 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 16:07
авт. лист ММD.pdf
29 липня 2019 16:07
ДВ ВСІ Philips монітори.pdf
29 липня 2019 16:07
СЕС Philips.pdf
29 липня 2019 16:07
Microsoft Partner Network.pdf
29 липня 2019 16:07
Код БОА.pdf
29 липня 2019 16:07
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 91 500,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 11:34

Документи

02 серпня 2019 11:34
sign.p7s
02 серпня 2019 11:29
Протокол рішення ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
91 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 11:34
sign.p7s
02 серпня 2019 11:29
Протокол рішення ТК

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 серпня 2019 13:09
Договір укладений
12 серпня 2019 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 91 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 250,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку