Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт плоскої покрівлі Інституту електронної фізики по вул. Університетській, 21 в м. Ужгород
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2019-07-22-001259-b c7601b891818468caca7c78d3a99e2dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гомонай Олександр Васильович

380312643339 shurik.nat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут електронної фізики Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 05540008
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Університетська, будинок 21
Контактна особа: Гомонай Олександр Васильович
380312643339
shurik.nat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 12:55
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт плоскої покрівлі Інституту електронної фізики по вул. Університетській, 21 в м. Ужгород
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт плоскої покрівлі Інституту електронної фізики по вул. Університетській, 21 в м. Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Університетська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-22-001259-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІЕКОТЕХ", Код ЄДРПОУ:41063397
Дата подання: 30 серпня 2019 16:12
порушення законодавства з питань публічних закупівель
Відповідно до Наказу №463 від 21.03.2019 року міністерства економічного розвитку та торгівлі зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.04.2019 року за №386/33357 "Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490" форму оголошення про проведення відкритих торгів доповнено п. 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Оголошення про проведення відкритих торгів розміщене на порталі prozorro.gov.ua за номером закупівлі UA-2019-07-22-001259-b не містить інформації щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) та призводить до порушення законодавства з питань публічних закупівель. Відповідно до ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи вищевказане прошу розглянути дану вимогу, вжити всіх необхідних заходів та повідомити про наслідки її розгляду відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2019 09:33
В тендерній документації по процедурі закупівлі – відкриті торги з предметом закупівлі: «Поточний ремонт плоскої покрівлі Інституту електронної фізики по вул. Університетській, 21 в м. Ужгород» прописано умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). В складі Тендерної документації невід’ємною частиною є Додаток 5 «Проект договору». У проекті договору в розділі IV «Порядок здійснення оплати» прописано умови здійснення попередньої оплати та оплати за фактично виконані роботи.
В п.4.2 та п.4.3 прописано Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 порядок проведення попередньої оплати в обсязі до 30%.
В п.4.4 викладені умови розрахунків за фактично виконані роботи на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в.
У разі, якщо учасники виявили помилки, неточності чи дискримінаційні умови у тендерній документації, а також у випадку необхідності уточнення чи роз’яснення умов тендерної документації, у кожного учасника була можливість задати питання до тендерного комітету через систему «Прозоро» до 1 серпня 2019 р.
У разі згоди з умовами договору учасники в складі своєї пропозиції листом дають згоду з умовами договору. Згідно листа-згоди від 06.08.19 р. №25т ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІЕКОТЕХ" погоджується з умовами проекту договору про закупівлю, наведеного в додатку 5 до тендерної документації.
Отже, скаржник з умовами договору погоджувався то дана скарга являється безпідставною.
Оскільки учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІЕКОТЕХ" у зазначені терміни не звернувся з питаннями щодо уточнення тендерної документації і подав у складі своєї пропозиції згоду з умовами, то вимогу учасника від 30.08.19р. тендерний комітет вважає недоцільною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 418 283,00
UAH з ПДВ
388 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІЕКОТЕХ" 464 813,22
UAH з ПДВ
397 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 14:54
Довідка МВС.pdf
29 серпня 2019 14:54
Договірна ціна.pdf
29 серпня 2019 14:54
Довідка ДФС.pdf
07 серпня 2019 00:51
Довідка з банку №9.pdf
07 серпня 2019 00:51
Реєстр документів.pdf
06 серпня 2019 23:55
Електронний підпис
06 серпня 2019 23:48
Проект Договору №6.pdf
06 серпня 2019 23:48
Тех.завдання №4.pdf
06 серпня 2019 23:48
ОРЕНДА МАШИН №2.pdf
06 серпня 2019 23:48
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 09:52
27.pdf
07 серпня 2019 09:52
21.pdf
07 серпня 2019 09:52
29.pdf
07 серпня 2019 09:52
25.pdf
07 серпня 2019 09:52
15.pdf
07 серпня 2019 09:52
4.pdf
07 серпня 2019 09:52
24.pdf
07 серпня 2019 09:52
11.pdf
07 серпня 2019 09:52
20. Паспорт+код.pdf
07 серпня 2019 09:52
2. Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 09:52
5. Обладнання.pdf
07 серпня 2019 09:52
12.pdf
07 серпня 2019 09:52
10.pdf
07 серпня 2019 09:52
23.pdf
07 серпня 2019 09:52
1. Реєстр документів.pdf
07 серпня 2019 09:52
14.pdf
07 серпня 2019 09:52
13.pdf
07 серпня 2019 09:52
8. Корупція.pdf
07 серпня 2019 09:52
18. Витяг ЄП.pdf
07 серпня 2019 09:52
31.pdf
07 серпня 2019 09:52
17. Витяг ЄДРЮОФОПтаГФ.rtf
07 серпня 2019 09:52
30.pdf
07 серпня 2019 09:52
28. Баланс.pdf
07 серпня 2019 09:52
7. Досвід.pdf
07 серпня 2019 09:51
6. Працівники.pdf
07 серпня 2019 09:51
26.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "УНІЕКОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2830315316
Переможець 388 200,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧОРНИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2830315316
388 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 16:49
Договір підряду ФОП Чорний С. від 11.09.2019.pdf укладений
11 вересня 2019 16:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 388 200,00
UAH