Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
775 000,00 UAH
UA-2019-07-22-001181-b 4a0476b3a691430fa5fb8affd8ece7e5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурменко Алла Анатоліївна

0975150509 BURMENKO.ALLA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вовчанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146400
Вебсайт: http://wolrwo.at.ua
Місцезнаходження: 62503, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, м. Вовчанськ, ВУЛ. ГОГОЛЯ, буд. 31
Контактна особа: Бурменко Алла Анатоліївна
0975150509
BURMENKO.ALLA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 775 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Персональні комп'ютери Джерело фінансування (залишок коштів освітньої державної субвенції, та кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, КЗ "Білоколодязький ліцей", пров.Грушевського,2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
11 комплект
Персональні комп'ютери Джерело фінансування (залишок коштів освітньої державної субвенції, та кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, КЗ "Вовчанський ліцей", вул. Гоголя,27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 комплект
Персональні комп'ютери Джерело фінансування (залишок коштів освітньої державної субвенції, та кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, Вовчансько-Хутірська ЗОШ, вул.Миру,10.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 комплект
Персональні комп'ютери Джерело фінансування (залишок коштів освітньої державної субвенції, та кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62503, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, Вовчанська ЗОШ № 6, вул. Чкалова,13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Безготівковий Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 13:27
додаток 5.doc
22 липня 2019 13:27
ТД.doc
22 липня 2019 13:27
додаток 6.doc
22 липня 2019 13:27
додаток 4.doc
22 липня 2019 13:27
додаток 7.doc
22 липня 2019 13:27
додаток 3.doc
22 липня 2019 13:27
додаток 1.doc
22 липня 2019 13:27
додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 10:04
Дата відповіді: 23 липня 2019 13:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Доброго дня. Відповідно до п.3. ч.2. ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"тендерна документація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму,патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В нашому додатку 4 (Технічні вимоги) в кінці таблиці є посилання щодо технічних вимог.
2) Да допускаємо до участі неплатників ПДВ. Система сама автоматично порівнює ціни.
3)Замовником було дотримано всіх норм, що зазначені у даній статті, керуючись до ч.3.,та ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій