Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2019-07-22-001098-b 939edea1be4a4bd5bcfe2d9ff098bf04
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стерницький Юрій

+380933214480
+380975661820
narmale4ek@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОПОЛТАВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04376722
Місцезнаходження: 55642, Україна , Миколаївська обл., Новобузький район, село Новополтавка, вул. Мельнична, 105А
Контактна особа: Стерницький Юрій
+380933214480,+380975661820
narmale4ek@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


6 комплектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Комплект мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55642, Україна, Миколаївська область, с. Новополтавка, вул. Мельнична, 105А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 10:05
Дата відповіді: 25 липня 2019 12:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Допускаються будь-які торгові марки та моделі продукції із рівнозначними або кращими технічними характеристиками 2) Допускаються будь-які учасники, незалежно від форми оподаткування, які відповідають кваліфікаційним вимогам. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України. Пропозиції всіх учасників оцінюються під час аукціону електронною системою автоматично. 3) В пункті 14 додатку 3 ТД міститься аналогічна вимога про те що учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в таблиці Додатку 3 (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 319 998,00
UAH з ПДВ
319 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 16:57
Про санкції.pdf
06 серпня 2019 16:57
31. ГРИФ.pdf
06 серпня 2019 16:57
20. Порівняльна таблиця.pdf
06 серпня 2019 16:57
16. Умови поставки.pdf
06 серпня 2019 16:57
15. Стаття 17.pdf
06 серпня 2019 16:57
13. СТАТУТ.pdf
06 серпня 2019 16:57
5. Інформаційний лист.pdf
06 серпня 2019 16:57
3. Досвід.pdf
06 серпня 2019 16:57
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій