Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканери
Очікувана вартість
57 200,00 UAH
UA-2019-07-22-000720-a db8ec474b5474013afd99fba135c92ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутчак Василь Іванович

+380503736649 gu@if.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Дутчак Василь Іванович
+380503736649
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 11:06
Очікувана вартість: 57 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Сканери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Сканери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 21:17
Тендер_Scan 2019 26 07 2019 111 додаток.doc
22 липня 2019 18:23
сканери тк повторно 22 07 2019.pdf
26 липня 2019 21:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 21:17
Тендер_Scan 2019 26 07 2019 111 додаток.doc
22 липня 2019 18:23
сканери тк повторно 22 07 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 08:29
Дата відповіді: 23 липня 2019 18:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Всі вимоги до предмету закупівлі визначені в тендерній документації. Встановлені чіткі вимоги щодо складових та конкретних характеристик (специфікацій) предмету закупівлі, відповідність яких є критерієм оцінки пропозицій Учасників, незалежно від торгової марки товару.
2. Вимоги до Учасників та критерії оцінки визначені в тендерній документації. відповідно до якої вітчизняні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Крім того, визначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
3. У вимогах до предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації), п.3 визначено обов’язок Учасника чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Крім того, п. 2 цих вимог визначено, що для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела походження товару, що пропонується учасником, учасники торгів повинні надати авторизаційний лист про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, який має підтверджувати право учасника торгів поставляти товар у відповідності до пропозиції. Зазначене вище гарантує відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Документація
Дата подання: 25 липня 2019 14:40
Дата відповіді: 26 липня 2019 21:19
Шановний Замовник, прохання викласти тендерну документацію в форматі Doc, Docx. Дякую.
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладено в .doc форматі
Технічні вимоги
Дата подання: 26 липня 2019 16:35
Дата відповіді: 27 липня 2019 14:02
Шановний замовник, вами в одному з параметрів вимог вказано наступне "Швидкість сканування А 3". Прохання уточнити чи так дійсно є, чи це просто описка і малось на увазі А 4?
Відповідь: Швидкість сканування, А 4
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-22-000720-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Миронюк Владислав Сергійович, Код ЄДРПОУ:3523910035
Дата подання: 31 липня 2019 13:11
Зміна тендерних вимог
Шановний Замовник. Прошу Вас внести зміни в Тендерну документацію з метою усунення дискримінаційних умов Закупівлі, а саме: - пункт 2 “Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару”, викласти в редакції “Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від представника виробника ( офіційного дистриб’ютора) щодо партнерських відносин з Учасником торгів”, оскільки такі листи видаються тільки представником виробника або офіційним дистриб’ютором. - пункт 3: “Лист від виробника, в якому підтверджується повна відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування.”, просимо змінити, оскільки Замовник торгів в п.4 Додатку 1, передбачає, що: “Пропозиція Учасника повинна передбачати гарантійну підтримку предмету закупівлі не менше 1 року з дати поставки товару (відповідно до переліку обладнання, зазначеного у документації). Товар має узгоджуватись з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні .” Крім того, гарантійне обслуговування проводить не Виробник обладнання, а авторизовані виробником сервісні центри. Відповідно пункт 3 викласти в наступній редакції: Учасник торгів у складі своєї пропозиції повинен надати довідку з переліком сервісних центрів виробника обладнання.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 02.08.2019 №10526.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 15:57

Документи подані замовником

01 серпня 2019 19:12
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

02 серпня 2019 15:57
рішення від 02.08.2019 №10526.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 55 146,00
UAH з ПДВ
47 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Миронюк Владислав Сергійович 52 858,00
UAH з ПДВ
49 582,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 10:59
довідка ДФС
15 серпня 2019 10:59
довідка МВС
09 серпня 2019 20:15
Електронний підпис
09 серпня 2019 20:14
проект договору.pdf
09 серпня 2019 20:14
довідка код Статуту.pdf
09 серпня 2019 20:14
довідка матер-тех база.pdf
09 серпня 2019 20:14
довідка працівники.pdf
09 серпня 2019 20:14
довідка санкції.pdf
09 серпня 2019 20:14
довідка ст 17.pdf
09 серпня 2019 20:14
довідка субпідрядники.pdf
09 серпня 2019 20:14
копія витяг ЄДР.PDF
09 серпня 2019 20:14
копія витяг ПДВ.PDF
09 серпня 2019 20:14
копія наказ.PDF
09 серпня 2019 20:14
копія протокол.PDF
09 серпня 2019 20:14
копія сертифікат ISO 9001.PDF
09 серпня 2019 20:14
копія сертифікат ISO 14001.PDF
09 серпня 2019 20:14
копія Статут.PDF
09 серпня 2019 20:13
технічна частина.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 18:36
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:25
Договір.pdf
09 серпня 2019 17:18
пропозиція.pdf
09 серпня 2019 17:18
6. Сертифікати.zip
09 серпня 2019 17:18
Витяг з реєстру.PDF
09 серпня 2019 17:18
Паспорт.PDF
09 серпня 2019 17:18
Відкриття рахунку.PDF
09 серпня 2019 17:18
4. Гарантія.pdf
09 серпня 2019 17:18
Виписка.PDF
09 серпня 2019 17:18
5. Гарантія .pdf
09 серпня 2019 17:18
Авторизація.pdf
09 серпня 2019 17:18
Сертифікація.pdf
09 серпня 2019 17:18
Податковий номер.PDF
09 серпня 2019 17:18
Підпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ФОП Миронюк Владислав Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 47 450,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
47 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 18:31
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 15:39
догов1р 109 сканери 02 09 2019.pdf укладений
02 вересня 2019 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 47 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 908,34 UAH)