Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02145553 |
Місцезнаходження: | 39614, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 14/23 |
Контактна особа: |
Чумак Анна +380679863677 kremrmk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 000 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 17:22 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Доводимо до Вашого відома, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку.
Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками не допускається вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі.
Ураховуючи викладене, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики Microsoft.
2. Монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання не потрібна, лише поставка за адресою Замовника. 39614, Україна, Полтавська обл., Кременчук, вул. СОБОРНА, будинок 14/23.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-25-000022 ● 4f0b4c4fb56145439954d00bfdb2a2b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.07.2019 № 36
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.07.2019 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-07-22-000689-a 22.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Начальник Управління Ірина САЛОГУБ На підставі положення статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 25.07.2019 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-M-2019-07-25-000022, органом державного фінансового контролю (далі - Орган). Внаслідок моніторингу Органом виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Разом з тим, на підставі ч.8, ст. 71 Закону: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ за індефікатором закупівлі UA-2019-07-22-000689-a по коду ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); (Ноутбуки), відповідно висновку Органом по здійснюваному моніторингу, надаємо пояснення: 1.) - що в тендерній документації замовника не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону. Щодо описаної обставини повідомляємо, що вся необхідна інформація зазначена у тендерній документації в Загальні положення п.2.1;п.2.2;п.2.3. 2.) - В пункті 1 розділу 1 тендерної документації замовником зазначено, що «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються в значенні, наведеному у Законі». Водночас, замовником в тендерній документації вживається вираз «документація конкурсних торгів» (стор.17). При цьому, поняття «документація конкурсних торгів» визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Щодо описаної обставини повідомляємо, що абзац 1 частини третьої статті 22 Закону - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерним комітетом в тендерній документації було додатково зазначено даний вираз, що жодним чином не впливає на проведення закупівлі. 3.)- в тендерній документації (пункт 5 розділу III) посилаючись на статті 16, 17 Закону передбачив подання учасниками документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом та інформації про наявність поточного рахунку учасника торгів. Водночас, статті 16 та 17 Закону не передбачають подання учасниками таких документів. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Щодо описаної обставини повідомляємо, що в тендерній документації пункт 5 розділу III «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Тендерний комітет в тендерній документації має змогу вимагати відповідні документи з описаної підстави. 4.) - в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації вказане різне місце поставки товару: - 39614, Україна, Полтавська обл., Кременчук, вул. Соборна, будинок 14/23 - в оголошенні про проведення відкритих торгів; - за адресою Замовника 19800, Черкаська обл., Драбівський район, селище міського типу Драбів, вул. Центральна, будинок 69 - пункт 4 розділу «Загальні положення» тендерної документації. Зазначене не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону. Щодо описаної обставини повідомляємо, що це є технічною опискою та унеможливлює настання негативних наслідків. Щодо форми подання тендерної документації. Повідомляємо, що зміст і форма тендерної документації затвердженої замовником повністю відповідає ст. 22 Закону. Подання тендерної документації з додатками одним файлом ніяк не порушує норми закону та принципи здійснення закупівлі, в тому числі принцип відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тендерна документація логічно сформована та є зрозумілою для всіх зацікавлених осіб. Документальне підтвердження, описаного рішення, буде оприлюднено в системі електронних закупівель. Відтак, вжиття згаданих дій унеможливить настання негативних наслідків.
2019-08-06 16:49:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ #3095913837 |
Відхилено |
959 300,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 13:46
|
|
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252 |
Переможець |
983 680,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 13:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 11:03
|
Договір.pdf | укладений |
23 серпня 2019 11:02
|