Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Приладдя для початкових класів) (Місцевий та державний бюджет)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-07-22-000631-a ● fa6b7d02678d44f38bc79ff942f5a718
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Новгород-Сіверський районний центр обслуговування закладів освіти" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 42788022 |
Вебсайт: | http://nvrono.wixsite.com/nsrvo |
Місцезнаходження: | 16014, Україна , Чернігівська обл., село Чайкине, Новгород-Сіверський район, вул. Л. Кучми, будинок 41 |
Контактна особа: |
Шарай Світлана Дмитрівна +380465823293 nsrono_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 16:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 16:32 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Приладдя для початкових класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Майстренка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 12:53 |
офісне устаткування НУШ.docx |
23 липня 2019 12:53 |
офісне устаткування НУШ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:47
Дата відповіді: 23 липня 2019 12:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми допускаємо на торги якісні еквіваленти до вказаних товарів, які відповідатимуть технічним характеристикам зазначених предметів закупівлі.
До участі в закупівлі ми допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При оцінюванні пропозицій обиратимемо якісні товари з економічно вигідною для нас ціною
До участі в закупівлі ми допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При оцінюванні пропозицій обиратимемо якісні товари з економічно вигідною для нас ціною
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій