Інтерактивна панель
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-07-22-000580-c 68480dbf94584209b4b83f2164406b3a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145553
Місцезнаходження замовника: 39614, Україна, Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 14/23
Контактна особа замовника: Чумак Анна
+380679863677
kremrmk@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель). Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 липня 2019 17:12
Електронний цифровий підпис
22 липня 2019 17:12
Тендерна документація (інтерактивна панель).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 08:35
Дата відповіді: 26 липня 2019 12:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 3 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000021 ● 8b5caccff7754dfab54144b5d3abc863
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-25 16:45:30
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.07.2019 № 36
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 25.07.2019 № 36

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-07-22-000580-c 22.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

ВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Начальник Управління Ірина САЛОГУБ На підставі положення статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), 25.07.2019 року було розпочато моніторинг процедури закупівлі за номером UA-M-2019-07-25-000021, органом державного фінансового контролю (далі - Орган). Внаслідок моніторингу Органом виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Разом з тим, на підставі ч.8, ст. 71 Закону: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ за індефікатором закупівлі UA-2019-07-22-000580-c по коду ДК 021:2015, код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель), відповідно висновку Органом по здійснюваному моніторингу, надаємо пояснення: 1.) - що в тендерній документації замовника не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону. Щодо описаної обставини повідомляємо, що вся необхідна інформація зазначена у тендерній документації в Загальні положення п.2.1;п.2.2;п.2.3. 2.) - В пункті 1 розділу 1 тендерної документації замовником зазначено, що «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються в значенні, наведеному у Законі». Водночас, замовником в тендерній документації вживається вираз «документація конкурсних торгів» (стор.17). При цьому, поняття «документація конкурсних торгів» визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Щодо описаної обставини повідомляємо, що абзац 1 частини третьої статті 22 Закону - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерним комітетом в тендерній документації було додатково зазначено даний вираз, що жодним чином не впливає на проведення закупівлі. 3.)- в тендерній документації (пункт 5 розділу III) посилаючись на статті 16, 17 Закону передбачив подання учасниками документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом та інформації про наявність поточного рахунку учасника торгів. Водночас, статті 16 та 17 Закону не передбачають подання учасниками таких документів. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Щодо описаної обставини повідомляємо, що в тендерній документації пункт 5 розділу III «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації. Тендерний комітет в тендерній документації має змогу вимагати відповідні документи з описаної підстави. Щодо форми подання тендерної документації. Повідомляємо, що зміст і форма тендерної документації затвердженої замовником повністю відповідає ст. 22 Закону. Подання тендерної документації з додатками одним файлом ніяк не порушує норми закону та принципи здійснення закупівлі, в тому числі принцип відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тендерна документація логічно сформована та є зрозумілою для всіх зацікавлених осіб. Документальне підтвердження, описаного рішення, буде оприлюднено в системі електронних закупівель. Відтак, вжиття згаданих дій унеможливить настання негативних наслідків.

2019-08-06 16:50:55

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, 02145553, Україна, Кременчук, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 14/23
  2. Інформація про предмет закупівлі: Інтерактивна панель, 500000UAH, 32320000-2, ДК021, 5, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 68480dbf94584209b4b83f2164406b3a, 2019-07-22
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 25 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької районної державної адміністрації (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 22.07.2019 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу встановлено, що в тендерній документації замовника не зазначено адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 16 частини другої статті 22 Закону. В пункті 1 розділу 1 тендерної документації замовником зазначено, що «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються в значенні, наведеному у Законі». Водночас, замовником в тендерній документації вживається вираз «документація конкурсних торгів» (стор.17). При цьому, поняття «документація конкурсних торгів» визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Замовник в тендерній документації (пункт 5 розділу III) посилаючись на статті 16, 17 Закону передбачив подання учасниками відомостей про учасника та інформації про наявність поточного рахунку учасника торгів. Водночас, статті 16 та 17 Закону не передбачають подання учасниками таких документів. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 01 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на інші встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 499 998,00
UAH з ПДВ
499 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 11:34
sign.p7s
05 серпня 2019 11:14
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2019 11:14
Статут.pdf
05 серпня 2019 11:14
Стаття 188 ГКУ.pdf
05 серпня 2019 11:14
Сертифікат спікера.pdf
05 серпня 2019 11:14
Проект договору.pdf
05 серпня 2019 11:14
Паспорт та код.pdf
05 серпня 2019 11:14
Опис.pdf
05 серпня 2019 11:14
Наказ про призначення.pdf
05 серпня 2019 11:14
Наказ про печатку.pdf
05 серпня 2019 11:14
Лист-згода.pdf
05 серпня 2019 11:14
КРЕО рахунок.pdf
05 серпня 2019 11:14
КРЕО кредит.pdf
05 серпня 2019 11:14
Договір оренди.pdf
05 серпня 2019 11:14
Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
05 серпня 2019 11:14
ГРИФ.pdf
05 серпня 2019 11:14
Виписка.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку