Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та дрібне канцелярське приладдя (30192700-8 Канцелярські товари)
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2019-07-22-000565-a ● 62966272c7654566ba4eff6638841662
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "САЛЮТ" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 24742858 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 28 |
Контактна особа: |
Пономарьова Олена Сергіївна +380968381513 salut_buhgalter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2019 15:28 |
Початок аукціону: | 30 липня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 68 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2843 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та дрібне канцелярське приладдя (30192700-8 Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 12:41 |
канцелярські товари 22.07.19 відкор.doc |
23 липня 2019 12:41 |
канцелярські товари 22.07.19 відкор.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:49
Дата відповіді: 23 липня 2019 12:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Допускається аналог, який повністю відповідає технічним характеристикам, зазначеним в оголошені.
2) До участі допускається ФОП, які є не платниками ПДВ. Запропонована ціна буде розглядатися, як остаточна.
3) Зміни внесено.
2) До участі допускається ФОП, які є не платниками ПДВ. Запропонована ціна буде розглядатися, як остаточна.
3) Зміни внесено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-22-000565-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 16 серпня 2019 12:05
Вимога щодо дискваліфікації ТОВ "ПАПІРТОРГ" в даній електронній закупівлі
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "САЛЮТ"
ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 24742858
Адреса: 01054, Україна, Київська, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок
Вимога щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-22-000565-a
Замовником даної електронної закупівлі UA-2019-07-22-000565-a переможцем закупівлі визнано ТОВ "ПАПІРТОРГ".
Замовником електронної закупівлі було чітко визначено предмет закупівлі, та надана відповідь в електронній формі на питання: «1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?», що, цитуємо: «Допускається аналог, який повністю відповідає технічним характеристикам, зазначеним в оголошені».
Звертаємо увагу, що ТОВ "ПАПІРТОРГ" (далі – Учасник) подав пропозицію, яка не відповідає вимогам Замовника, зокрема: Учасник запропонував в позиції №28 «Скріпки 4Office 78 мм (100 шт). Щодо даної позиції стверджуємо, що «Скріпки 4Office 78 мм» по 100 штук в упаковці не виготовляються, виробник ТМ 4Office фасує скріпки 78 мм тільки по 50 штук.
Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум замовника та інших учасників закупівлі.
Позиція №31 – Учасник замість ножиць Economix E40403 на 20 см з гумовими вставками, пропонуює ножиці Norma на 25 см без гумових вставок, що не являється еквівалентом предмета закупівлі та аналогом, який повністю відповідає тех. вимогам замовника.
Позиція №36 – Учасник пропонує «Скотч вузький 15 мм 4Office». Стверджуємо, що в асортименті ТМ 4Office немає скотчу 15 мм. Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум, замовника та інших учасників закупівлі.
Позиція №38 – Учасник пропонує «Скотч двостороній прозорий 25 см 4Office». Стверджуємо, що в асортименті ТМ 4Office немає двохстороннього скотчу 25 см. Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум, замовника та інших учасників закупівлі.
Позиція №62 – Учасник пропонує «Гумка 40*12*10 чорно-біла Milan». Стверджуємо, що в асортименті ТМ Milan немає такої гумки. Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум, замовника та інших учасників закупівлі.
Позиція №66 – Учасник пропонує « Чинка «Ковпачок» н/ст., корп. Пластиковий; кольори асорті; з боковим кліпом для закривання отвору, 1 лезо. AXENT». Стверджуємо, що в асортименті ТМ AXENT неіснує такої чинки. Такий продукт є лише в асортименті ТМ Optima. Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум, замовника та інших учасників закупівлі.
Зауважуємо, що п.6 Наказу №10 від від 19.03.2019 р. «ДП ПРОЗОРРО» Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Наказ), визначає, що, цитуємо: «Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником…» - тож, внесення до своєї пропозиції будь-яких змін Учасником, якого визнали переможцем закупівлі – є неможливим.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця був недотриманий принцип здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який є обов’язковими до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Виходячи із викладеного, ПРОСИМО:
Розглянути питання про дискваліфікацію ТОВ "ПАПІРТОРГ" як такого, яке подало пропозицію, що не відповідає вимогам замовника.
16 серпня 2019 року.
Директор Кісіль І.В.
Розгорнути
Згорнути
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "САЛЮТ"
ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 24742858
Адреса: 01054, Україна, Київська, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок
Вимога щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-22-000565-a
Замовником даної електронної закупівлі UA-2019-07-22-000565-a переможцем закупівлі визнано ТОВ "ПАПІРТОРГ".
Замовником електронної закупівлі було чітко визначено предмет закупівлі, та надана відповідь в електронній формі на питання: «1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?», що, цитуємо: «Допускається аналог, який повністю відповідає технічним характеристикам, зазначеним в оголошені».
Звертаємо увагу, що ТОВ "ПАПІРТОРГ" (далі – Учасник) подав пропозицію, яка не відповідає вимогам Замовника, зокрема: Учасник запропонував в позиції №28 «Скріпки 4Office 78 мм (100 шт). Щодо даної позиції стверджуємо, що «Скріпки 4Office 78 мм» по 100 штук в упаковці не виготовляються, виробник ТМ 4Office фасує скріпки 78 мм тільки по 50 штук.
Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум замовника та інших учасників закупівлі.
Позиція №31 – Учасник замість ножиць Economix E40403 на 20 см з гумовими вставками, пропонуює ножиці Norma на 25 см без гумових вставок, що не являється еквівалентом предмета закупівлі та аналогом, який повністю відповідає тех. вимогам замовника.
Позиція №36 – Учасник пропонує «Скотч вузький 15 мм 4Office». Стверджуємо, що в асортименті ТМ 4Office немає скотчу 15 мм. Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум, замовника та інших учасників закупівлі.
Позиція №38 – Учасник пропонує «Скотч двостороній прозорий 25 см 4Office». Стверджуємо, що в асортименті ТМ 4Office немає двохстороннього скотчу 25 см. Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум, замовника та інших учасників закупівлі.
Позиція №62 – Учасник пропонує «Гумка 40*12*10 чорно-біла Milan». Стверджуємо, що в асортименті ТМ Milan немає такої гумки. Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум, замовника та інших учасників закупівлі.
Позиція №66 – Учасник пропонує « Чинка «Ковпачок» н/ст., корп. Пластиковий; кольори асорті; з боковим кліпом для закривання отвору, 1 лезо. AXENT». Стверджуємо, що в асортименті ТМ AXENT неіснує такої чинки. Такий продукт є лише в асортименті ТМ Optima. Як висновок, щодо цієї позиції: Учасник вводить в оману, як мінімум, замовника та інших учасників закупівлі.
Зауважуємо, що п.6 Наказу №10 від від 19.03.2019 р. «ДП ПРОЗОРРО» Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Наказ), визначає, що, цитуємо: «Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником…» - тож, внесення до своєї пропозиції будь-яких змін Учасником, якого визнали переможцем закупівлі – є неможливим.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця був недотриманий принцип здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який є обов’язковими до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Виходячи із викладеного, ПРОСИМО:
Розглянути питання про дискваліфікацію ТОВ "ПАПІРТОРГ" як такого, яке подало пропозицію, що не відповідає вимогам замовника.
16 серпня 2019 року.
Директор Кісіль І.В.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
64 030,00
UAH з ПДВ
|
38 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
46 320,56
UAH з ПДВ
|
38 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" |
42 278,22
UAH з ПДВ
|
40 238,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ |
45 896,97
UAH з ПДВ
|
40 683,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
52 344,72
UAH з ПДВ
|
50 304,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
57 194,58
UAH з ПДВ
|
52 344,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3363203857 |
Відхилено |
38 120,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 11:50
|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
38 600,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 326 ТОВ Папірторг.pdf | укладений |
29 серпня 2019 15:53
|