Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024:2019 (код 11239 підгузник для дорослих; код 35008 дитячий підгузник)
Очікувана вартість
7 415,00 UAH
UA-2019-07-22-000444-a 0ba6e001daa94d72b6ea312545ab488d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Безменова

+380552223404
+380552491242
kherson.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Контактна особа: Наталя Миколаївна Безменова
+380552223404, +380552491242
kherson.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


затверджено рішенням тендерного комітету від 22.07.2019 року №131 (джерело фінансування - кошти міського бюджету) (додаткові кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 пачка
НК 024:2019 (код 11239 підгузник для дорослих; код 35008 дитячий підгузник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Ушакова, 21; вул.Тираспольська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється по факту поставки товару, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника, при необхідності з відстрочкою платежу 30 календарних діб Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 липня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Дезцентр-Медікал"
#37464706
Переможець 7 415,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 15:03

Документи

22 липня 2019 15:03
Електронний підпис
22 липня 2019 15:03
договір №709.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 15:04
договір №709.pdf укладений
22 липня 2019 15:03