Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі, тонери для ВП «Аварійно-технічний центр»
Очікувана вартість
208 300,00 UAH
UA-2019-07-22-000422-a ● 9dd62c83cf134973b2f93054b4d032ba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 20055078 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/ |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Авдоніна Олена Вікторівна +380444065670 AVDONINA@ATC.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 208 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 083,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Картриджі, тонери для ВП «Аварійно-технічний центр»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172 шт
Картриджі, тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська обл., с. Шевченкове, вул. Прип'ятська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлений товар проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару (Джерело фінансування закупівлі - Власні кошти підприємства) | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 08:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 08:57 |
Додаток 3 до ТД - Проект Договору картриджи ІІ.docx | |
30 липня 2019 08:57 |
Додаток 2 до ТД вимоги картриджі зі змінами ІІ.doc | |
30 липня 2019 08:57 |
Перелік змін № 2 до ТД картриджі.doc | |
25 липня 2019 14:58 |
Перелік змін № 1 до ТД картриджі.doc | |
22 липня 2019 14:48 |
оголошення.pdf | |
22 липня 2019 14:48 |
Протокольне рішення від 22.07.19 № 43 вибір процедури.pdf | |
22 липня 2019 14:48 |
ТД - 43.docx | |
22 липня 2019 14:48 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками.docx | |
22 липня 2019 14:48 |
Додаток 5 до ТД - Узагальнений перелік документів.docx | |
22 липня 2019 14:48 |
Додаток 4 до ТД - Довідка про досвід виконання аналогічного договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:59
Дата відповіді: 23 липня 2019 12:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена відділом супроводження закупівель ВП «Аварійно-технічний центр»:
1) Учасник може запропонувати товари будь-якої торгової марки або моделі, які відповідають Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» та Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги». У разі подання учасником тендерної пропозиції на товар, який не відповідає технічним характеристикам, така пропозиція буде відхилена.
2) Приймати участь у закупівлі можуть юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Методика оцінювання тендерних пропозицій наведена у Додатку 1 до ТД, яким визначено зобов’язання Учасника процедури закупівлі вказати ціну за одиницю товару та загальну вартість в грн. без ПДВ та з ПДВ на кожну позицію окремо, а також загальну вартість пропозиції.
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він:
- у стовпчиках № 9 «ПДВ (для платників ПДВ)» та 11 «ПДВ (для платників ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає «0,00»;
- у стовпчику № 12 «Загальна вартість (у т.ч. ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає підсумок додавання значень стовпчиків № 10 та № 11.
3) Формою тендерної пропозиції Додаток 1 до ТД передбачено заповнення Учасником стовпчика 2 «Найменування товару, тип та марка***» в якому Учасники зобов'язані вказувати конкретне найменування запропонованого товару, тип та марку. Тож вважаємо недоцільним внесення змін до ТД.
У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-70 - Засипкін В.А.
1) Учасник може запропонувати товари будь-якої торгової марки або моделі, які відповідають Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» та Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги». У разі подання учасником тендерної пропозиції на товар, який не відповідає технічним характеристикам, така пропозиція буде відхилена.
2) Приймати участь у закупівлі можуть юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Методика оцінювання тендерних пропозицій наведена у Додатку 1 до ТД, яким визначено зобов’язання Учасника процедури закупівлі вказати ціну за одиницю товару та загальну вартість в грн. без ПДВ та з ПДВ на кожну позицію окремо, а також загальну вартість пропозиції.
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він:
- у стовпчиках № 9 «ПДВ (для платників ПДВ)» та 11 «ПДВ (для платників ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає «0,00»;
- у стовпчику № 12 «Загальна вартість (у т.ч. ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає підсумок додавання значень стовпчиків № 10 та № 11.
3) Формою тендерної пропозиції Додаток 1 до ТД передбачено заповнення Учасником стовпчика 2 «Найменування товару, тип та марка***» в якому Учасники зобов'язані вказувати конкретне найменування запропонованого товару, тип та марку. Тож вважаємо недоцільним внесення змін до ТД.
У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-70 - Засипкін В.А.
противоречие в условиях ТД
Дата подання: 23 липня 2019 12:21
Дата відповіді: 24 липня 2019 09:51
Доброго дня! Загальна вартість закупівлі оригінальних картриджів НР, за переліком ТД, у дистрибютора складає більше 400 тис. грн., а для постачання картриджів виробництва ColorWay, PrintPro, BASF треба надати лист-дозвіл від виробника пристроїв НР, який дає дозвіл на використання не оригінальних картриджів у своїх пристроях. Постачання оригінальних та неоригінальних картриджів таким чином не можливе. Просимо виправити або видалити протиречення у ТД. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена службою аварійного реагування, зв’язку та інформатизації ВП «Аварійно-технічний центр»:
У п. 6 розділу III тендерної документації (ТД) вимагається надання листа від виробника («ЕйчПі Юроп БиВи, Мейрин Бранч» (HP) або його офіційного представника на території України) про можливість використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування виключно для позиції 15 Таблиці 1 Додатку 2 «Технічні вимоги», тобто для картриджу HP 26X (CF226X) (або еквівалент) в кількості 10 шт. в зв’язку із вимогами гарантійного обслуговування БФП HP LaserJet Pro MFP M426 fdn. протягом 36 місяців.
Для решти позицій, зазначених у формі тендерної пропозиції (Додаток 2 до ТД) надання дозволу від виробника на використання не оригінальних картриджів у своїх пристроях не вимагається.
Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена на підставі моніторингу цін з урахуванням вартості оригінального картриджа по позиції 15.
У п. 6 розділу III тендерної документації (ТД) вимагається надання листа від виробника («ЕйчПі Юроп БиВи, Мейрин Бранч» (HP) або його офіційного представника на території України) про можливість використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування виключно для позиції 15 Таблиці 1 Додатку 2 «Технічні вимоги», тобто для картриджу HP 26X (CF226X) (або еквівалент) в кількості 10 шт. в зв’язку із вимогами гарантійного обслуговування БФП HP LaserJet Pro MFP M426 fdn. протягом 36 місяців.
Для решти позицій, зазначених у формі тендерної пропозиції (Додаток 2 до ТД) надання дозволу від виробника на використання не оригінальних картриджів у своїх пристроях не вимагається.
Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена на підставі моніторингу цін з урахуванням вартості оригінального картриджа по позиції 15.
ISO/IEC 19752
Дата подання: 24 липня 2019 14:47
Дата відповіді: 25 липня 2019 15:00
Згідно Технічного завдання, картриджі повинні відповідати стандарту ISO/IEC 19752, в звязку з цим впитання:
1. Треба надати тільки підтвердження без надання сертифіката?
2. Чому до позицій з кольоровими картриджами 10,11,12 у тех. завданні треба використовувати стандарти монохромного друку ISO/IEC 19752 ?
Відповідь: Протокольним рішенням уповноваженої особи ВП «Аварійно-технічний центр» від 25.07.2019 р. № 43/1 були внесені зміни до тендерної документації.
Просимо виправити або видалити протиречення
Дата подання: 26 липня 2019 12:34
Дата відповіді: 30 липня 2019 08:59
Вимоги вказані в Додатку 2 до ТД, п.п. 2, 3, 6 та 7, неможливо повністю виконати в зв`язку з тим, що виробники неоригінальних (еквівалентних) картриджів (наприклад ТМ BASF), не вказують таку інформацію як: дата виготовлення та номер партії. Тому постачання неоригінальних картриджів таким чином не можливе! Виходячи з даної інформації просимо виправити або видалити протиречення у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Протокольним рішенням уповноваженої особи ВП «Аварійно-технічний центр» від 30.07.2019 р. № 43/2 були внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-22-000422-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 08 серпня 2019 12:57
вимога про перевірку виконання учасниками вимог п. 7 Додатку5 до ТД
Шановний, Замовник.
Звертаємося до вас із даною вимогою про дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
П. 7 Додатку5 до ТД встановлений обов’язок учасника, якщо ним пропонується до закупівлі еквіваленті товари по позиціям 1-14), надати документи, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару (паспорти або сертифікати якості на кожну одиницю еквівалентного товару, або фотографії упаковки кожної одиниці еквівалентного товару з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД).
При цьому однозначною вимогою є наявність у відповідному документі відомостей про кожну одиницю еквівалентного товару. Отже Учасником, , якщо ним пропонується до закупівлі еквіваленті товари по позиціям 1-14), має підтвердити відповідність запропонованих товарів в один із визначених способів: або надати паспорти з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД, або надати сертифікати якості з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД або фотографії упаковки кожної одиниці еквівалентного товару з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД. Враховуючи наведене просимо перевірити в належний чином виконання учасниками вимог п. 7 Додатку5 до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємося до вас із даною вимогою про дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
П. 7 Додатку5 до ТД встановлений обов’язок учасника, якщо ним пропонується до закупівлі еквіваленті товари по позиціям 1-14), надати документи, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару (паспорти або сертифікати якості на кожну одиницю еквівалентного товару, або фотографії упаковки кожної одиниці еквівалентного товару з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД).
При цьому однозначною вимогою є наявність у відповідному документі відомостей про кожну одиницю еквівалентного товару. Отже Учасником, , якщо ним пропонується до закупівлі еквіваленті товари по позиціям 1-14), має підтвердити відповідність запропонованих товарів в один із визначених способів: або надати паспорти з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД, або надати сертифікати якості з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД або фотографії упаковки кожної одиниці еквівалентного товару з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД. Враховуючи наведене просимо перевірити в належний чином виконання учасниками вимог п. 7 Додатку5 до ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 11:14
Шановний Учасник, Ваші зауваження будуть враховані при розгляді тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" |
114 726,00
UAH з ПДВ
|
114 726,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
139 799,40
UAH з ПДВ
|
132 985,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
156 105,60
UAH з ПДВ
|
132 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" |
148 338,42
UAH з ПДВ
|
142 089,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" #37105383 |
Відхилено |
114 726,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 16:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
132 985,20
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 16:12
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Переможець |
132 990,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 13:53
|
ЗВІТ про виконання договору № 53-140-01-19-00579.docx | укладений |
10 вересня 2019 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 14:29
|
Договір № 53-140-01-19-00579.pdf | укладений |
03 вересня 2019 14:27
|