Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі, тонери для ВП «Аварійно-технічний центр»
Очікувана вартість
208 300,00 UAH
UA-2019-07-22-000422-a 9dd62c83cf134973b2f93054b4d032ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авдоніна Олена Вікторівна

+380444065670 AVDONINA@ATC.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 20055078
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Авдоніна Олена Вікторівна
+380444065670
AVDONINA@ATC.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:30
Очікувана вартість: 208 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 083,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі, тонери для ВП «Аварійно-технічний центр»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172 шт
Картриджі, тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська обл., с. Шевченкове, вул. Прип'ятська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений товар проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару (Джерело фінансування закупівлі - Власні кошти підприємства) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 08:57
Додаток 3 до ТД - Проект Договору картриджи ІІ.docx
25 липня 2019 14:58
Додаток 3 до ТД - Проект Договору картриджі зі змінами.docx
22 липня 2019 14:48
Додаток 3 до ТД - Проект Договору картриджи.docx
30 липня 2019 08:57
Додаток 2 до ТД вимоги картриджі зі змінами ІІ.doc
25 липня 2019 14:58
Додаток 2 до ТД вимоги картриджі зі змінами.doc
22 липня 2019 14:48
Додаток 2 до ТД вимоги картриджи.doc
30 липня 2019 08:57
Перелік змін № 2 до ТД картриджі.doc
25 липня 2019 14:58
Перелік змін № 1 до ТД картриджі.doc
22 липня 2019 14:48
оголошення.pdf
22 липня 2019 14:48
Протокольне рішення від 22.07.19 № 43 вибір процедури.pdf
22 липня 2019 14:48
ТД - 43.docx
22 липня 2019 14:48
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками.docx
22 липня 2019 14:48
Додаток 5 до ТД - Узагальнений перелік документів.docx
22 липня 2019 14:48
Додаток 4 до ТД - Довідка про досвід виконання аналогічного договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 09:59
Дата відповіді: 23 липня 2019 12:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена відділом супроводження закупівель ВП «Аварійно-технічний центр»:
1) Учасник може запропонувати товари будь-якої торгової марки або моделі, які відповідають Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» та Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги». У разі подання учасником тендерної пропозиції на товар, який не відповідає технічним характеристикам, така пропозиція буде відхилена.
2) Приймати участь у закупівлі можуть юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Методика оцінювання тендерних пропозицій наведена у Додатку 1 до ТД, яким визначено зобов’язання Учасника процедури закупівлі вказати ціну за одиницю товару та загальну вартість в грн. без ПДВ та з ПДВ на кожну позицію окремо, а також загальну вартість пропозиції.
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він:
- у стовпчиках № 9 «ПДВ (для платників ПДВ)» та 11 «ПДВ (для платників ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає «0,00»;
- у стовпчику № 12 «Загальна вартість (у т.ч. ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає підсумок додавання значень стовпчиків № 10 та № 11.
3) Формою тендерної пропозиції Додаток 1 до ТД передбачено заповнення Учасником стовпчика 2 «Найменування товару, тип та марка***» в якому Учасники зобов'язані вказувати конкретне найменування запропонованого товару, тип та марку. Тож вважаємо недоцільним внесення змін до ТД.

У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-70 - Засипкін В.А.
противоречие в условиях ТД
Дата подання: 23 липня 2019 12:21
Дата відповіді: 24 липня 2019 09:51
Доброго дня! Загальна вартість закупівлі оригінальних картриджів НР, за переліком ТД, у дистрибютора складає більше 400 тис. грн., а для постачання картриджів виробництва ColorWay, PrintPro, BASF треба надати лист-дозвіл від виробника пристроїв НР, який дає дозвіл на використання не оригінальних картриджів у своїх пристроях. Постачання оригінальних та неоригінальних картриджів таким чином не можливе. Просимо виправити або видалити протиречення у ТД. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена службою аварійного реагування, зв’язку та інформатизації ВП «Аварійно-технічний центр»:

У п. 6 розділу III тендерної документації (ТД) вимагається надання листа від виробника («ЕйчПі Юроп БиВи, Мейрин Бранч» (HP) або його офіційного представника на території України) про можливість використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування виключно для позиції 15 Таблиці 1 Додатку 2 «Технічні вимоги», тобто для картриджу HP 26X (CF226X) (або еквівалент) в кількості 10 шт. в зв’язку із вимогами гарантійного обслуговування БФП HP LaserJet Pro MFP M426 fdn. протягом 36 місяців.
Для решти позицій, зазначених у формі тендерної пропозиції (Додаток 2 до ТД) надання дозволу від виробника на використання не оригінальних картриджів у своїх пристроях не вимагається.

Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена на підставі моніторингу цін з урахуванням вартості оригінального картриджа по позиції 15.
ISO/IEC 19752
Дата подання: 24 липня 2019 14:47
Дата відповіді: 25 липня 2019 15:00
Згідно Технічного завдання, картриджі повинні відповідати стандарту ISO/IEC 19752, в звязку з цим впитання: 1. Треба надати тільки підтвердження без надання сертифіката? 2. Чому до позицій з кольоровими картриджами 10,11,12 у тех. завданні треба використовувати стандарти монохромного друку ISO/IEC 19752 ?
Відповідь: Протокольним рішенням уповноваженої особи ВП «Аварійно-технічний центр» від 25.07.2019 р. № 43/1 були внесені зміни до тендерної документації.
Просимо виправити або видалити протиречення
Дата подання: 26 липня 2019 12:34
Дата відповіді: 30 липня 2019 08:59
Вимоги вказані в Додатку 2 до ТД, п.п. 2, 3, 6 та 7, неможливо повністю виконати в зв`язку з тим, що виробники неоригінальних (еквівалентних) картриджів (наприклад ТМ BASF), не вказують таку інформацію як: дата виготовлення та номер партії. Тому постачання неоригінальних картриджів таким чином не можливе! Виходячи з даної інформації просимо виправити або видалити протиречення у ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протокольним рішенням уповноваженої особи ВП «Аварійно-технічний центр» від 30.07.2019 р. № 43/2 були внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-22-000422-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 08 серпня 2019 12:57
вимога про перевірку виконання учасниками вимог п. 7 Додатку5 до ТД
Шановний, Замовник.
Звертаємося до вас із даною вимогою про дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
П. 7 Додатку5 до ТД встановлений обов’язок учасника, якщо ним пропонується до закупівлі еквіваленті товари по позиціям 1-14), надати документи, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару (паспорти або сертифікати якості на кожну одиницю еквівалентного товару, або фотографії упаковки кожної одиниці еквівалентного товару з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД).
При цьому однозначною вимогою є наявність у відповідному документі відомостей про кожну одиницю еквівалентного товару. Отже Учасником, , якщо ним пропонується до закупівлі еквіваленті товари по позиціям 1-14), має підтвердити відповідність запропонованих товарів в один із визначених способів: або надати паспорти з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД, або надати сертифікати якості з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД або фотографії упаковки кожної одиниці еквівалентного товару з інформацією відповідно до вимог п. 2, 6, 7 Додатку 2 до ТД. Враховуючи наведене просимо перевірити в належний чином виконання учасниками вимог п. 7 Додатку5 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 11:14
Шановний Учасник, Ваші зауваження будуть враховані при розгляді тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 114 726,00
UAH з ПДВ
114 726,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 139 799,40
UAH з ПДВ
132 985,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 156 105,60
UAH з ПДВ
132 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 148 338,42
UAH з ПДВ
142 089,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 12:46
Електронний підпис
07 серпня 2019 12:44
дов статистика2.jpg
07 серпня 2019 12:44
дов статистика.jpg
07 серпня 2019 12:44
дов дпі.jpg
07 серпня 2019 12:44
витяг СТЛ.pdf
07 серпня 2019 12:44
витяг 21.03.2019.rtf
07 серпня 2019 12:44
виписка 2.jpg
07 серпня 2019 12:44
cвид реестр СТЛ.pdf
07 серпня 2019 12:44
cвид НДС СТЛ.pdf
07 серпня 2019 12:44
Руквізити.pdf
07 серпня 2019 12:44
Проект договору.pdf
07 серпня 2019 12:44
IMG_0003 29.01.19.jpg
07 серпня 2019 12:44
IMG_0002 29.01.19.jpg
07 серпня 2019 12:44
Рішення 29.01.19.jpg
07 серпня 2019 12:44
1.jpg
07 серпня 2019 12:44
Технічна частина.pdf
07 серпня 2019 12:44
Досвід виконання (1).pdf
07 серпня 2019 12:44
Рішення 2.jpg
07 серпня 2019 12:44
Рішення 1.pdf
07 серпня 2019 12:44
Рішення 1.jpg
07 серпня 2019 12:44
Наказ на призначення.jpg
07 серпня 2019 12:44
Статут.pdf
07 серпня 2019 12:44
Пропозиція (4).pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 16:30
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:20
Технічна частина.pdf
06 серпня 2019 16:20
Інші документи.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
19 серпня 2019 16:55
ВВМ ( податки ).pdf
19 серпня 2019 16:55
ВВМ Довідка ДПІ.pdf
16 серпня 2019 17:02
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:52
ВВМ ДПІ.pdf
16 серпня 2019 16:52
ВВМ Довідка МВС.pdf
16 серпня 2019 16:52
ВВМ Довідка корупція.pdf
16 серпня 2019 16:52
Довідка.pdf
16 серпня 2019 16:52
Банкрутство.pdf
16 серпня 2019 16:52
Довідка.pdf.p7s
16 серпня 2019 16:50
Довідка.pdf
16 серпня 2019 16:50
Довідка.pdf.p7s
13 серпня 2019 18:25
Електронний підпис
13 серпня 2019 18:10
Електронний підпис
07 серпня 2019 11:22
Електронний підпис

Публічні документи

06 серпня 2019 17:41
Електронний підпис
06 серпня 2019 17:29
Сертифікат партнера WWM.pdf
06 серпня 2019 17:29
ВВМ (партнерство BASF).pdf
06 серпня 2019 17:29
HP_Shandong_HPPS ISO 9001(~2021.8.16)_ENG.PDF
06 серпня 2019 17:28
Лист - технічних вимог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Відхилено 114 726,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 132 985,20
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 132 990,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 09:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
132 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 13:53
ЗВІТ про виконання договору № 53-140-01-19-00579.docx укладений
10 вересня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 14:29
Договір № 53-140-01-19-00579.pdf укладений
03 вересня 2019 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 132 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 165,00 UAH)