Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час експлуатації автоклавів в лабораторії та ЦСО протитуберкульозних закладів м.Києва (ДК 021-2015 71310000-4)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-07-22-000393-a a51c9c9c3be0433582b86f8b38ab0ed3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Недовба Тетяна

kmtl_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ №1 З ДИСПАНСЕРНИМ ВІДДІЛЕННЯМ
Код ЄДРПОУ: 01993960
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Контактна особа: Недовба Тетяна
kmtl_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 15:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Послуги з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час експлуатації автоклавів 3-х парових стерилізаторів: ГК – 100 – 3(1 од); ВК-75(2 од) відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки для отримання Дозволу на експлуатацію згідно постанови КМУ від 26.10.2011 р. №1107

Вимоги до надання послуг:

1. Умови виконання послуг: Виконавець бере на себе зобов'язання своїми силами і засобами (транспорт) надати послуги з надання послуг.
2. Постачальник послуг повинен мати Дозвіл виконувати позачерговий технічний огляд, випробування ,неруйнівний контроль (VT.UT.MT.PT) руйнівний контроль, вимірювання твердості,експертне обстеження , технічне діагностування посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа
3. Наявність у виконавця штатних кваліфікованих спеціалістів, які він забезпечує необхідними засобами індивідуального захисту.
4. Витратні матеріали та прилади , необхідні для обстеження надає Постачальник послуг.
5. Оплата за надану послугу проводиться після підписання акту приймання виконаних робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час експлуатації автоклавів в лабораторії та ЦСО протитуберкульозних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 14:37
dogovir_nadannya_poslug.docx
22 липня 2019 14:37
56 Дозвіл автоклави.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "КЕТЦ" 11 474,29
UAH з ПДВ
11 474,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 09:54
Vypyska_2019.pdf
24 липня 2019 09:54
Statut_03_08_2018.pdf
24 липня 2019 09:54
nakaz_47_KT_10_06_2019.pdf
24 липня 2019 09:53
Сертифікат ISO 9001.pdf
24 липня 2019 09:53
Наказ_4_зміна_назви.pdf
24 липня 2019 09:53
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2019 09:53
Витяг 04.06.2019.rtf
24 липня 2019 09:53
Сфера акредитації.pdf
24 липня 2019 09:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "КЕТЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "КЕТЦ"
#23510933
Переможець 11 474,29
UAH з ПДВ
24 липня 2019 16:43

Документи

24 липня 2019 16:43
протокол 63.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "КЕТЦ"
#23510933
11 474,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2019 16:43
протокол 63.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Держпраця.pdf укладений
09 серпня 2019 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 474,29
UAH (в тому числі ПДВ 1 912,38 UAH)