Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Очікувана вартість
828 290,00 UAH
UA-2019-07-22-000384-c f56e41f6668b4fbf9e3700606f159b0d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журенко Наталія Олександрівна

(04852)2-57-87 zakupki.bel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203901
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9
Контактна особа: Журенко Наталія Олександрівна
(04852)2-57-87
zakupki.bel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 13:43
Очікувана вартість: 828 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 282,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Місце надання послуг: Біляївська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 за адресою: 67600, м.Біляївка Одеської області, вул.Костіна,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, БІЛЯЇВКА, м.Біляївка Одеської області, вул.Костіна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 08:38
Експертна оцінка РП.pdf
23 липня 2019 10:15
Робочий проект Новий.pdf
22 липня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:59
ТД Послуги зі вст протипож сигн.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000032 ● 001c8716d24a40c4a21cbd7f53bb6ccc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 Одеса № 268

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2019 та провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 24.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
14. UA-2019-07-22-000384-c 22.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Конюченко І.А.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відмінити відкриті торги №UA-2019-07-22-000384-с на закупівлю за кодом ДК 021:2015 –51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», (Встановлення автоматичної установки пожежної сигналізації, мовленневого оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних оповіщень на пульт централізованого цілодобового пожежного спостереження у Біляївській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №1) згідно Статті 31 частини першої Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-07-29 15:39:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-07-30 09:09:23

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 липня 2019 08:24
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушенння законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
30 липня 2019 08:24
Витяг з Протоколу №107.pdf