Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: Київська область, смт. Іванків, вул. Толочина, 28 (Код згідно ДК 021:2015 - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 304 154,00 UAH
UA-2019-07-22-000326-c e20f171735574e548d3a9f68b639c428
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мусієнко Олена Володимирівна

+380459151537 fondmayna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонд комунального майна Іванківського району
Код ЄДРПОУ: 34842713
Місцезнаходження: 07201, Україна , Київська обл., селище міського типу Іванків, вулиця І.Проскури7
Контактна особа: Мусієнко Олена Володимирівна
+380459151537
fondmayna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 09:00
Очікувана вартість: 4 304 154,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 304,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: Київська область, смт. Іванків, вул. Толочина, 28 (Код згідно ДК 021:2015 - 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт. Іванків, вул. Толочина, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі № КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт щомісячно. 4.2. Генпідрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи, які обов’язково повинні бути письмово узгоджені представником балансоутримувача і подає їх для підписання Замовнику. 4.3.Замовник зобов'язаний підписати подані Генпідрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником при наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника 4.4. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру. 4.5. Вартість договірної ціни визначається у порядку, визначеному Державними будівельними нормами. 4.6.Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету _______. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженим Сторонами календарним графіком виконання робіт та фінансування будівництва. 4.7. Замовник має право уточнити план фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт. Одночасно із уточненням плану фінансування Сторони внесуть зміни в інші умови Договору. 4.8. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Замовник перераховує Генпідряднику аванс у сумі ____________________ (що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на термін до 3 місяців. Згідно Постанови КМУ №117 від 23.047.2014 року (зі змінами) – попередня оплата за капітальними видатками, які здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, перераховується замовником на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я виконавця в органах казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором. 4.9. У разі невиконання договірних зобов'язань протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів, застосовуються штрафні санкції не нижче облікової ставки НБУ. При розірванні договору сума перерахованого авансу, або придбані за ці кошти матеріали, вироби, конструкції на цей об'єкт, повертаються Замовнику. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі № КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт щомісячно. 4.2. Генпідрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи, які обов’язково повинні бути письмово узгоджені представником балансоутримувача і подає їх для підписання Замовнику. 4.3.Замовник зобов'язаний підписати подані Генпідрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником при наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника 4.4. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру. 4.5. Вартість договірної ціни визначається у порядку, визначеному Державними будівельними нормами. 4.6.Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету _______. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженим Сторонами календарним графіком виконання робіт та фінансування будівництва. 4.7. Замовник має право уточнити план фінансування протягом поточного року у разі внесення змін у строки виконання робіт, прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт. Одночасно із уточненням плану фінансування Сторони внесуть зміни в інші умови Договору. 4.8. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Замовник перераховує Генпідряднику аванс у сумі ____________________ (що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на термін до 3 місяців. Згідно Постанови КМУ №117 від 23.047.2014 року (зі змінами) – попередня оплата за капітальними видатками, які здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, перераховується замовником на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я виконавця в органах казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором. 4.9. У разі невиконання договірних зобов'язань протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів, застосовуються штрафні санкції не нижче облікової ставки НБУ. При розірванні договору сума перерахованого авансу, або придбані за ці кошти матеріали, вироби, конструкції на цей об'єкт, повертаються Замовнику. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:16
13-ТД_роботи_22.07.2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ" 4 242 015,60
UAH з ПДВ
4 242 015,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій