Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іршавська міська рада Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 35443553 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, площа Народна, 2 |
Контактна особа: |
Куртинець Олександр Семенович +380978575132 rada@irshava.info |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2019 13:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2019 13:29 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 5 476 501,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 382,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27380 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконанні роботи проводяться щомісячно, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 13:24 |
ТД бруківка по вул.Білецькій.rar | |
22 липня 2019 13:24 |
титул..pdf |
29 липня 2019 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2019 13:24 |
ТД бруківка по вул.Білецькій.rar
|
|||
22 липня 2019 13:24 |
титул..pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-23-000013 ● 1764912156134bd6ab6f869181968ff5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2019 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.10.2019 № 40
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Михайло ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.10.2019 № 40
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-21-000262-b 21.06.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
2 UA-2019-09-19-001605-b 19.09.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
3 UA-2019-09-19-001490-b 19.09.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
4 UA-2019-07-22-000304-a 22.07.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником 22 липня 2019 року тендерним комітетом була оприлюднена тендерна документація з додатками на закупівлю робіт «Капітальний ремонт із заміною асфальтного покриття на кам`яну бруківку частини вулиці Білецької в м.Іршава.Коригування» (згідно оголошення UA-2019-07-22-000304-a)», яка затверджена рішенням тендерного комітету від 22.07.2019 р.№ 67 та розпочата процедура відкритих торгів. 07 серпня 2019 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого за оцінкою тендерних пропозицій, проведеною автоматично електронною системою закупівель згідно п. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), найбільш економічно вигідною пропозицією визнано тендерну пропозицію ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» (код ЄДРПОУ 30873224). За результатами ретельного розгляду тендерної пропозиції ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» на засіданні тендерного комітету 13.08.2019 року тендерним комітетом було встановлено, що тендерна пропозиція ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям та ухвалено рішення про визнання ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» переможцем торгів та про намір укласти з ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» договір на закупівлю: «Капітальний ремонт із заміною асфальтного покриття на кам`яну бруківку частини вулиці Білецької в м.Іршава.Коригування» (згідно оголошення UA-2019-07-22-000304-a) 28 серпня 2019 року, у межах строків, встановлених частиною другою статті 32 Закону, з Переможцем торгів ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» було укладено договір про закупівлю та завершено процедуру закупівлі. Згідно висновку Державної аудиторської служби України від 05 листопада 2019 року (UA-M-2019-10-23-000013) за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП», встановлено порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Згідно констатуючої частини висновку: «В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» вимогам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 09.07.2019 року визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, у спосіб, встановлений Замовником в тендерній документації, а саме: - для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, в Додатку № 5 до тендерної документації вимагається надання довідки у відповідності до визначеного зразка, до якої включаються тільки такі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні закупівлі. При цьому, їх кількість має бути достатньою для забезпечення виконання робіт, але не менше мінімальної необхідної кількості механізмів, технічних засобів та автомобільної техніки, зазначених Замовників, а саме: екскаватор – 1, бульдозер – 1, каток – 1, автогрейдер -1, автомобіль бортовий -1. В порушення зазначеної вимоги Замовника, в довідці з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, яка подана у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутня інформація щодо наявності бульдозера в кількості не менше 1-го. Також, встановлено, що у «Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва» та «Підсумкової вартості експлуатації машин», наданих у складі тендерної пропозиції ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП», учасником вказані машини та механізми, якими будуть виконуватися роботи та використання яких передбачає витрати на їх експлуатацію, зокрема: електростанції пересувні, 2 кВт, бетонозмішувачі примусової дії пересувні місткість 250 л., розчинозмішувачі пересувні місткість 150 л., віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг., машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2 100 мм, при тому, що такі машини та механізми не зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. За результатами ретельного розгляду тендерної пропозиції ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» на засіданні тендерного комітету 13.08.2019 року тендерним комітетом було встановлено, що в довідці з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, яка подана у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» відсутня інформація щодо наявності бульдозера в кількості не менше 1-го. Разом з тим, необхідно відзначити, що у «Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва» та «Підсумкової вартості експлуатації машин», наданих у складі тендерної пропозиції ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП», серед вказаних учасником машин та механізмів, якими будуть виконуватися роботи та використання яких передбачає витрати на їх експлуатацію, відсутні бульдозери. Оскільки вимогами, встановленими в Додатку № 5 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, вимагається надання довідки у відповідності до визначеного зразка, до якої включаються тільки такі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні закупівлі, Учасник не зобов’язаний підтверджувати наявність у нього машин та механізмів, які не будуть використовуватись ним у ході виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. За результатами обговорення ситуації, що склалась, тендерним комітетом було прийнято рішення, що вказане формулювання вимог тендерної документації є суперечливим та, з метою недопущення безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників, керуючись принципами закупівель, встановлених статтею 3 Закону (зокрема, максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) прийнято рішення, що учасником ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» виконано вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а вказану невідповідність тендерної пропозиції учасника (через суперечливість вимог тендерної документації) необхідно визнати формальною помилкою, що не вплинула на загальний зміст, технічний потенціал та конкурентність пропозиції учасника ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП». Також необхідно відзначити, що у «Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва» та «Підсумкової вартості експлуатації машин», наданих у складі тендерної пропозиції ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП», учасником вказані машини та механізми, якими будуть виконуватися роботи та використання яких передбачає витрати на їх експлуатацію, зокрема: електростанції пересувні, 2 кВт, бетонозмішувачі примусової дії пересувні місткість 250 л., розчинозмішувачі пересувні місткість 150 л., віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг., машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2 100 мм, при тому, що такі машини та механізми не зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте, вимогами, встановленими в Додатку № 5 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, вимагається надання довідки у відповідності до визначеного зразка, до якої включаються тільки такі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні закупівлі, Учасник не зобов’язаний підтверджувати наявність у нього на момент подання пропозиції всіх машин та механізмів, які будуть використовуватись ним у ході виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Таким чином, учасником ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» виконано вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а у у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. З урахуванням того, що 28 серпня 2019 року, у межах строків, встановлених частиною другою статті 32 Закону, з Переможцем торгів ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» було укладено договір про закупівлю (згідно якого виконуються роботи по об’єкту будівництва відповідно до встановлених договором строків) та завершено процедуру закупівлі, у тендерного комітету відсутня можливість усунути недоліки та порушення, допущені при проведенні вказаної процедури закупівлі. Тендерним комітетом прийнято рішення інформацію, викладену у висновку Державної аудиторської служби України від 05 листопада 2019 року (UA-M-2019-10-23-000013) прийняти до уваги та вжити заходів щодо недопущення вказаних недоліків та чіткішого формулювання вимог при формуванні тендерних документацій при проведені майбутніх процедур закупівель. З огляду на неприпустимість безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників, керуючись принципами закупівель, встановлених статтею 3 Закону (зокрема, максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), враховуючи, що учасником ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» при поданні тендерної пропозиції виконано вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а на даний момент виконуються роботи по об’єкту будівництва, що був предметом закупівлі, процедура закупівлі завершена і у тендерного комітету відсутня можливість усунути недоліки та порушення, допущені при проведенні вказаної процедури закупівлі, надати до Державної аудиторської служби України обґрунтовані пояснення про відсутність порушень порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ДП «Фортуна» ТОВ «Іршавське РТП» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації та неможливість усунути недоліки та порушення, допущені при проведенні вже завершеної процедури закупівлі.
2019-11-12 16:48:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Фортуна" ТОВ "Іршавське РТП" #30873224 |
Переможець |
5 214 719,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 08:59
|
дод.угода | укладений |
03 січня 2024 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 10:05
|
дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 13:02
|
дод.угода 3.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 12:38
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 15:56
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 17:05
|
договір | укладений |
28 серпня 2019 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у зв`язку з початком бюджетного року |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 серпня 2019 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
4 053 324,80
UAH (в тому числі ПДВ 675 554,13 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою Сторін подальше виконання робіт Підрядником не доцільне у зв'язку з значним підвищенням цін та відсутністю фінансування |