Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стоматологічна рентгенівська плівка : 40978 – стоматологічна рентгенівська плівка, не екранна
Очікувана вартість
5 005,00 UAH
UA-2019-07-22-000214-a 502313f52507409c86a36c2091cf71e7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнева Наталья Павлівна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Півнева Наталья Павлівна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 15:30
Початок аукціону: 26 липня 2019 15:30
Очікувана вартість: 5 005,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 коробка
Стоматологічна рентгенівська плівка : 40978 – стоматологічна рентгенівська плівка, не екранна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Періодична Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 11:49
2220_ДКТ_ стоматологічна рентгенплівка 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-22-000214-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 29 липня 2019 16:39
Оскарження щодо рішення замовника
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з Вашим рішенням дискваліфікувати нашу пропозицію, адже Ви як замовник повинні розуміти який саме виріб медичного призначення потребує Ваша установа, а згідно підстави дискваліфікації, Ви дискваліфікували пропозицію тільки через назву товару, але давайте все вирішимо по порядку:
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі є Стоматологічна рентгенівська плівка 3х4 см з такими технічними характеристиками:
- Розмір – 3х4 см;
- Упаковка – по 150 арк;
- Чутливість плівки - клас Е;
- Середній градіент-3,1;
- Щільність вуалі при поставці - не більше 0.1Б.
- Термін придатності на момент поставки повинен складати не менше 75 % від загального терміну придатності
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» запропонував Вам саме таку плівку, згідно технічних характеристик, котрі Ви вимагаєте, та надав усю документацію яка засвідчує даний факт, з порівняльної таблиці нижче ми бачимо що різниця тільки у назві товару, а по технічним характеристикам запропонований товар абсолютно відповідає вимогам замовника (порівняльна таблиця у вкладенні вимоги).
Своїми діями Ви як Замовник дав чітко зрозуміти, що не орієнтуєтесь в товарі та його технічних характеристиках і тим самим не дотримуєтесь головної мети : «Економії бюджетних коштів», адже наша пропозиція визначена системою як найбільш економічно вигідна і повністю відповідає Вашим вимогам. .
Саме тому Ми вимушені звертатись до Вас з вимогою повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку та все ж таки дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» , Наказу № 10 від 19.03.2019 ДП «Прозорро» та Наказу №11 від20.03.2019 ДП «Прозорро».

З огляду на вищевикладене, ми маємо щире сподівання, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто «технічний» характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор. В протилежному випадку, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.
Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено (як це було зроблено з нашою пропозицією), а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості. Зі свого боку готові надати власні дослідження сенситометричних параметрів плівки, що виробляється нашим підприємством, а так само провести спільні лабораторні дослідження як на базі нашого підприємства, так і Вашого закладу.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
З повагою та надією на розуміння,
Директор
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Родченко Л.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 15:23
Не задоволена
Наказом №10 від 19.03.2019 ДП «Прозорро» та Наказом №11 від20.03.2019 ДП «Прозорро» не встановлено обмежень Замовнику щодо зазначення виробника/торгової назви/марки необхідної продукції. Замовник зазначив в документації товар якого виробництва йому необхідно закупити, враховуючи специфіку аппаратури для якої закуповується плівка. Учасник в свою чергу, на етапі періоду уточнень, мав змогу звернутись за роз'ясненням та уточнити чи будуть розглядатися аналоги товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 3 048,43
UAH з ПДВ
3 048,43
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯРОШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА СТАНІСЛАВІВНА" 3 906,00
UAH з ПДВ
3 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 10:32
23. Довідка.pdf
24 липня 2019 10:32
20. Вимоги до поставки.pdf
24 липня 2019 10:32
18. Сертифікат якості.pdf
24 липня 2019 10:32
17. Копія Висновку СЕС.pdf
24 липня 2019 10:32
7. Копія Статуту.pdf
24 липня 2019 10:32
6. Пояснення про ЄП.pdf
24 липня 2019 10:32
5. Копія витягу з ПДВ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ФОП "ЯРОШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА СТАНІСЛАВІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Відхилено 3 048,43
UAH з ПДВ
29 липня 2019 14:33
ФОП "ЯРОШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА СТАНІСЛАВІВНА"
#2030808489
Переможець 3 906,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯРОШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА СТАНІСЛАВІВНА"
#2030808489
3 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 12:17
2220_стомат плівка_ФОП Ярошевська_05.08.2019.pdf укладений
05 серпня 2019 12:16
2220_стомат плівка_ФОП Ярошевська_05.08.2019.pdf укладений
05 серпня 2019 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 906,00
UAH