Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стоматологічна рентгенівська плівка : 40978 – стоматологічна рентгенівська плівка, не екранна
Очікувана вартість
5 005,00 UAH
UA-2019-07-22-000214-a ● 502313f52507409c86a36c2091cf71e7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01993842 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б |
Контактна особа: |
Півнева Наталья Павлівна +38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 5 005,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 коробка
Стоматологічна рентгенівська плівка : 40978 – стоматологічна рентгенівська плівка, не екранна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Періодична | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 11:49 |
2220_ДКТ_ стоматологічна рентгенплівка 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-22-000214-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 29 липня 2019 16:39
Оскарження щодо рішення замовника
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з Вашим рішенням дискваліфікувати нашу пропозицію, адже Ви як замовник повинні розуміти який саме виріб медичного призначення потребує Ваша установа, а згідно підстави дискваліфікації, Ви дискваліфікували пропозицію тільки через назву товару, але давайте все вирішимо по порядку:
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі є Стоматологічна рентгенівська плівка 3х4 см з такими технічними характеристиками:
- Розмір – 3х4 см;
- Упаковка – по 150 арк;
- Чутливість плівки - клас Е;
- Середній градіент-3,1;
- Щільність вуалі при поставці - не більше 0.1Б.
- Термін придатності на момент поставки повинен складати не менше 75 % від загального терміну придатності
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» запропонував Вам саме таку плівку, згідно технічних характеристик, котрі Ви вимагаєте, та надав усю документацію яка засвідчує даний факт, з порівняльної таблиці нижче ми бачимо що різниця тільки у назві товару, а по технічним характеристикам запропонований товар абсолютно відповідає вимогам замовника (порівняльна таблиця у вкладенні вимоги).
Своїми діями Ви як Замовник дав чітко зрозуміти, що не орієнтуєтесь в товарі та його технічних характеристиках і тим самим не дотримуєтесь головної мети : «Економії бюджетних коштів», адже наша пропозиція визначена системою як найбільш економічно вигідна і повністю відповідає Вашим вимогам. .
Саме тому Ми вимушені звертатись до Вас з вимогою повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку та все ж таки дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» , Наказу № 10 від 19.03.2019 ДП «Прозорро» та Наказу №11 від20.03.2019 ДП «Прозорро».
З огляду на вищевикладене, ми маємо щире сподівання, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто «технічний» характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор. В протилежному випадку, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.
Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено (як це було зроблено з нашою пропозицією), а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості. Зі свого боку готові надати власні дослідження сенситометричних параметрів плівки, що виробляється нашим підприємством, а так само провести спільні лабораторні дослідження як на базі нашого підприємства, так і Вашого закладу.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
З повагою та надією на розуміння,
Директор
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Родченко Л.М.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі є Стоматологічна рентгенівська плівка 3х4 см з такими технічними характеристиками:
- Розмір – 3х4 см;
- Упаковка – по 150 арк;
- Чутливість плівки - клас Е;
- Середній градіент-3,1;
- Щільність вуалі при поставці - не більше 0.1Б.
- Термін придатності на момент поставки повинен складати не менше 75 % від загального терміну придатності
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» запропонував Вам саме таку плівку, згідно технічних характеристик, котрі Ви вимагаєте, та надав усю документацію яка засвідчує даний факт, з порівняльної таблиці нижче ми бачимо що різниця тільки у назві товару, а по технічним характеристикам запропонований товар абсолютно відповідає вимогам замовника (порівняльна таблиця у вкладенні вимоги).
Своїми діями Ви як Замовник дав чітко зрозуміти, що не орієнтуєтесь в товарі та його технічних характеристиках і тим самим не дотримуєтесь головної мети : «Економії бюджетних коштів», адже наша пропозиція визначена системою як найбільш економічно вигідна і повністю відповідає Вашим вимогам. .
Саме тому Ми вимушені звертатись до Вас з вимогою повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку та все ж таки дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» , Наказу № 10 від 19.03.2019 ДП «Прозорро» та Наказу №11 від20.03.2019 ДП «Прозорро».
З огляду на вищевикладене, ми маємо щире сподівання, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто «технічний» характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор. В протилежному випадку, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.
Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено (як це було зроблено з нашою пропозицією), а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості. Зі свого боку готові надати власні дослідження сенситометричних параметрів плівки, що виробляється нашим підприємством, а так само провести спільні лабораторні дослідження як на базі нашого підприємства, так і Вашого закладу.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
З повагою та надією на розуміння,
Директор
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Родченко Л.М.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 15:23
Не задоволена
Наказом №10 від 19.03.2019 ДП «Прозорро» та Наказом №11 від20.03.2019 ДП «Прозорро» не встановлено обмежень Замовнику щодо зазначення виробника/торгової назви/марки необхідної продукції. Замовник зазначив в документації товар якого виробництва йому необхідно закупити, враховуючи специфіку аппаратури для якої закуповується плівка. Учасник в свою чергу, на етапі періоду уточнень, мав змогу звернутись за роз'ясненням та уточнити чи будуть розглядатися аналоги товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" #42744598 |
Відхилено |
3 048,43
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 14:33
|
ФОП "ЯРОШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА СТАНІСЛАВІВНА" #2030808489 |
Переможець |
3 906,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 12:17
|
2220_стомат плівка_ФОП Ярошевська_05.08.2019.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:16
|
2220_стомат плівка_ФОП Ярошевська_05.08.2019.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:16
|