Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудіовізуальне та телевізійне обладнання
Очікувана вартість
19 700,00 UAH
UA-2019-07-22-000149-b 08f71d47660f48ab885bca4960734fdb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любов Михайлова

+380675902639 gimnazium2.mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська гімназія № 2 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031026
Вебсайт: https://gimnazium2mar.wixsite.com/site
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Лавицького, 7
Контактна особа: Любов Михайлова
+380675902639
gimnazium2.mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 09:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 09:25
Початок аукціону: 05 серпня 2019 15:20
Очікувана вартість: 19 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 591,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Аудіовізуальне та телевізійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, місто маріуполь, вулиця Лавицького будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2019  —  26 серпня 2019
ДК 021:2015: 32324000-0 — Телевізори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Платник, КЗ департаменту освіти Маріупольської міськради "Централізована бухгалтерія департаменту освіти" (Аудіовізуальне та телевізійне обладнання) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 09:26
вимоги.docx
22 липня 2019 09:26
тех. задание на телевизор 55 + SMART (002).DOCX
22 липня 2019 09:26
Проект_договору_телевiзори.docx
22 липня 2019 09:26
Оголошення (1).docx
22 липня 2019 09:26
цiнова_пропозицiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 10:52
Дата відповіді: 23 липня 2019 15:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Допускаю участь у торгах інщі торгові марки телевізора але необхідно дотримуватися вимогам визначеним у примітках до технічної характеристики - " не менше".
2. Допускаю участь у торгах фізичних осіб не платників податків. Заявлена сума 19.700 грн буде визначена як з ПДВ також без ПДВ, тобто є максимальна. Буду порівнювати всіх учасників у рамках визначеної суми та заявленої технічної характеристики.
Враховуючи вимоги закону України про «Публічні закупки», прошу всіх учасників торгів вказувати конкретну торгову марку та характеристику товару.
Максимальна ціна – як з ПДВ так і без ПДВ – 19.700 грн.
Переможець буде визначено з урахуванням заявленої ціни і відповідної характеристики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 14 373,00
UAH
14 373,00
UAH
Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 14 920,00
UAH
14 920,00
UAH
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 17 240,00
UAH
17 240,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 17:02
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:01
згода з договором.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 00:05
Завірені.zip
02 серпня 2019 00:05
Технічне завдання.pdf
02 серпня 2019 00:05
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 00:45
Гарантійний лист.pdf
02 серпня 2019 00:45
цiнова_пропозицiя.pdf
02 серпня 2019 00:45
Тех. хара..pdf
02 серпня 2019 00:45
Уст.док.підп..pdf
02 серпня 2019 00:45
Довідка без печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 14 373,00
UAH
19 серпня 2019 15:36
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Переможець 14 920,00
UAH
27 серпня 2019 09:42

Документи

19 серпня 2019 15:16
Рисунок (88).jpg
19 серпня 2019 15:16
Рисунок (87).jpg

Документи

23 серпня 2019 14:22
протокол 13 (2).jpg
23 серпня 2019 14:22
протокол 13.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
14 920,00
UAH
Документи

Документи

23 серпня 2019 14:22
протокол 13 (2).jpg
23 серпня 2019 14:22
протокол 13.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
doc_print_base_turn.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 10:01
1 стр.jpeg укладений
03 жовтня 2019 12:23
2 стр.jpeg укладений
03 жовтня 2019 12:23
3 стр.jpeg укладений
03 жовтня 2019 12:23
4 стр.jpeg укладений
03 жовтня 2019 12:23
5 стр.jpeg укладений
03 жовтня 2019 12:23
6 стр.jpeg укладений
03 жовтня 2019 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг до 20 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML