Навчально - комп'ютерні комплекси, ноутбуки
Очікувана вартість
989 386,00 UAH
UA-2019-07-22-000120-c f52add16ed9c4b69aafad73559ea243b
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Самарівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334655
Місцезнаходження замовника: 44113, Україна, Волинська обл., САМАРИ, 44113 Волинська обл Ратнівський р-н с.Самари
Контактна особа замовника: Маргес Микола Володимирович
+380974770920
samari_sr@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 12:04
Початок аукціону: 08 серпня 2019 12:04
Очікувана вартість: 989 386,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 946,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Навчально - комп'ютерні комплекси, ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44113, Україна, Волинська область, САМАРИ, вул. Соборна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  05 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 липня 2019 11:22
Електронний цифровий підпис
22 липня 2019 11:11
лист згода.docx
22 липня 2019 11:11
договір комп'ютери.docx
22 липня 2019 11:11
ТД НКК(оновлена)-№3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 10:37
Дата відповіді: 23 липня 2019 11:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Так, якщо технічні вимоги відповідають вказаним у Технічному завданні, то допускаємо; 2) Так, допускається фізична особа - підприємець неплатник ПДВ. Його ціна розглядатиметься як остаточна.
3) Принцип відкритості та прозорості на всіх етапах закупівлі, зазначений у ст. 3 ЗУ " Про публічні закупівлі", забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедур закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Перелік документів та строки оприлюднення зазначені в статті 10 Закону. Усі необхідні документи завантажені на сайт Уповноваженого органу, так, як встановлено Законом. Те, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника, буде підтверджуватись у пропозиції у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання згідно з формою, що наведена у Тендерній документації. Вносити зміни не вбачаємо за необхідне, адже ми будемо брати до уваги відповідність товару вимогам, зазначеним в Тендерній документаціїї, а не приналежність до тієї чи іншої торгової марки. Всі зацікавлені сторони можуть пересвідчитись у відповідності вимогам товару, проаналізувавши заповнену таблицю відповідності технічним та якісним характеристикам, наведену в Тендерній документації.
Дякуємо за запитання. Гарного дня!
Щодо вимог тендерної доркументації
Дата подання: 26 липня 2019 18:59
Дата відповіді: 27 липня 2019 16:55
Шановний Замовник. Уточніть, будь ласка, монтаж обладнання потрібний буде? Якщо так- то це буде підключення до існуючої у приміщеннях мережі?
Відповідь: Доброго дня, так, монтаж потрібен, встановлення нових мереж.
Невідповідність технічних вимог
Дата подання: 26 липня 2019 19:11
Дата відповіді: 27 липня 2019 21:35
Шановний замовник. Відповідно до п. 3 Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (https://ips.ligazakon.net/document/view/re33580?an=1) зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 30 травня 2019 року N 752) департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів мають керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної)освіти. В Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (навчально- комп’ютерні комплекси, ноутбуки) Вами зазначено технічні вимоги, які не відповідають вищевказаним нормативним документам. Тому, вимагаємо привести технічні вимоги у відповідність з зазначеним вище Наказом МОН.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник встановлює вимоги залежно від своєї потреби. Які саме вимоги, на Вашу думку, не відповідають законодавству?
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Борцов Віктор Миколайович 982 750,00
UAH з ПДВ
982 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гумен Юрій Анатолійович 989 000,00
UAH з ПДВ
989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 16:29
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 16:29
Проект договору.pdf
12 серпня 2019 17:46
Довідка несудимість
12 серпня 2019 17:46
Довідка заборгованість
12 серпня 2019 17:46
Гарантійний_лист ст. 17
07 серпня 2019 12:30
sign.p7s
07 серпня 2019 12:27
Сертифікат HP.pdf
07 серпня 2019 12:27
Проект договору.pdf
07 серпня 2019 12:27
Податкова.pdf
07 серпня 2019 12:27
Паспорт.pdf
07 серпня 2019 12:27
Лист-повідомлення.PDF
07 серпня 2019 12:26
Документи.pdf
07 серпня 2019 12:26
Довідки.pdf
07 серпня 2019 12:26
Довідка про учасника.pdf
07 серпня 2019 12:26
Технічні вимоги.pdf
07 серпня 2019 12:26
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2019 12:26
Декларація Philips.pdf
07 серпня 2019 12:26
СЕС Philips.pdf
07 серпня 2019 12:26
Гарантійниий лист.pdf
07 серпня 2019 12:26
Аналогічні.pdf
07 серпня 2019 12:26
Автор.-лист.pdf
07 серпня 2019 12:26
TP-LInk 1024.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 16:07
Установчі.pdf
07 серпня 2019 16:07
Інші документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Борцов Віктор Миколайович
#3459008350
Переможець 982 750,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Борцов Віктор Миколайович
#3459008350
982 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку