Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Самарівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04334655 |
Місцезнаходження: | 44113, Україна , Волинська обл., САМАРИ, 44113 Волинська обл Ратнівський р-н с.Самари |
Контактна особа: |
Маргес Микола Володимирович +380974770920 samari_sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 12:04 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 989 386,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 946,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 11:11 |
лист згода.docx | |
22 липня 2019 11:11 |
договір комп'ютери.docx | |
22 липня 2019 11:11 |
ТД НКК(оновлена)-№3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
3) Принцип відкритості та прозорості на всіх етапах закупівлі, зазначений у ст. 3 ЗУ " Про публічні закупівлі", забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедур закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Перелік документів та строки оприлюднення зазначені в статті 10 Закону. Усі необхідні документи завантажені на сайт Уповноваженого органу, так, як встановлено Законом. Те, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника, буде підтверджуватись у пропозиції у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого Обладнання згідно з формою, що наведена у Тендерній документації. Вносити зміни не вбачаємо за необхідне, адже ми будемо брати до уваги відповідність товару вимогам, зазначеним в Тендерній документаціїї, а не приналежність до тієї чи іншої торгової марки. Всі зацікавлені сторони можуть пересвідчитись у відповідності вимогам товару, проаналізувавши заповнену таблицю відповідності технічним та якісним характеристикам, наведену в Тендерній документації.
Дякуємо за запитання. Гарного дня!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-24-000002 ● e82357dea54840af99ed8a5965bcd765
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2019 09:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2019 № 36-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 23.09.2019 № 36-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-07-22-000120-c від 22.07.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 463 від 21 березня 2019 року «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» форми оголошення доповнено новим пунктом 10-2 такого змісту: «10-2. Джерело фінансування закупівлі.» та повідомлення про намір укласти договір доповнено пунктом 11 такого змісту: «11. Джерело фінансування закупівлі.». Під час оголошення закупівлі на офіційному майданчику https://public-bid.com.ua/ інформацію щодо джерел фінансування закупівлі не відображено через відсутність технічної можливості внесення такої інформації, адже відсутнє поле «Джерело фінансування закупівлі». На майбутнє дану інформацію зобов’язуємось зазначати у полі «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)» згідно з Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 «Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490». Державна аудиторська служба України зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зважаючи на те, що закупівля вже завершена, договір підписано та оприлюднено, Замовник не може відмінити торги на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Порушення щодо не відображення інформації про джерело фінансування неможливо усунути. З повагою, тендерний комітет Самарівської сільської ради.
2019-09-30 09:11:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-12-23-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 21.12.2019 м. Луцьк № 52-од НАКАЗ
Про призначення перевірки закупівель Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291.НАКАЗУЮ:1. Призначити з 23 грудня 2019 року проведення протягом 3 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-04-16-000427-c та UA-2019-07-22-000120-c, здійснених Самарівською сільською радою.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
2019-12-23 09:04:56
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Борцов Віктор Миколайович #3459008350 |
Переможець |
982 750,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 11:36
|
договір122.PDF | укладений |
23 серпня 2019 11:36
|