Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт"Скверу бійцям за Незалежність України" з елементами благоустрою по проспекту Перемоги, 28 у м. Лозова Харківської області
Очікувана вартість
2 236 544,40 UAH
UA-2019-07-22-000117-c 3475a68eb4e44c8ab243a1db87a4cd8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медяник Віктор Олександрович

0574522015 UZHKGB@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Медяник Віктор Олександрович
0574522015
UZHKGB@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 13:00
Очікувана вартість: 2 236 544,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 548,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт"Скверу бійцям за Незалежність України" з елементами благоустрою по проспекту Перемоги, 28 у м. Лозова Харківської області (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 11:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 11:09
Додаток 8.2.pdf
22 липня 2019 11:09
ТД Сквер АТО кап.ремонт-3.doc
22 липня 2019 11:09
Додаток 8.3 Памятний знакАрхив ZIP - WinRAR.zip
22 липня 2019 11:09
Додаток 8.1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУМЕРАНГ- 2" 2 148 389,00
UAH з ПДВ
2 148 389,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК ГОТІКА 2 236 040,40
UAH з ПДВ
2 236 040,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 14:22
Документи переможця.PDF
02 серпня 2019 13:12
38. Копія ліцензії.PDF
02 серпня 2019 13:12
37. Копія дозволу.PDF
02 серпня 2019 13:12
22. Відгук ТМО.PDF
02 серпня 2019 13:12
5. Відомість ресурсів.PDF
02 серпня 2019 13:12
4. Кошториси.PDF
02 серпня 2019 13:12
2. Технічне завдання.PDF

Публічні документи

31 липня 2019 14:52
Устав Гоіка 2019р.pdf
31 липня 2019 14:52
ТЗ Готіка.pdf
31 липня 2019 14:52
тех.без.pdf
31 липня 2019 14:52
тенд. пропоз.pdf
31 липня 2019 14:52
субподр.pdf
31 липня 2019 14:52
с-тво.pdf
31 липня 2019 14:52
регистр.pdf
31 липня 2019 14:52
працевн.pdf
31 липня 2019 14:52
наказ.лиц.pdf
31 липня 2019 14:52
кредит- днепро.pdf
31 липня 2019 14:52
кошторис.pdf
31 липня 2019 14:52
дозвіл.pdf
31 липня 2019 14:52
додаток догов 272.pdf
31 липня 2019 14:52
Додаток 8.2.pdf
31 липня 2019 14:52
Додаток 8.1.pdf
31 липня 2019 14:52
додаток 7.pdf
31 липня 2019 14:52
Договор -додаток 5.pdf
31 липня 2019 14:52
Дог.ЛБМ.pdf
31 липня 2019 14:52
дог. Лбм -аренда.pdf
31 липня 2019 14:52
дог Еко-сан.pdf
31 липня 2019 14:52
довідка транспорт.pdf
31 липня 2019 14:52
довідка о предпр.pdf
31 липня 2019 14:52
график 2019-2020.xlsx.pdf
31 липня 2019 14:52
банк кредит днепро.rar
31 липня 2019 14:52
1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУМЕРАНГ- 2"

ТОВ БК ГОТІКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУМЕРАНГ- 2"
#30794677
Переможець 2 148 389,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУМЕРАНГ- 2"
#30794677
2 148 389,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 08:42
Додаткова 5 до договору 381 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 08:23
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 11:43
Додаткова 4 до договору 381 (1).pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 16:04
Додаткова угода 381-3 (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 14:40
Додаткова угода 2 до 381 (1).pdf зміни до договору
24 липня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 12:12
Додаткова 1 до договору 381 (1).PDF зміни до договору
09 вересня 2019 12:12
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:41
Договір 381.PDF укладений
27 серпня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Розділ 18. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін в новій редакції. Передбачити 30% попередню оплату на придбання матеріалів та устаткування.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. У пункті п. 17.1. Розділу 17. Договірна документація викласти у новій редакції: - додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт» (додається); 1.2. Доповнити п. 17.1. Розділу 17. Договірна документація новим додатком: - додаток 4 «Договірна ціна № 3» (додається); 1.3. Розділ 18. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 1.2. Розділу 1 Предмет договору у новій редакції: «1.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2021 року. Терміни виконання Робіт визначаються календарним графіком виконання Робіт, що є невід’ємною частиною договору (додаток 2).»; Викласти п. 3.1. Розділу 3 Ціна договору у новій редакції: «3.1. Ціна Робіт (сума Договору) розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до Договірної ціни № 1, яка є додатком 1 до Договору, та становить: 2 148 389,00 грн. (два мільйони сто сорок вісім тисяч триста вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). У 2019 році зобов’язання за договором мають бути виконанні на загальну суму 979 629,00 грн. (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч шістсот двадцять дев’ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). У 2020 році зобов’язання за договором мають бути виконанні на загальну суму 395 124,00 грн. (триста дев’яносто п’ять тисяч сто двадцять чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). У 2021 році зобов’язання за договором мають бути виконанні на загальну суму 773 636,00 грн. (сімсот сімдесят три тисячі шістсот тридцять шість грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). Фінансування робіт буде здійснюватися у порядку, визначеному за домовленістю Сторін. Вартість робіт враховує усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно передбачених п. 1.1. цього Договору робіт.»; Викласти п. 6.1. Розділу 6 Строки виконання робіт у новій редакції: «6.1. Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 3 (трьох) календарних днів з дня виконання Замовником зобов'язань щодо передачі проектно-кошторисної та дозвільної документації, і зобов’язується завершити виконання робіт: - запланованих згідно Календарного графіку (плану) на 2019 рік - не пізніше 31 грудня 2019 року; - запланованих згідно Календарного графіку (плану) на 2020 рік - не пізніше 31 грудня 2020 року; - запланованих згідно Календарного графіку (плану) на 2021 рік - не пізніше 31 грудня 2021 року;»; Викласти п. 15.1. Розділу 15 Строк дії договору у новій редакції: «15.1. Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31 грудня 2021 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»; У пункті п. 17.1. Розділу 17. Договірна документація викласти у новій редакції: додаток 1 «Договірна ціна № 1, додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт» та додаток 4 «Договірна ціна № 3» (додаються);
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з додатковим фінансуванням у 2020 році викласти у новій редакції розідл 3. Ціна договору. Викласти у новій редакції Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" та Додаток 5 "Договірна ціна № 4".
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір від 27.08.2019р. № 381, а саме: 1.1. Викласти п. 1.2. Розділу 1 Предмет договору у новій редакції; 1.2. Викласти п. 3.1. Розділу 3 Ціна договору у новій редакції; 1.3. Викласти п. 6.1. Розділу 6 Строки виконання робіт у новій редакції;я робіт: 1.4. Викласти п. 15.1. Розділу 15 Строк дії договору у новій редакції; 1.5. У пункті п. 17.1. Розділу 17 Договірна документація викласти у новій редакції Додаток 1 «Договірна ціна № 1» та Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 068 219,00
UAH