Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт спортивного залу Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи по вулиці Лазурній, 18-В у м. Миколаєві» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 122 500,00 UAH
UA-2019-07-22-000031-c ● da3faaa3d22d41ada78490220d7a29de
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська обласна комунальна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа |
Код ЄДРПОУ: | 32189060 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вулиця Лазурна, буд. 18-В |
Контактна особа: |
Мастицький Юрій Вікторович +380512410634 tonegina7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 6 122 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 612,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт спортивного залу Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи по вулиці Лазурній, 18-В у м. Миколаєві» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Лазурна 18-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 09:27 |
ТД Спортзал МОККДЮСШ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 26 липня 2019 15:30
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:31
В п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Ви просите інформаційний лист про наявність у учасника ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків належать до об'єктів із середніми та значними наслідками. При цьому об'єкт, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі, не відноситься до об'єктів із значними наслідками. Просимо пояснити, з посиланням на норми чинного законодавства, навіщо для будівництва об'єкту, який належить до категорії СС2, подавати підтвердження ліцензії на будівництво об'єктів СС3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не обмежує права участі у торгах за предметом закупівлі Учасників які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків належать до об'єктів із середніми наслідками. В складі тендерної пропозиції в такому випадку надається лист із зазначенням інформації про такий документ.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 липня 2019 16:03
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:38
Додатком 1 до тендерної документації вимагається подання в якості аналогічного договору, вартість якого має становити не менше 6,0 млн. грн.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, будь-яка додаткова інформація, не передбачена Законом України "Про публічні закупівлі", може бути включена до тендерної документації лише на підставі положень якого-небудь нормативного акту. Крім того, частиною 4 згаданої статті 22 визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення певної вартості договору якраз і призводить до зниження конкуренції, оскільки зменшує коло потенційних учасників, та, відповідно, дискримінує учасників, які сумлінно виконували договори, але з меншою вартістю.
Враховуючи вищевказане, просимо пояснити, на підставі якого нормативного акту до тендерної документації включено вимогу про вартість договору у розмірі 6,0 млн. грн.? Також просимо пояснити, чому Замовник включає до тендерної документації положення, що обмежують конкуренцію та дискримінують учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Чинним законодавством не визначено поняття аналогічний договір, тобто Замовник самостійно обирає зміст і спосіб підтвердження виконання зазначеного кваліфікаційного критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
В зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний характер, значну кошторисну вартість, великий обсяг будівельно-монтажних робіт, Замовником визначено потребу в доскональній перевірці кваліфікації учасників, з обґрунтованим підтвердженням їх відповідності кваліфікаційним критеріям.
Вищезазначену вимогу включено до тендерної документації з метою обрання надійного виконавця робіт, який має досвід виконання договорів значного обсягу.
В зв’язку з тим, що предмет закупівлі має складний характер, значну кошторисну вартість, великий обсяг будівельно-монтажних робіт, Замовником визначено потребу в доскональній перевірці кваліфікації учасників, з обґрунтованим підтвердженням їх відповідності кваліфікаційним критеріям.
Вищезазначену вимогу включено до тендерної документації з метою обрання надійного виконавця робіт, який має досвід виконання договорів значного обсягу.
Введення в експлуатацію
Дата подання: 26 липня 2019 16:16
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:39
Додатком 1 до тендерної документації вимагається подання свідоцтва, декларації про введення об'єкту в експлуатацію або листа із посиланням на сайт, де розміщено інформацію про введення об'єкту в експлуатацію. Відповідно до норм Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" введення завершеного об'єкту в експлуатацію є обов'язком замовника. І у випадку, якщо останній не вводить об'єкт в експлуатацію, то підрядник ніяким чином не може на це вплинути. Тому просимо пояснити, чому, на думку замовника, декларація про введення об'єкту в експлуатацію є підтвердженням виконання аналогічного договору? А лише договір, підписані сторонами акти виконаних робіт та лист-відгук таким підтвердженням не виступають?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з п.8 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Експлуатація закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих (якщо таке прийняття передбачено законодавством) в експлуатацію, забороняється.
Підрядна організація приймає безпосередню участь у введенні об’єкта в експлуатацію шляхом підписання акта готовності об’єкта до експлуатації та участі у перевірці відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю готовності об’єктів до експлуатації
Тобто Декларація або Сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації для Замовника є підтвердженням того, що аналогічний договір учасника виконано з дотриманням всіх вимог будівельних норм, стандартів і правил, будівельні матеріали, вироби і конструкції, що використано під час будівництва об’єктів, відповідають всім вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством, об’єкт перевірено контролюючими органами, згідно їх повноважень, і визначено як надійний та безпечний для експлуатації.
Підрядна організація приймає безпосередню участь у введенні об’єкта в експлуатацію шляхом підписання акта готовності об’єкта до експлуатації та участі у перевірці відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю готовності об’єктів до експлуатації
Тобто Декларація або Сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації для Замовника є підтвердженням того, що аналогічний договір учасника виконано з дотриманням всіх вимог будівельних норм, стандартів і правил, будівельні матеріали, вироби і конструкції, що використано під час будівництва об’єктів, відповідають всім вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством, об’єкт перевірено контролюючими органами, згідно їх повноважень, і визначено як надійний та безпечний для експлуатації.
Лист від органу статистики
Дата подання: 26 липня 2019 16:23
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:40
Додатком 1 до тендерної документації вимагається подання листа від органу статистики про те, що учасник не звітує за формою № 1-ПВ. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Тобто, якщо законодавством не передбачено подання такого звіту для учасника, то навіщо потрібен лист? Просимо пояснити з посиланням на норми чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з органа статистики до якого подається є підтвердженням наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
У випадку коли учасник не звітує за даною формою йому необхідно надати відповідний офіційний лист від органа статистики (лист повинен бути виданий не більше тридцятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та скан-копію штатного розпису.
Зазначена вимога включена із метою уникнення маніпуляцій зі сторони потенційних Учасників процедури закупівлі в разі коли відповідні звіти подаються до органів статистики, але не надаються в складі тендерної пропозиції.
У випадку коли учасник не звітує за даною формою йому необхідно надати відповідний офіційний лист від органа статистики (лист повинен бути виданий не більше тридцятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та скан-копію штатного розпису.
Зазначена вимога включена із метою уникнення маніпуляцій зі сторони потенційних Учасників процедури закупівлі в разі коли відповідні звіти подаються до органів статистики, але не надаються в складі тендерної пропозиції.
Тендерна документація
Дата подання: 26 липня 2019 16:27
Дата відповіді: 29 липня 2019 14:41
Навіщо розміщувати тендерну документацію у форматі .pdf? В документації є таблиці та форма "Тендерна пропозиція", від якої учасник не повинен відступати. Замовник таким чином хоче "спростити" підготовку тендерної пропозиції учасникам? Просимо розмістити принаймні таблиці, тендерну пропозицію та проект договору у форматі .doc.
Відповідь: Замовником викладено тендерну документацію в форматі Portable Document Format – pdf з якого можна з легкістю копіювати вміст, оскільки автор документа PDF не застосовував до нього параметри захисту, що забороняють копіювання.
Крім того, в відкритому доступі, в тому числі в режимі online є безліч безкоштовних програм для конвертації файлів різних форматів, в тому числі з PDF в WORD, на випадок якщо скопіювати текст Вам не вдається.
Крім того, в відкритому доступі, в тому числі в режимі online є безліч безкоштовних програм для конвертації файлів різних форматів, в тому числі з PDF в WORD, на випадок якщо скопіювати текст Вам не вдається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВЕКО-БУД" |
5 816 375,00
UAH з ПДВ
|
5 816 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Антарес-БУД" |
5 816 375,01
UAH з ПДВ
|
5 816 375,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДВС-ЮГ" |
5 912 770,31
UAH з ПДВ
|
5 912 770,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВЕКО-БУД" #39295837 |
Відхилено |
5 816 375,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 16:49
|
ТОВ "Антарес-БУД" #31159868 |
Переможець |
5 816 375,01
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2020 11:50
|
Котракт | укладений |
29 серпня 2020 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 14:24
|
План фінансування.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 14:12
|
Календарний план.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 14:12
|
Договорна ціна.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 13:08
|
Договір | зміни до договору |
03 вересня 2019 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо покращення якості предмета закупівлі Відповідно до пункту 3 частини п’ятої статті 40 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином, сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації, запиту цінових пропозицій) в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості. Разом з тим таке рішення приймається замовником самостійно з дотриманням законодавства та має бути обґрунтованим і документально підтвердженим. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |