Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютеризоване робоче місце вчителя
Очікувана вартість
153 700,00 UAH
UA-2019-07-22-000024-a ● 0ee49d0be6924b1a944420ccb9ff6f69
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144482 |
Місцезнаходження: | 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19 |
Контактна особа: |
Турик Ольга Григорівна +380324931310 Olgatyruk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 08:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 08:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 08:36 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 13:21 |
Очікувана вартість: | 153 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 768,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Комп’ютеризоване робоче місце вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, пр. Шевченка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 08:31 |
Проект договору.docx | |
22 липня 2019 08:31 |
технічне завдання.docx | |
22 липня 2019 08:31 |
ТД на компютеризоване робоче місце вчителя 2019р..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 10:53
Дата відповіді: 23 липня 2019 11:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші ,ніж у тех завданні Замовника.
Якщо специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати "або еквівалент". 2)Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на тих же умовах,що й інші учасники. Його ціна без ПДВ буде розглядатися як остаточна . Якщо учасник є платником ПДВ,то і його пропозиція розглядається з ПДВ. Переможця обирає система. 3) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації "Найменування товару" учаснимк зобов’язаний заповнити цей додаток і вказати конкретну торгову марку запропонованого ним товару. В іншому випадку пропозицію учасник буде відхилен, як таку, що не відповіджає вимогам тендерної документації.
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші ,ніж у тех завданні Замовника.
Якщо специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати "або еквівалент". 2)Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на тих же умовах,що й інші учасники. Його ціна без ПДВ буде розглядатися як остаточна . Якщо учасник є платником ПДВ,то і його пропозиція розглядається з ПДВ. Переможця обирає система. 3) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації "Найменування товару" учаснимк зобов’язаний заповнити цей додаток і вказати конкретну торгову марку запропонованого ним товару. В іншому випадку пропозицію учасник буде відхилен, як таку, що не відповіджає вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
152 990,70
UAH з ПДВ
|
152 990,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
153 600,00
UAH з ПДВ
|
153 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
152 990,70
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
152 990,70
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:18
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
153 600,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:53
|
Протокол виправлення помилки.rar | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 16:37
|
додаткова угода 1.rar | зміни до договору |
06 вересня 2019 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 16:13
|
договір 230.rar | зміни до договору |
06 вересня 2019 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме : зменшити загальну суму цього Договору на 1500 гривень. |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної (механічної) помилки |
Номер договору про закупівлю: | 230 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |