Дидактичні матеріали для початкових класів "Нової української школи"
Очікувана вартість
365 790,00 UAH
UA-2019-07-20-000134-b deb57a4f041541e4a8b68f673ad8a19e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Василівна Піддубна

+380473922151 chorvo@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Чорнобаївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147049
Місцезнаходження замовника: 19900, Україна, Черкаська обл., смт. Чорнобай, вул. Центральна,154
Контактна особа замовника: Раїса Василівна Піддубна
+380473922151
chorvo@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 15:18
Очікувана вартість: 365 790,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; технічні вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 найменувань
Дидактичні матеріали для початкових класів "Нової української школи"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, смт. Чорнобай, за адресами підпорядкованих навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 липня 2019 23:48
Електронний цифровий підпис
20 липня 2019 23:47
ТД_ Дидактичні матеріали для поч класів_2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо оголошення закупки всупереч ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 22 липня 2019 19:11
Дата відповіді: 23 липня 2019 10:18
Шановний Замовнику,Ви чекаєте наше офіційне звернення до компітентних органів,щодо порушення Вами чинного законодавства????? Ще раз прошу Вас скасувати оголошену закупівлю та чекати рішення Антимонопольного Комітету України по попередній закупівлі.
Відповідь: Вашу запитання було уважно розглянуто.
По перше, ми чітко усвідомлюємо свої дії і ту обставину, що нашою метою є придбання товарів, які є предметом закупівлі для потреб підпорякованих навчальних закладів, по друге рішення органу оскарження буде виконано в повному обсязі, по третє Ви впевнені, що органом оскарження чи Вашими опонентами не виникне питань до вашої пропозиції? отже для попередження втрати часу нами оголошено нову закупівлю щоб у разі зобов'язання скасувати закупілю що оскаржується в нас ще був час провести нову закупівлю. А свої емоції та погрози залишайте при собі!
щодо відповіді Замовника
Дата подання: 23 липня 2019 10:31
Дата відповіді: 26 липня 2019 23:58
Шановний Замовнику,по перше Вам ніхто не погрожує,а просимо Вас дотримуватись чинного законодавства та ЗУ "Про публічні закупівлі". Закони пишуть однакові для всіх і їх потрібно не порушувати,а виконувати.І якщо Ви не маєте бажання їх виконувати та ігноруєте наши просьби та вимоги, щодо дотримання чинного законодавства тоді ми вимушені звертатись у відповідні контролюючі органи. І по- друге з емоціями все гаразд не хвилюйтесь.Це не емоції це обурення на Ваши дії щодо порушення Законів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідід на Ваші запитання було надано, та детально роз'яснено. Чекайте рішення Органу оскарження!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-20-000134-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 20 липня 2019 22:01
Щодо порушення чинного законодавства та ігнорування рішення АМКУ,щодо призупинення попередніх торгів та розгляду справи(скарги) по суті.
Шановний, Замовнику!
Не потрібно порушувати чинне законодавство України,якщо Ви не в курсі я вам нагадаю,про торги Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-06-15-000071-b,які на данний момент призупинені АМКУ,тому що скарга подана в АМКУ на Ваші дії які порушують ЗУ "Про публічні закупівлі".Дочекайтесь рішення АМКУ,не порушуйте
закон.В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до ГО "Стоп корупція",ГО "Громадський контроль",прокуратуру,НАБУ,АМКУ та інші відповідні організвції.
Дякую за увагу!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 10:15
Вашу вимогу було уважно розглянуто.
По перше, ми чітко усвідомлюємо свої дії і ту обставину, що нашою метою є придбання товарів, які є предметом закупівлі для потреб підпорякованих навчальних закладів, по друге рішення органу оскарження буде виконано в повному обсязі, по третє Ви впевнені, що органом оскарження чи Вашими опонентами не виникне питань до вашої пропозиції? отже для попередження втрати часу нами оголошено нову закупівлю щоб у разі зобов'язання скасувати закупілю що оскаржується в нас ще був час провести нову закупівлю. А свої емоції та погрози залишайте при собі!
Номер вимоги: UA-2019-07-20-000134-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 20 липня 2019 22:04
Скасуйте будь ласка закупівлю та чекайте рішення АМКУ. Якщо забули суть нагадаю в доданих файлах.
Скасуйте будь ласка закупівлю та чекайте рішення АМКУ.
Якщо забули суть нагадаю в доданих файлах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 10:14
Вашу вимогу було уважно розглянуто.
По перше, ми чітко усвідомлюємо свої дії і ту обставину, що нашою метою є придбання товарів, які є предметом закупівлі для потреб підпорякованих навчальних закладів, по друге рішення органу оскарження буде виконано в повному обсязі, по третє Ви впевнені, що органом оскарження чи Вашими опонентами не виникне питань до вашої пропозиції? отже для попередження втрати часу нами оголошено нову закупівлю щоб у разі зобов'язання скасувати закупілю що оскаржується в нас ще був час провести нову закупівлю.

Документи подані скаржником

20 липня 2019 22:04
скарга.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-20-000134-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 22 липня 2019 19:02
скарга щодо повторно оголошеної закупівлі
скарга щодо повторно оголошеної закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.07.2019 № 10015.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 16:54

Документи подані скаржником

22 липня 2019 19:02
квитанція.pdf
22 липня 2019 19:06
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Дата скасування
01 серпня 2019 22:32
Причина скасування
відпала подальша потреба
Документи
01 серпня 2019 22:30 Протокол дидактика.pdf
01 серпня 2019 22:32 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку