Захисне покривало для футбольного поля
Очікувана вартість
386 460,00 UAH
UA-2019-07-20-000078-b e37a6dd1b69e4649a2446407612b1955
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа "Центральний міський стадіон"
Код ЄДРПОУ: 32004142
Місцезнаходження замовника: 54015, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Спортивна, 1/1
Контактна особа замовника: Олеся Недибалюк
+380505175506
central.city.stadium@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 15:09
Очікувана вартість: 386 460,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 932,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8588 метр квадратний
Захисне покривало для футбольного поля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54015, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Адміністративна будівля Центрального міського стадіону по вул. Спортивній, 1/1 м.Миколаєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються в день поставки (передачі) Товару або протягом 30 календарних днів Покупець перераховує Постачальнику 100% вартості Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-07-000006 ● a6b199277e4f40c2bb2e5e8a23e3c91c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-07 12:40:58
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.08.2019 № 138

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-20-000078-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-12 11:24:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів (Захисне покривало для футбольного поля)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропоную вказати в якому файлі тендерної пропозиції ПП «ДОМЕН-ГРІН» представлено копії аналогічних договорів, зазначених у довідці від 01.08.2019 № 1-01/08 (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями до договору) та підтверджуючими документами (копіями відповідних актів наданих послуг, поставлених товарів, тощо) в тому числі, листи – відгуки від контрагента про успішне та повне виконання учасником аналогічних договорів (за наявності щодо кожного договору, зазначеного в довідці)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-14 10:08:40

Відповідь на запит про надання пояснень від 12.08.19 в рамках моніторингу з ІD: UA-M-2019-08-07-000006

20.07.2019 Комунальною установою «Центральний міський стадіон» (надалі за текстом скорочено - КП «ЦМС») на веб-порталі Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товару, предмет закупівлі визначено за кодом: 37450000-7 Національного класифікатора “Єдиний закупівельний словник” (ДК 021-2015), вказаний код за описом класифікатора визначається як «Спортивний інвентар для полів і кортів».
Публічне посилання на закупівлю в мережі Інтернет:
https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-07-20-000078-b
06.08.2019 відбувся електронний аукціон на закупівлю та в результаті ПП "ДОМЕН-ГРІН" запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію у розмірі 380 500 грн. з ПДВ.
Уповноваженою особою (фахівцем з питань публічних закупівель) КП «ЦМС» визначено, що всі документи, які входять до складу тендерної пропозиції учасника є розбірливі та читабельні.
12.08.2019 в рамках проведення моніторингу закупівлі у Південного офісу Держаудитслужби постала потреба в отриманні пояснення щодо даної закупівлі та запропоновано вказати в якому файлі тендерної пропозиції ПП «ДОМЕН-ГРІН» представлено копії аналогічних договорів, зазначених у довідці від 01.08.2019 № 1-01/08 (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями до договору) та підтверджуючими документами (копіями відповідних актів наданих послуг, поставлених товарів) в тому числі, листи – відгуки від контрагента про успішне та повне виконання учасником аналогічних договорів (за наявності щодо кожного договору, зазначеного в довідці)?

З приводу вказаного питання пояснюємо наступне.
У пункті 2 Додатку 1 до Тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (фахівцем з питань публічних закупівель) КП «ЦМС» протоколом №49 від «19» липня 2019 року , міститься текст наступного змісту:
«2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає:
- довідку на фірмовому бланку (у разі використання учасником такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (у разі її використання ) складеною згідно з Формою 1, яка наведена нижче за текстом.
- копії кожного договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підтверджуючими документами: копіями відповідних актів наданих послуг, поставлених товарів, тощо.
- листи – відгуки від контрагента про успішне та повне виконання учасником аналогічного договору (за наявності щодо кожного договору, зазначеного в довідці.)
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо продажу аналогічного товару.»

На підтвердження досвіду постачання аналогічного товару учасником ПП «ДОМЕН-ГРІН» надано довідку від 01.08.2019 № 1-01/08 (назва файлу : 2019_08_01_николаев тендер1.pdf ), яка є розбірливою та читабельною, а за змістом та формою викладеного у ній матеріалу підтверджує фактичні дані про постачання аналогічного товару.
По суті, вищевказана довідка містить інформацію про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень, що відповідає вимогам абзацу 1 п.2 Додатку 1 Тендерної документації.

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед таких критеріїв наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір” та не визначає перелік документів для підтвердження досвіду.

Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вичерпного переліку документів, якими необхідно підтвердити виконання аналогічного договору, у зв'язку з чим учасник має право надати у складі пропозиції на власний розсуд документ на підтвердження досвіду.
Із системного аналізу змісту тендерної документації можна дійти висновку, що Замовник, при використанні даного кваліфікаційного критерію, висунув вимогу лише надати довідку на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, щоб не перевантажувати пропозиції учасників інформацією, з метою реалізації фундаментального принципу здійснення закупівель, що виражається у максимальній економії та недискримінація учасників.
Абзац 2 п. 2 Додатку 1 до тендерної документації містить припис для учасників надати «копії кожного договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підтверджуючими документами: копіями відповідних актів наданих послуг, поставлених товарів, тощо.», при цьому звертаємо увагу, що в кінці речення міститься слово «тощо» як логічно послідовна вказівка на неповноту переліку, альтернативність, необов’язковість та на можливість його продовження; і таке інше. Застосування у тексті слова «тощо» спрямовано на недопущення дискримінації учасників, які на законних підстава не можуть розголошувати інформацію (конфіденційну, таємну або службову), що містять запитувані замовником документи.
За такого не надання документів вказаних у згаданому абзаці не є безумовною підставою стверджувати про відсутність досвіду постачання аналогічного товару та/або відхилення пропозиції.
Зауважуємо, є очікуваним, що документи, які укладали постачальники з іншими контрагентами, допускають у своєму змісті наявність конфіденційної інформації щодо якої постачальники матимуть нормативно встановлену національним законодавством та міжнародними актами заборону розголошувати публічно.
В разі наявності у змісті запитуваних документів інформації з обмеженим доступом, альтернативою є надання лише довідки із узагальненою інформацією про постачання аналогічного товару за критеріями, що визначені Замовником.
Публікація такої інформації жодним чином не має порушувати права інших осіб, а тендерна документація не повинна спонукати до порушення таких прав.
Делікатність ситуації з наданням документів, полягає в тому, що за своєю правовою природою, вказані документи, обґрунтовано допускають наявність у їх змісті поряд з відкритою інформацією - інформацію з обмеженим доступом (конфіденційну, таємну або службову).
Відповідно до статті 94 Цивільного кодексу України юридичні особи мають право на недоторканність її ділової репутації, на таємницю кореспонденції, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати. Цивільне законодавство України унормовує обов’язок у певних випадках не розголошувати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію про діяльність товариства. До об'єктів права інтелектуальної власності, зокрема, належить комерційна таємниця, нормативне регулювання якої наведено у главі 46 Цивільного кодексу України.
Наприклад, результати наукової та науково-технічної діяльності, які містять наукову, науково-технічну, конструкторську та технологічну інформацію, можуть охоронятись як конфіденційна інформація, зокрема, комерційна таємниця, у тому числі ноу-хау. Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону.
При визначені відомостей, що належать до конфіденційних необхідно виходити з того, що комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, (у тому числі і ті, що становлять секрети виробництва – ноу-хау), які пов’язані із діяльністю сторони договору, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Перелік відомостей, які відносяться до комерційної таємниці, не є вичерпним, оскільки суб’єкт господарювання самостійно встановлює комерційну цінність належної йому інформації та визначає такий перелік, а також встановлює режим доступу до інформації, що становить комерційну таємницю (режим комерційної таємниці), та систему (спосіб) захисту зазначеної інформації від несанкціонованого використання та розповсюдження.
Комерційна цінність інформації полягає в тому, що внаслідок невідомості третім особам, які звичайно мають справу з видом діяльності, до якого інформація належить, та має значення з точки зору отримання переваги та прибутку у вигляді збільшення доходів або уникнення збитків від використання інформації, що становить комерційну таємницю, у порівнянні з конкурентами, які такою інформацією не володіють.
Обмеження вільного доступу до інформації, що становить комерційну таємницю, означає, що така інформація є невідомою, не є загальновідомою та легкодоступною; відсутність вільного доступу на законних підставах забезпечує відсутність ідентичної інформації у третіх осіб.
Володілець вказаної інформації повинен самостійно встановлювати режим комерційної таємниці. Такий режим передбачає визначення правових, організаційних та технічних заходів, що у своїй сукупності є достатніми для збереження інформації, що становить комерційну таємницю, від третіх осіб, які можуть використати цю інформацію у своїх корисних цілях.

В даному випадку абзац 2 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації має посилання на орієнтовно-очікуваний перелік документів, що не є обов’язковим, адже по суті дублює інформацію у довідці, конкретизує її.

Аналогічно зміст абзацу 3 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації містить текст: «за наявності щодо кожного договору, зазначеного в довідці».
Тобто, словосполучення «за на явності» вказує, що за відсутності, відповідні документи учасником не подаються, саме в цьому полягає альтернативність та не обов’язковість для учасників подавати документи, вказані у згаданих абзацах тендерної документації.
Відгуки від контрагента не є обов’язковим документом, що супроводжує господарську діяльність, а тому їх відсутність не є перешкодою для участі у закупівлях. Разом з тим, наявність листів відгуків допомагає щонайкраще розібратись у питаннях наявного досвіду.
Згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16.
Враховуючи, що учасником ПП «ДОМЕН-ГРІН» опубліковано довідку від 01.08.2019 №1-01/08 (назва файлу : 2019_08_01_николаев тендер1.pdf ), яка за формою відповідає вимогам тендерної документації, то відсутні правові підстави вимагати інші документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, існує велика кількість прикладів оприлюднених на веб-порталі Prozorro закупівель, де різні Замовники у тендерній документації в різних формах посилаються на альтернативу та необов’язковість надання документів, вирази «тощо» та «за наявності» у переліках вказують на системний характер оформлення тендерних документацій у такий спосіб, та формує правило поведінки учасників публічних закупівель, яке не у повній мірі врегульовано актами законодавства, але набуває усталений характер у сфері публічних закупівель.
Виходячи зі змісту частини першої статті 7 Цивільного Кодексу України, звичаєм ділового обороту є правило поведінки, яке не встановлене актами законодавства, але є усталеним у сфері ділового обороту.
Так, Цивільний кодекс України містить відсилання до звичаїв ділового обороту, зокрема у таких статтях: 529, 531, 538, 627, 654, 668, 682, 687, 689, 691, 846, 857, тощо.
Відповідно до статті 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Вдячні за взаємодію.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна установа "Центральний міський стадіон", 32004142, Україна, м. Миколаїв, вул. Спортивна, 1/1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Захисне покривало для футбольного поля, 386460UAH, 37450000-7, ДК021, 8588, метр квадратний
  3. Інформація про оприлюднення: e37a6dd1b69e4649a2446407612b1955, 2019-07-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про проведення закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Комунальної установи «Центральний міський стадіон» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 19.07.2019 № 49); тендерна пропозиція ПП «ДОМЕН-ГРІН»; протокол уповноваженої особи від 06.08.2019 № 52; пояснення Замовника від 14.08.2019, отриманні через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-07-20-000078-b не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме: джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція ПП «ДОМЕН-ГРІН» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до абзацу другого підпункту 8 пункту 1.1 частини першої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) передбачено, що «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення, протокол зборів засновників, тощо, а так само разом з копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства». Аналізом пропозиції ПП «ДОМЕН-ГРІН» встановлено, що на порушення вищезазначеної умови ТД учасником не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, в тому числі, передбачені пунктом 5.3 статті 5 Статуту ПП «ДОМЕН-ГРІН». Відповідно до абзацу четвертого підпункту 8 пункту 1.1 частини першої розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що «тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений електронний цифровий підпис/печатку учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: http:// czo.gov.ua/verify». Аналізом пропозиції ПП «ДОМЕН-ГРІН» встановлено, що на порушення вищезазначеної умови ТД учасник не наклав електронний цифровий підпис на документи тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу першого та другого пункту 2 Додатку 1 до ТД Замовником передбачено надання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: «довідку на фірмовому бланку (у разі використання учасником такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (у разі її використання ) складеною згідно з Формою 1, яка наведена нижче за текстом; копії кожного договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підтверджуючими документами: копіями відповідних актів наданих послуг, поставлених товарів, тощо». Аналізом пропозиції ПП «ДОМЕН-ГРІН» з урахуванням пояснення Замовника від 14.08.2019 встановлено, що на порушення вимог абзацу першого пункту 2 Додатку 1 до ТД учасником у складі пропозиції не надано жодної копії аналогічного договору, зазначеного у довідці від 01.08.2019 № 1-01/08. Також на порушення вимог абзацу другого пункту 2 Додатку 1 до ТД учасником не надано жодного підтверджуючого документу, що свідчить про виконання аналогічних договорів в повному обсязі. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «ДОМЕН-ГРІН» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 2 до ТД Замовником передбачено, що «документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Всі документи у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом завантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація завантажена у вигляді кольорових сканованих копій, виготовлених з відповідних документів». Аналізом пропозиції ПП «ДОМЕН-ГРІН» встановлено, що на порушення вищезазначеної умови ТД учасник не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Отже, Замовник на порушення абзацу 3 пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця ПП «ДОМЕН-ГРІН»., 20 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами проведеного аналізу питання розгляду пропозиції ПП «ДОМЕН-ГРІН» встановлено порушення абзацу 3 пункту 2 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами проведеного аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі та відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДОМЕН-ГРІН" 384 398,88
UAH з ПДВ
380 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМСТЕЛ" 386 460,00
UAH з ПДВ
383 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНГО" 386 460,00
UAH з ПДВ
386 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 16:59
2019_08_01_николаев тендер5.pdf
01 серпня 2019 16:59
2019_08_01_николаев тендер4.pdf
01 серпня 2019 16:59
2019_08_01_николаев тендер3.pdf
01 серпня 2019 16:59
2019_08_01_николаев тендер2.pdf
01 серпня 2019 16:59
2019_08_01_николаев тендер1.pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 18:21
письмо 05.pdf
03 серпня 2019 18:21
письмо 04.pdf
03 серпня 2019 18:21
письмо 03.pdf
03 серпня 2019 18:21
письмо 02.pdf
03 серпня 2019 18:21
письмо 01.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 15:34
IMG__0022.jpg
02 серпня 2019 15:34
_Тех.пасп ДОМЕН-А.pdf
02 серпня 2019 15:34
IMG__0019.jpg
02 серпня 2019 15:34
наказ.pdf
02 серпня 2019 15:34
згода.pdf
02 серпня 2019 15:34
Пдв_.pdf
02 серпня 2019 15:34
ПДВ.pdf
02 серпня 2019 15:34
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2019 15:34
свід.держ.реэстр2.pdf
02 серпня 2019 15:34
Engo Statute.pdf
02 серпня 2019 15:34
Витяг ПДВ.jpg
02 серпня 2019 15:34
Витяг з ЄДРПОУ.rtf
02 серпня 2019 15:34
IMG__0017.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0013.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0012.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0011.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0010.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0009.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0008.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0007.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0006.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0005.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0003.jpg
02 серпня 2019 15:34
IMG__0002.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДОМЕН-ГРІН"
#39429244
Переможець 380 500,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 18:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 18:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДОМЕН-ГРІН"
#39429244
380 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку