Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
255 589,00 UAH
UA-2019-07-20-000054-b 3713c9bc523449a18334f31923877ae2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вадимівна Кравець

+380553822341 chapfgg2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38232158
Місцезнаходження: 75200, Україна , Херсонська обл., смт Чаплинка, вул. Паркова, 38
Контактна особа: Ірина Вадимівна Кравець
+380553822341
chapfgg2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:34
Очікувана вартість: 255 589,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Комплекти меблів учнівських одномісних для початкової школи (стіл + стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка та Чаплинський р-н, за адресою підпорядкованих закладів освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
40 штука
Стіл учнівський одномісний антисколіозний з полицею та регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка та Чаплинський р-н, за адресою підпорядкованих закладів освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
60 штука
Стілець полозковий регулюємий по висоті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка та Чаплинський р-н, за адресою підпорядкованих закладів освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінасування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2019 11:27
ТД_ Шкільні меблі 2019_2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно ваги стільця
Дата подання: 24 липня 2019 15:34
Дата відповіді: 27 липня 2019 23:12
Доброго дня! Ви бажаєте придбати стілець посиленої конструкції і вказуєте вагу не більше 4 кг. Але такий стілець може мати таку вагу лише при використанні дуже тонкого металу, що відобразиться на його якості. Параметру 4 кг може відповідати Т-подібний стілець. Внесіть, будь ласка, зміни
Відповідь: Доброго дня. Ваше запитання було розглянуто. В тендерній документації визначено мінімальні вимоги до предмета закупівлі для попередження дискримінації серед учасників, проте за своїм бажанням учасники мають право запропонувати товар і з кращими параметрами ніж ті що вимагаються

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-23-000004 ● 43f06f226eed4e1b9ff663b3eda10e74
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.07.2019 № 187

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-20-000054-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-02 16:09:55

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів , що проводить Комунальна установа «Фінансово-господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-20-000054-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:

1) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Яким чином ви можете пояснити те, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
3) Чому у тендерній документації міститься вимога до учасника торгів щодо надання ним інформації в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону, тоді коли інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 1,7 частини першої статті 17 Закону не вимагається Замовником?
4) Яким чином ви можете пояснити те, що в тендерній документації не зазначено місце поставки товару (адреси підпорядкованих закладів освіти Замовника) ?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-07 22:31:32

щодо надання пояснень

По питанню "1) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?", повідомляємо що вищезазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення, навіть виділено жирним шрифтом! чи вами взагалі не вивчалась тендерна документація?
По питанню "2) Яким чином ви можете пояснити те, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?" - Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. По питанню: "3) Чому у тендерній документації міститься вимога до учасника торгів щодо надання ним інформації в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону, тоді коли інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 1,7 частини першої статті 17 Закону не вимагається Замовником?", повідомляємо що Вами не було обгрунтовано вищезазначене питання, а саме де саме міститься вищезазначена вимога, зокрема, згідно додатку 3 тендерної документації навіть зазначено - "*Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.". По питанню "4) Яким чином ви можете пояснити те, що в тендерній документації не зазначено місце поставки товару (адреси підпорядкованих закладів освіти Замовника) ?" звертаємо Вашу увагу, що Законом № 922 не встановлено обовязковості встановлення детадіції поставок товару, особливо враховуючи специфіку нашої закупівлі. При плануванні закупівлі ми відштовхуємось від наших кошторисних призначень, а вже за її результатом весь товар буде розприділено по підпорядкованим закладам враховуючи їхню потребу.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-08 15:41:06

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів, що проводить Комунальна установа «Фінансово-господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-20-000054-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з питання:

Прошу Вас документально підтвердити наявність посади «голова тендерного комітету» у штатному розписі Комунальної установи «Фінансово-господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради».

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-20-000054-b повідомляємо наступне: 1) Щодо зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, зазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення – «голова тендерного комітету», оскільки відповідно до п. 2.3. наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 “Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)”, Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається замовником та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства. Крім того, Законом не передбачено обов’язку зазначення назви посади згідно штатного розпису замовника, чи функціональних обов’язків згідно правового статусу члена тендерного комітету. 2) Щодо вимоги Документації про надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1,7 частини першої статті 17 Закону. Документація (Додаток 3) містить положення, що *Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.". Відповідно, учасники не зобов’язані надавати інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1,7 частини першої статті 17 Закону, а відсутність такої інформації не може стати підставою для відхилення. Документація відповідає вимогам Закону у цій частині, і не порушує права учасників. 3) Щодо вимоги до переможця торгів про надання ним документального підтвердження інформації, у формі довідки в довільній формі, про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону – то ця інформація не може бути отримана в режимі реального часу, замовником торгів. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. 4) що Законом № 922 не встановлено обов’язковості встановлення деталізації поставок товару, особливо враховуючи специфіку нашої закупівлі. При плануванні закупівлі ми відштовхуємось від наших кошторисних призначень, а вже за її результатом весь товар буде розподілено по підпорядкованим закладам враховуючи їхню реальну потребу. Місце поставки зазначено максимально точно в умовах оголошення - 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка та Чаплинський р-н, за адресою підпорядкованих закладів освіти замовника, та в Документації – назви закладів освіти, за якими можна встановити точну адресу.

2019-08-16 15:50:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 219 668,00
UAH з ПДВ
219 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА" 244 720,00
UAH з ПДВ
244 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Переможець 219 668,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 09:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

07 серпня 2019 09:06
Електронний підпис
07 серпня 2019 09:03
про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
219 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2019 09:06
Електронний підпис
07 серпня 2019 09:03
про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 22:53
Дог. № 280 від 19.08.19 - шкільні меблі - ТОВ Компанія Гамаюн - 219 668 грн..pdf укладений
19 серпня 2019 22:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 219 668,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 611,33 UAH)