Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38232158 |
Місцезнаходження: | 75200, Україна , Херсонська обл., смт Чаплинка, вул. Паркова, 38 |
Контактна особа: |
Ірина Вадимівна Кравець +380553822341 chapfgg2012@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2019 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 255 589,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінасування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2019 11:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2019 11:27 |
ТД_ Шкільні меблі 2019_2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-23-000004 ● 43f06f226eed4e1b9ff663b3eda10e74
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2019 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.07.2019 № 187
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-20-000054-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-02 16:09:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів , що проводить Комунальна установа «Фінансово-господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-20-000054-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
1) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Яким чином ви можете пояснити те, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
3) Чому у тендерній документації міститься вимога до учасника торгів щодо надання ним інформації в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону, тоді коли інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 1,7 частини першої статті 17 Закону не вимагається Замовником?
4) Яким чином ви можете пояснити те, що в тендерній документації не зазначено місце поставки товару (адреси підпорядкованих закладів освіти Замовника) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-07 22:31:32
щодо надання пояснень
По питанню "1) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?", повідомляємо що вищезазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення, навіть виділено жирним шрифтом! чи вами взагалі не вивчалась тендерна документація?
По питанню "2) Яким чином ви можете пояснити те, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?" - Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. По питанню: "3) Чому у тендерній документації міститься вимога до учасника торгів щодо надання ним інформації в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону, тоді коли інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 1,7 частини першої статті 17 Закону не вимагається Замовником?", повідомляємо що Вами не було обгрунтовано вищезазначене питання, а саме де саме міститься вищезазначена вимога, зокрема, згідно додатку 3 тендерної документації навіть зазначено - "*Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.". По питанню "4) Яким чином ви можете пояснити те, що в тендерній документації не зазначено місце поставки товару (адреси підпорядкованих закладів освіти Замовника) ?" звертаємо Вашу увагу, що Законом № 922 не встановлено обовязковості встановлення детадіції поставок товару, особливо враховуючи специфіку нашої закупівлі. При плануванні закупівлі ми відштовхуємось від наших кошторисних призначень, а вже за її результатом весь товар буде розприділено по підпорядкованим закладам враховуючи їхню потребу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-08 15:41:06
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів, що проводить Комунальна установа «Фінансово-господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-20-000054-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснення з питання:
Прошу Вас документально підтвердити наявність посади «голова тендерного комітету» у штатному розписі Комунальної установи «Фінансово-господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-20-000054-b повідомляємо наступне: 1) Щодо зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, зазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення – «голова тендерного комітету», оскільки відповідно до п. 2.3. наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 “Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)”, Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається замовником та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства. Крім того, Законом не передбачено обов’язку зазначення назви посади згідно штатного розпису замовника, чи функціональних обов’язків згідно правового статусу члена тендерного комітету. 2) Щодо вимоги Документації про надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1,7 частини першої статті 17 Закону. Документація (Додаток 3) містить положення, що *Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.". Відповідно, учасники не зобов’язані надавати інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1,7 частини першої статті 17 Закону, а відсутність такої інформації не може стати підставою для відхилення. Документація відповідає вимогам Закону у цій частині, і не порушує права учасників. 3) Щодо вимоги до переможця торгів про надання ним документального підтвердження інформації, у формі довідки в довільній формі, про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону – то ця інформація не може бути отримана в режимі реального часу, замовником торгів. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. 4) що Законом № 922 не встановлено обов’язковості встановлення деталізації поставок товару, особливо враховуючи специфіку нашої закупівлі. При плануванні закупівлі ми відштовхуємось від наших кошторисних призначень, а вже за її результатом весь товар буде розподілено по підпорядкованим закладам враховуючи їхню реальну потребу. Місце поставки зазначено максимально точно в умовах оголошення - 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка та Чаплинський р-н, за адресою підпорядкованих закладів освіти замовника, та в Документації – назви закладів освіти, за якими можна встановити точну адресу.
2019-08-16 15:50:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
219 668,00
UAH з ПДВ
|
219 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА" |
244 720,00
UAH з ПДВ
|
244 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414 |
Переможець |
219 668,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 09:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 22:53
|
Дог. № 280 від 19.08.19 - шкільні меблі - ТОВ Компанія Гамаюн - 219 668 грн..pdf | укладений |
19 серпня 2019 22:48
|