Комплект мультимедійного обладнання (Ноутбук, інтерактивна дошка, проектор, кріплення для проектора)
Очікувана вартість
303 600,00 UAH
UA-2019-07-20-000025-a dd90d0ffd725485b9e4759458da6a45e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Волицька сільська рада Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41746966
Місцезнаходження замовника: 81324, Україна, Львівська обл., село Волиця, вул.Дружби, 22
Контактна особа замовника: Ковалик Іван Богданович
+380677110926
volicaotg@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 11:55
Очікувана вартість: 303 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету (залишок освітньої субвенції)./ Детальний опис обладнання - згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Комплект мультимедійного обладнання (Ноутбук, інтерактивна дошка, проектор, кріплення для проектора)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81324, Україна, Львівська область, село Волиця, вул. Дружби, 22, Мостиський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо).Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету (залишок освітньої субвенції ) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 липня 2019 23:37
Електронний цифровий підпис
20 липня 2019 23:31
2-ТД - МУЛЬТИМЕДІА.docx
20 липня 2019 23:31
2-Додатки до ТД - МУЛЬТИМЕДІА.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 08:41
Дата відповіді: 24 липня 2019 04:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Подаємо відповіді на ваші питання:
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
3. Дана інформація буде вказуватися учасниками у Додатку 4 Технічна специфікація

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-20-000025-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 21 серпня 2019 15:24
Оскарження
Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” є учасником відкритих торгів Волицька сільська рада Мостиського району Львівської області за ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 3 від 13.08.2019 р. було розглянуто пропозицію ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”, щодо закупівлі інтерактивного мультимедійного обладнання. В результаті розгляду було дискваліфіковано ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 4 від 16.08.2019 р. було розглянуто пропозицію ТОВ “ЛЕОКОМП”, щодо закупівлі інтерактивної мультимедійного обладнання. В результаті розгляду було визнано переможцем ТОВ “ЛЕОКОМП”
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повідомляє, Замовника, що визнання переможцем ТОВ “ЛЕОКОМП” є не правомірним оскільки:
1) Замовником у Додатку 4 серед вимог до ноутбука передбачалось наявність: портів, шт.: 1 х HDMI, 1 х VGA, 1 х USB 2.0, 1 х USB 3.0, 4-in-l reader (MMC, SD, SDHC, SDXC). В супереч даній вимозі учасником запропоновано ноутбук Lenovo V130-15IM G(8IHL0036RA) в якому не має потрів 1х VGA та 4-in-l reader (MMC, SD, SDHC, SDXC).
2) Згідно тендерної документації Замовника в тендерній пропозиції повинно були чітко вказати конфігурацію кожного виробу (марка, модель, назва виробника) згідно форми Замовника.
Натомість ТОВ “ЛЕОКОМП” надав дану таблицю, але без зазначенням виробника запропонованого товару, що суперечить ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
3) Згідно тендерної Замовника Таблиця 3. Інші документи в примітках зазначено пункт ж) якщо учасник подає (завантажує у електронному вигляді) копію будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документа.
Натомість учасник ТОВ “ЛЕОКОМП” надав довідку про присвоєння ідентифікаційного коду нечитабельною, а саме і ідентифікаційному номері стерті дві перші цифри та без підпису і печатки, а це суперечить вимогам Замовника
4) Згідно тендерної документації Замовника вимагалося, що Перелік засобів проекційного обладнання повинен відповідати вимогам Наказу МОН України №58 від 19.01.2018 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо використання коштів освітньої субвенції» із внесеними змінами Наказом МОН України №209 від 28.02.2018 року «Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо використання коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання за напрямами, визначеними розпорядженням КМУ від 18.12.2017 року №929-р».   
Учасник ТОВ ТОВ “ЛЕОКОМП” не надав даного документа до пропозиції в тендерній документації.
5) Згідно тендерної документації в Додатку 2 до тендерної документації ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” Замовником в примітках вимагалося, що
* учасник зазначає найменування товару, одиниця виміру, кількість відповідно до Додатку 4 цієї документації Технічна специфікація.
Натомість Учасник ТОВ “ЛЕОКОМП” в ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” в графі найменування товару не вказав конкретну назву пропонуємого товару.
Також ЗАМОВНИК зазначив, що невідповідність конфігурації, вказаної в тендерній пропозиції, умовам тендерної документації або неповністю надана цінова пропозиція дає право на відхилення тендерної пропозиції
6) Замовник в тендерній документації в Додатку №1 в Примітках зазначував: * Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі/ або інших товарів, з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. Згідно тендерної документації замовника закупівля здійснюється за Класифікацією за ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.
Натомість Учасник ТОВ “ЛЕОКОМП” надав на підтвердження даної вимоги Договір № 64 “ДК 021:2015 — 30210000-4 Машини для обробки даних (Ноутбук, ПК), що суперечить вимогам Замовника.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вважає, що Замовник знаючи про недоліки в документації учасника, визнав переможцем та бажає укласти договір з ТОВ”ЛЕОКОМП” не правомірно, а це що вказує на його змову з Учасником та на те, що він нехтуєте принципами добросовісної конкуренції серед Учасників та запроваджує корупційні дії та зловживання.
Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій №4 від 16.08.2019 р.. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 22:22
Шановний учаснику.
Волицька сільська рада надає обґрунтовані заперечення з приводу вашого оскарження щодо прийнятого рішення про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ “ЛЕОКОМП”.
1. Щодо першої підстави оскарження.
ТОВ “ЛЕОКОМП” разом з ноутбуком Lenovo V130 15.6AG/Intel Pen N5000/4/500/int/DOS/Grey (81HL0036RA) додається перехідник HDMI to VGA 0.10m Atcom (9220), який при потребі вставляється в порт HDMI і додає порт VGA. Щодо порта 4-in-l reader (MMC, SD, SDHC, SDXC) в даному ноутбуці доступний серії V130-15IGM, детальніше можна ознайомитись за посиланням https://rozetka.com.ua/ua/lenovo_v130_15ikb_81hl0036ra/p58850020/characteristics/, де дана інформація зазначена в переліку роз'ємів та портів введення - виведення: «кардридер»
2. Щодо другої підстави оскарження.
Інформація про виробника та модель (марка) запропонованого обладнання вказана учасником у заповненій Технічній специфікації (Додаток 4), у сертифікатах відповідності та авторизаційних листах.
3) Щодо третьої підстави оскарження
Хочемо зазначити, що довідка про присвоєння ідентифікаційного коду є достатньої чіткості, щоб її прочитати. Окрім того, ідентифікаційний номер також зазначено у поданій учасником двосторонній копії паспорта громадянина України, що оформлений у формі картки.
Звертаємо Вашу увагу також на те, що у Розділі ІІІ Тендерної документації зазначений перелік формальних (несуттєвих) помилок. Серед них: «- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі ЯКЩО ТАКА ІНФОРМАЦІЯ повністю відображена В ІНШОМУ ДОКУМЕТІ, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника». А також: «- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів».
Виходячи з вище наведеного, все, що ви описали являється формальними (несуттєвими) помилками, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника
4) Щодо четвертої підстави оскарження.
У тендерній документації Замовника ВІДСУТНЯ вимога надання будь-якого документа саме у складі пропозиції на підтвердження відповідності вимогам Наказу МОН України №58 від 19.01.2018 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо використання коштів освітньої субвенції» із внесеними змінами Наказом МОН України №209 від 28.02.2018 року «Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо використання коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання за напрямами, визначеними розпорядженням КМУ від 18.12.2017 року №929-р».
Учасник ТОВ ТОВ “ЛЕОКОМП” не надав даного документа до пропозиції в тендерній документації.
5) Щодо п’ятої підстави оскарження.
Учасником у Додатку 2 ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” ЗАЗНАЧЕНО найменування товару, а саме: «Ноутбук, інтерактивна дошка, проектор, кріплення для проектора». Також учасником зазначено повні технічні характеристики та конфігурації запропонованого обладнання у Додатку 4.
6) Щодо шостої підстави оскарження.
У тендерній документації Замовника, зокрема в Додатку №1 в Примітках зазначено: * Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі/ АБО ІНШИХ ТОВАРІВ, з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. У тендерній документації замовника ВІДСУТНЯ вимога надання аналогічних договорів з однаковою класифікацією за класифікатором ДК 021:2015. Отже поданий учасником Договір № 64 “ДК 021:2015 — 30210000-4 Машини для обробки даних (Ноутбук, ПК), В ПОВНІЙ МІРІ відповідає зафіксованому замовником у тендерній документації визначенню аналогічного договору.
Враховуючи наведені вище аргументи, вважаємо, що тендерний комітет діяв в межах чинного законодавства про публічні закупівлі та правомірно обрав переможцем процедури закупівлі ТОВ “ЛЕОКОМП”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 286 110,00
UAH з ПДВ
286 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОКОМП" 297 996,00
UAH з ПДВ
297 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШПИЛЬКА ОЛЕГ ЄВГЕНОВИЧ" 302 300,00
UAH з ПДВ
302 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 12:57
МВС
06 серпня 2019 12:57
податкова
05 серпня 2019 10:36
sign.p7s
05 серпня 2019 10:31
40. Протокол.pdf
05 серпня 2019 10:17
37. МВС Глушан.pdf
05 серпня 2019 10:17
35. Проектор EPSON-1-2.pdf
05 серпня 2019 10:17
33. Lenovo For all Ideapad.pdf
05 серпня 2019 10:17
34. Epson EB-536Wi_535W_525W_530_520.pdf
05 серпня 2019 10:17
32. Гигиена_Lenovo.pdf
05 серпня 2019 10:17
30.ДОГОВОРА ОРЕНДИ.pdf
05 серпня 2019 10:17
31. Опис.pdf
05 серпня 2019 10:17
28.Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2019 10:17
26. Опис.pdf
05 серпня 2019 10:16
23. Досвід.pdf
05 серпня 2019 10:16
21. Проект договору.pdf
05 серпня 2019 10:16
20. Порівняльна таблиця.pdf
05 серпня 2019 10:16
13. Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2019 10:16
9. Лист-згода.pdf
05 серпня 2019 10:16
6.НАКАЗ.pdf
05 серпня 2019 10:16
38. Авторизація Epson.pdf
05 серпня 2019 10:16
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 15:26
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2019 15:26
Довідка ДФС.pdf
05 серпня 2019 17:30
sign.p7s
05 серпня 2019 17:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 серпня 2019 17:24
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
05 серпня 2019 17:24
Статут, протокол 2019.pdf
05 серпня 2019 17:24
Стаття 17.pdf
05 серпня 2019 17:24
Протокол №2.pdf
05 серпня 2019 17:24
Протокол №1.pdf
05 серпня 2019 17:24
Кунець, копія вірна.pdf
05 серпня 2019 17:24
Інформаційна довідка.pdf
05 серпня 2019 17:24
Додаткова угода.PDF
05 серпня 2019 17:24
Договір.PDF
05 серпня 2019 17:24
Гарантійні листи.pdf
05 серпня 2019 17:24
Відгук.PDF
05 серпня 2019 17:24
Витяг ПДВ Леокомп.pdf
05 серпня 2019 17:24
Виписка ТзОВ Леокомп.pdf
05 серпня 2019 17:24
Видаткова накладна.pdf
05 серпня 2019 17:24
Аналогічні договори.pdf
05 серпня 2019 17:24
Авторизаційний лист TES.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 15:14
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2019 15:14
Документи1.rar
05 серпня 2019 15:14
Документи.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 286 110,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 15:01
ТОВ "ЛЕОКОМП"
#41177595
Переможець 297 996,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 23:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 23:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОКОМП"
#41177595
297 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 23:13
sign.p7s
16 серпня 2019 23:06
Протокол переможець

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 вересня 2019 18:21
Договір укладений
04 вересня 2019 18:15
sign.p7s зміни до договору
06 вересня 2019 17:22
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, у зв’язку із виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, без збільшення суми, визначеної в договорі. Відповідно викласти у новій редакції п. 5.1. Договору: «3.1. Строк (термін) поставки товару: протягом 5 робочих днів з моменту письмового замовлення замовника, але не пізніше 20 вересня 2019 р.». Більш детально – у прикріпленому файлі. Сума договору та кількість товарів після внесення змін – не змінились
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку