Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (10281 марлеві пов’язки, стрічки; 10281 марлеві пов’язки, стрічки; 47691 трубка ендотрахеальна з аспіраційною манжетою; 47691 трубка ендотрахеальна з аспіраційною манжетою; 33172 інфузійний катетер; 33172 інфузійний катетер; 10730 однопроменевий катетер для доставляння рідини; 63095 шприц/голки загального призначення; 63095 шприц/голки загального призначення; 63095 шприц/голки загального призначення; 58490 система для проведення забору крові/внутрішньовенної інфузії; 12747 внутрішньоартерійна голка; 47173 рукавички оглядові/процедурні з латексу гевеї; 11884 хірургічні гіпоалергенні рукавички; 10730 однопроменевий катетер для доставляння рідини; 10281 марлеві пов’язки, стрічки)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-07-20-000018-a 141f9141d3c14f2599f1409f287f4e7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Вікторія

+380983234999 economist_1000@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01986397
Місцезнаходження: 50056, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: Ковальчук Вікторія
+380983234999
economist_1000@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2019 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:53
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Бинт марлевий медичний нестерильний 7м*14 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 шт
Марлевий відріз медичний нестерильний 5м*90см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 шт
Трубка ендотрахеальна з манжетою р.7,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 шт
Трубка ендотрахеальна з манжетою р.8,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 шт
Канюля в/в з ін'экційним клапаном 18G (зелений) 1,3 * 45 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 шт
Канюля в/в з ін'єкційним клапаном 20G (рожевий) 1,1 * 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 шт
Катетер венозний підключичний КВ-3 діам.1,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 шт
Шприц ін'єкційний одноразового застосування стерильний 20,0 мл 3-х компонентний з надітою голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 шт
Шприц ін'єкційний одноразового застосування стерильний 10,0 мл 3-х компонентний з надітою голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 шт
Шприц ін'єкційний одноразового застосування стерильний 5,0 мл 3-х компонентний з надітою голкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 шт
Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 шт
Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3 G-15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5500 пара
Рукавички н/с оглядові латексні припудрені текстуровані р.М стандарт клас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 шт
Набір для катетеризації центральних вен одноразового застосування, одноходовий катетер 7,0F*20см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 шт
Пакет перев'язувальний першоъ допомоги з двома подушечками медичний стерильний 13см * 11см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 пара
Рукавички хірургічні стерильні припудрені текстуровані р.7,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Залежить від реального фінансування Замовника Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2019 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2019 18:19
Додаток_4_Проект_договору.docx
20 липня 2019 18:19
ТД_медичнi_вироби.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 79 149,00
UAH з ПДВ
79 149,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУХА ЛАРИСА ІГОРІВНА" 79 905,87
UAH з ПДВ
79 905,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 16:45
Електронний підпис
12 серпня 2019 16:45
Довідка податкова.PDF
12 серпня 2019 16:45
довідка 8.pdf
12 серпня 2019 16:45
довідка 6.pdf
12 серпня 2019 16:44
довідка 3.pdf
12 серпня 2019 16:44
довідка 2.pdf
01 серпня 2019 12:08
Електронний підпис
01 серпня 2019 11:36
товар.rar
01 серпня 2019 11:36
16 стаття.rar
01 серпня 2019 11:36
Стаття 17.pdf
01 серпня 2019 11:36
проект договору.pdf
01 серпня 2019 11:36
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ФОП "МУХА ЛАРИСА ІГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Переможець 79 149,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 15:50

Документи

07 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:49
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
79 149,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:49
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 13:43
Scan1 (1).PDF зміни до договору
29 січня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 17:47
4 266 (1).pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 17:45
3 266 (1).pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:45
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 16:12
Ду2 до дог.266 Дуомед Україна (1).PDF зміни до договору
04 листопада 2019 16:12
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 14:09
Додаткова угода1 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 11:19
266 Дуомед Україна.PDF укладений
19 серпня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку з технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 266
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно змін в реєстраційних даних постачальника
Номер договору про закупівлю: 266
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно д/у 3
Номер договору про закупівлю: 266
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно д/у 4
Номер договору про закупівлю: 266
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 ст.36 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 266
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно рішення тендерного комітету
Номер договору про закупівлю: 266
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 79 394,94
UAH (в тому числі ПДВ 5 194,06 UAH)