Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення та підключення шлагбауму
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-07-19-003322-b ● 1045e2eeefba462f83b9f579bf1a30d2
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 35075848 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київ обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.3 |
Контактна особа: |
Шуляк Олег Іванович 380948585854 shulyakoleh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 21:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 21:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 21:30 |
Початок аукціону: | 24 липня 2019 12:22 |
Очікувана вартість: | 26 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Встановлення, підключення та налагодження шлагбауму за ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Встановлення, підключення та налагодження шлагбауму за ДК 021:2015: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03065, Україна, місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 38-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 серпня 2019
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 18:02 |
Оголошення_на_придбання_шлагбаум.docx |
22 липня 2019 18:02 |
Оголошення_на_придбання_шлагбаум.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Живлення, керування шлагбаумом
Дата подання: 22 липня 2019 11:19
Дата відповіді: 22 липня 2019 12:03
1. Як проходитиме трасса живлення шлагбаума (в землі, по стіні, в повітрі) чи є на трассі прокладання кабелю тверде покриття яке треба знімати або прорізати (асфальт, ФЕМ, бетон)? Якщо є, яка довжина траси проходитиме під твердим покриттям?
2. Як планується керувати шлагбаумом? Радіопультами, за допомогю GSM, RFID -картками чи кнопкою черговим? Якщо кнопкою, як далеко знаходится черговий? Якщо згаданими пристроями, то вони плануються для закупівлі додатково?
3. Скільки а/м мають проїзджати шлагбаумом за годину (добу)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Траса живлення шлагбаума може проходити, як в повітрі повністю так і в повітрі та під землею (за рішенням спеціалістів). На трасі прокладання кабелю є тверде покриття яке можливо треба знімати, асфальт близько 5 метрів, до будівлі.
2. Шлагбаумом планується керувати радіопультами. Наявність чергового не передбачається.
3. За добу через шлагбаум буде проїжджати від 20 до 50 автомобілів. Телефон тендерного комітету вказано в оголошенні про закупівлю.
2. Шлагбаумом планується керувати радіопультами. Наявність чергового не передбачається.
3. За добу через шлагбаум буде проїжджати від 20 до 50 автомобілів. Телефон тендерного комітету вказано в оголошенні про закупівлю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003322-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕАМАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:31058134
Дата подання: 22 липня 2019 17:15
Персональні дані
Один з основних принципів роботи електронної системи публічних закупівель Prozorro -“Всі бачать все”. Раніше система закупівель була закритою, пропозиції постачальників бачили лише Замовники і до рішень Замовників не було довіри суспільства та постачальників. Наразі будь-хто може переглянути в Prozorro всі вимоги Замовника, переглянути всі пропозиції Постачальників в тому числі персональні дані Участника.
Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Згідно з «Р О З' Я С Н Е Н Н ЯМ «Статус фізичної особи - підприємця проблеми застосування законодавства» в МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 14.01.2011 говориться:
«Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.»
Зідно статті 51. Цивільного кодексу України (435-15) «Застосування до підприємницької діяльності фізичних осіб нормативно-правових актів, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб
1. До підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.»
Водночас, слід зауважити, що в господарському законодавстві "юридична особа" та "фізична особа-підприємець" охоплюються спільним поняттям "суб'єкт господарювання".
Таким чином:
По-перше, правоздатність індивідуального підприємця практично прирівнюється до правоздатності юридичних осіб - комерційних організацій. Він може мати права і обов'язки, необхідні для здійснення будь-яких видів діяльності, не заборонених законом, та щодо яких законом не передбачено обмежень (стаття 50 ЦК 435-15 ).
По-друге, до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються норми як загального цивільного (Цивільний кодекс України 435-15, так і спеціального законодавства (Господарський кодекс України (436-15), Закони України "Про
державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"
Таким чином «Фізична особа підприємець» у підприємницькій діяльності є суто ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ, яка доказала свою правочинність при реєстрації та має дозвіл від держави на провадження такої діяльності, отже вимагання надавати «персональні данні», окрім реєстраційних документів не є законним.
Виходячи із існуючої проблеми, та завдяки недосконалості ресурсу «Prozorro», у сфері захисту персональної інформації, вимагаємо прибрати із тексту «Лист - згода на обробку персональних даних Додаток 4, слова: «паспортні дані, ідентифікаційний код»
Розгорнути
Згорнути
Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Згідно з «Р О З' Я С Н Е Н Н ЯМ «Статус фізичної особи - підприємця проблеми застосування законодавства» в МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 14.01.2011 говориться:
«Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.»
Зідно статті 51. Цивільного кодексу України (435-15) «Застосування до підприємницької діяльності фізичних осіб нормативно-правових актів, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб
1. До підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.»
Водночас, слід зауважити, що в господарському законодавстві "юридична особа" та "фізична особа-підприємець" охоплюються спільним поняттям "суб'єкт господарювання".
Таким чином:
По-перше, правоздатність індивідуального підприємця практично прирівнюється до правоздатності юридичних осіб - комерційних організацій. Він може мати права і обов'язки, необхідні для здійснення будь-яких видів діяльності, не заборонених законом, та щодо яких законом не передбачено обмежень (стаття 50 ЦК 435-15 ).
По-друге, до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються норми як загального цивільного (Цивільний кодекс України 435-15, так і спеціального законодавства (Господарський кодекс України (436-15), Закони України "Про
державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"
Таким чином «Фізична особа підприємець» у підприємницькій діяльності є суто ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ, яка доказала свою правочинність при реєстрації та має дозвіл від держави на провадження такої діяльності, отже вимагання надавати «персональні данні», окрім реєстраційних документів не є законним.
Виходячи із існуючої проблеми, та завдяки недосконалості ресурсу «Prozorro», у сфері захисту персональної інформації, вимагаємо прибрати із тексту «Лист - згода на обробку персональних даних Додаток 4, слова: «паспортні дані, ідентифікаційний код»
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2019 17:58
Вимогу задоволено. В Листі - згода на обробку персональних даних Додаток 4, слова: «паспортні дані, ідентифікаційний код» видалено
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003322-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕАМАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:31058134
Дата подання: 22 липня 2019 17:15
Штрафи
Вимагаємо змінити розмір штрафних санкцій вказаних у Договорі у п.6.2., які суперечать Господарському кодексу України
Стаття 231. Розмір штрафних санкцій
2.*за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 231. Розмір штрафних санкцій
2.*за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2019 18:01
Вимогу задоволено. в п. 6,2 договору внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
24 500,00
UAH з ПДВ
|
23 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗЕВС АВТОМАТИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
25 146,00
UAH з ПДВ
|
23 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3062803319 |
Відхилено |
23 800,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 15:38
|
ТОВ "ЗЕВС АВТОМАТИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40257852 |
Рішення скасоване |
23 850,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 15:08
|
ТОВ "ЗЕВС АВТОМАТИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40257852 |
Відхилено |
23 850,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 15:16
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій