Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту , технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Repair, maintenance of marine transport and associated equipment and related services
Очікувана вартість
23 745 840,00 UAH
UA-2019-07-19-003311-b 84e8ac5c3e414e0285c6aca8f847729c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Комарова

+380482636622
+380678517031
accem@te.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Науково-дослідна установа Український науковий центр екології моря
Код ЄДРПОУ: 02572516
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська область обл., Одесса, Французький бульвар, 89
Контактна особа: Людмила Комарова
+380482636622,+380678517031
accem@te.net.ua
Додаткові контактні особи: Mykhailo Yazykov
+380482636673
accem@te.net.ua
Михайло Язиков
+380482636673
accem@te.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Scientific Research institution «Ukrainian Scientific Centre of Ecology of the Sea»
National ID: 02572516
Contact point: Liudmyla Komarova
+380482636622,+380678517031
accem@te.net.ua
Additional contacts: Mykhailo Yazykov
+380482636673
accem@te.net.ua
Михайло Язиков
+380482636673
accem@te.net.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 липня 2019 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 14:18
Очікувана вартість: 23 745 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 729,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 липня 2019 20:29
Enquiries until: 10 серпня 2019 17:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 23 745 840 UAH including VAT
Minimal lowering step: 118 729 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт НДС "Владимир Паршин" з отриманням документів Регістра судноплавства України на придатність до плавання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, Французький бульвар, 89
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Overhaul of research vessel "Vladimir Parshin": with the receipt of documents of the Shipping Register of Ukraine on ability for navigation
CPV: 50240000-9
Період постачання: з 16 вересня 2019 по 27 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється згідно статті 49 Бюджетного кодексу України після їх отримання, в безготівковій формі, у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами: - Проміжної ремонтної відомості на обсяг виконаних підготовчих робіт (в межах Попередньої ремонтної відомості - Додаток 2) та Акту здавання-приймання послуг відповідно до цієї Проміжної ремонтної відомості, протягом протягом 7 (семи) банківських днів від дня їх підписання; - Проміжної ремонтної відомості на обсяг виконаних ремонтних робіт (в межах Попередньої ремонтної відомості - Додаток 2) та Акту здавання-приймання послуг відповідно до цієї Проміжної ремонтної відомості, протягом протягом 7 (семи) банківських днів від дня їх підписання; - остаточні розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Виконавчої ремонтної відомості (в межах Попередньої ремонтної відомості — Додаток 2) та Акту здавання-приймання послуг підписаного Сторонами, за вирахуванням сплачених Замовником платежів, протягом 10 (десяти) банківських днів від дня його підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
строки надання послуг: 10%
найменший строк надання послуг: 10%
набільший строк надання послуг: 0%
вимоги щодо наявності/відсутності попередньої оплати: 10%
відсутність попередньої оплати: 10%
наявність попередньої оплати: 0%
19 липня 2019 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 20:29
19.4.1-укр-Паршин-ст17-інформ-про-учасн.pdf
19 липня 2019 20:29
19.4.1-англ-Паршин-ст17- iнформ-про-учасн.pdf
19 липня 2019 20:29
19.4-англ-Паршин-ст17-перелік-докум.pdf
19 липня 2019 20:29
19.3-укр-Паршин-кваліф-вимоги.pdf
19 липня 2019 20:29
19.3-англ-Паршин-квалiф-вимоги.pdf
19 липня 2019 20:29
19.4-укр-Паршин-ст17-перелік-докум.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5-укр-Паршин-техн-якісні.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5.1-англ-Паршин-попер-рем-відом.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5.2-англ-Паршин-календ-план.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5.1-укр-Паршин-попер-рем-відом.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5-англ-Паршин-техн-якісні.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5.2-укр-Паршин-календ-план.pdf
19 липня 2019 20:29
19.7-англ-Паршин-проект-дог.pdf
19 липня 2019 20:29
19.7-укр-Паршин-проект-дог.pdf
19 липня 2019 20:29
19.9-англ-Паршин-згода-персон-дані.pdf
19 липня 2019 20:29
19.1-укр-Паршин-заг-відом-учасн.pdf
19 липня 2019 20:29
19.00-укр-Паршин-Оголош.pdf
19 липня 2019 20:29
19.9-укр-Паршин-згода-персон-дані.pdf
19 липня 2019 20:29
19.2-укр-Паршин-повнов-посад-особи.pdf
19 липня 2019 20:29
19.2-англ-Паршин-повнов-посад-особи.pdf
19 липня 2019 20:29
19.0-укр-Паршин-ТД.pdf
19 липня 2019 20:29
19.8-англ-Паршин-погодж-дог.pdf
19 липня 2019 20:29
19.8-укр-Паршин-погодж-дог.pdf
19 липня 2019 20:29
19.00-англ-Паршин-Оголошення.pdf
19 липня 2019 20:29
19.0-англ-Паршин-ТД.pdf
19 липня 2019 20:29
19.1-англ-Паршин-заг- вiдом-учасн.pdf
19 липня 2019 20:29
19.10-укр-Паршин-реєстр.pdf
19 липня 2019 20:29
19.10-англ-Паршин-реестр.pdf
19 липня 2019 20:29
19.6-укр-Паршин-пропозиція.pdf
19 липня 2019 20:29
19.6-англ-Паршин- пропозицiя.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000020 ● b844cc500599493881b11c9e6149c1f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.07.2019 Одеса № 261

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 22.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 22.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.07.2019 № 261
Витяг
з переліку процедур закупівель
2. UA-2019-07-19-003311-b 19.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля відмінена з-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: нерозміщення в електронній версії оголошення інформації про джерело фінансування в полі "Конкретна назва предмету закупівлі"

2019-07-29 14:26:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-29 16:48:08

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: торги відмінені з-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. вел
Виконано
Дата відміни: 29 липня 2019 14:14
Коментар щодо відміни: торги відмінені з-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В електронній формі оголошення в полі "Конкретна назва предмету закупівлі" не зазначено джерело фінансування
Документи:
29 липня 2019 14:14
Електронний підпис
29 липня 2019 14:10
19-Паршин-витяг-прот-ТК-25-29.07.pdf