Послуги з ремонту , технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Repair, maintenance of marine transport and associated equipment and related services
Очікувана вартість
23 745 840,00 UAH
UA-2019-07-19-003311-b 84e8ac5c3e414e0285c6aca8f847729c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Науково-дослідна установа Український науковий центр екології моря
Код ЄДРПОУ: 02572516
Місцезнаходження замовника: 65009, Україна, Одеська область обл., Одесса, Французький бульвар, 89
Контактна особа замовника: Людмила Комарова
+380482636622,+380678517031
accem@te.net.ua
Додаткові контактні особи: Mykhailo Yazykov
+380482636673
accem@te.net.ua
Михайло Язиков
+380482636673
accem@te.net.ua
Official name: Scientific Research institution «Ukrainian Scientific Centre of Ecology of the Sea»
National ID: 02572516
Contact point: Liudmyla Komarova
+380482636622,+380678517031
accem@te.net.ua
Additional contacts: Mykhailo Yazykov
+380482636673
accem@te.net.ua
Михайло Язиков
+380482636673
accem@te.net.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 14:18
Очікувана вартість: 23 745 840,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 729,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 19 липня 2019 20:29
Enquiries until: 10 серпня 2019 17:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 23 745 840 UAH including VAT
Minimal lowering step: 118 729 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт НДС "Владимир Паршин" з отриманням документів Регістра судноплавства України на придатність до плавання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, Французький бульвар, 89
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Overhaul of research vessel "Vladimir Parshin": with the receipt of documents of the Shipping Register of Ukraine on ability for navigation
CPV: 50240000-9
Період постачання: з 16 вересня 2019 по 27 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється згідно статті 49 Бюджетного кодексу України після їх отримання, в безготівковій формі, у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами: - Проміжної ремонтної відомості на обсяг виконаних підготовчих робіт (в межах Попередньої ремонтної відомості - Додаток 2) та Акту здавання-приймання послуг відповідно до цієї Проміжної ремонтної відомості, протягом протягом 7 (семи) банківських днів від дня їх підписання; - Проміжної ремонтної відомості на обсяг виконаних ремонтних робіт (в межах Попередньої ремонтної відомості - Додаток 2) та Акту здавання-приймання послуг відповідно до цієї Проміжної ремонтної відомості, протягом протягом 7 (семи) банківських днів від дня їх підписання; - остаточні розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Виконавчої ремонтної відомості (в межах Попередньої ремонтної відомості — Додаток 2) та Акту здавання-приймання послуг підписаного Сторонами, за вирахуванням сплачених Замовником платежів, протягом 10 (десяти) банківських днів від дня його підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
строки надання послуг: 10%
найменший строк надання послуг: 10%
набільший строк надання послуг: 0%
вимоги щодо наявності/відсутності попередньої оплати: 10%
відсутність попередньої оплати: 10%
наявність попередньої оплати: 0%

Тендерна документація

19 липня 2019 20:33
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 20:29
19.4.1-укр-Паршин-ст17-інформ-про-учасн.pdf
19 липня 2019 20:29
19.4.1-англ-Паршин-ст17- iнформ-про-учасн.pdf
19 липня 2019 20:29
19.4-англ-Паршин-ст17-перелік-докум.pdf
19 липня 2019 20:29
19.3-укр-Паршин-кваліф-вимоги.pdf
19 липня 2019 20:29
19.3-англ-Паршин-квалiф-вимоги.pdf
19 липня 2019 20:29
19.4-укр-Паршин-ст17-перелік-докум.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5-укр-Паршин-техн-якісні.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5.1-англ-Паршин-попер-рем-відом.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5.2-англ-Паршин-календ-план.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5.1-укр-Паршин-попер-рем-відом.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5-англ-Паршин-техн-якісні.pdf
19 липня 2019 20:29
19.5.2-укр-Паршин-календ-план.pdf
19 липня 2019 20:29
19.7-англ-Паршин-проект-дог.pdf
19 липня 2019 20:29
19.7-укр-Паршин-проект-дог.pdf
19 липня 2019 20:29
19.9-англ-Паршин-згода-персон-дані.pdf
19 липня 2019 20:29
19.1-укр-Паршин-заг-відом-учасн.pdf
19 липня 2019 20:29
19.00-укр-Паршин-Оголош.pdf
19 липня 2019 20:29
19.9-укр-Паршин-згода-персон-дані.pdf
19 липня 2019 20:29
19.2-укр-Паршин-повнов-посад-особи.pdf
19 липня 2019 20:29
19.2-англ-Паршин-повнов-посад-особи.pdf
19 липня 2019 20:29
19.0-укр-Паршин-ТД.pdf
19 липня 2019 20:29
19.8-англ-Паршин-погодж-дог.pdf
19 липня 2019 20:29
19.8-укр-Паршин-погодж-дог.pdf
19 липня 2019 20:29
19.00-англ-Паршин-Оголошення.pdf
19 липня 2019 20:29
19.0-англ-Паршин-ТД.pdf
19 липня 2019 20:29
19.1-англ-Паршин-заг- вiдом-учасн.pdf
19 липня 2019 20:29
19.10-укр-Паршин-реєстр.pdf
19 липня 2019 20:29
19.10-англ-Паршин-реестр.pdf
19 липня 2019 20:29
19.6-укр-Паршин-пропозиція.pdf
19 липня 2019 20:29
19.6-англ-Паршин- пропозицiя.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000020 ● b844cc500599493881b11c9e6149c1f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-22 16:16:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.07.2019 Одеса № 261

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 22.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 22.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.07.2019 № 261
Витяг
з переліку процедур закупівель
2. UA-2019-07-19-003311-b 19.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля відмінена з-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: нерозміщення в електронній версії оголошення інформації про джерело фінансування в полі "Конкретна назва предмету закупівлі"

2019-07-29 14:26:15

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Науково-дослідна установа Український науковий центр екології моря, 02572516, Україна, Одесса, Французький бульвар, 89
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт НДС "Владимир Паршин" з отриманням документів Регістра судноплавства України на придатність до плавання, 23745840UAH, 50240000-9, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 84e8ac5c3e414e0285c6aca8f847729c, 2019-07-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Науково-дослідної установи Український науковий центр екології моря (далі – Замовник) від 19.07.2019 № 20. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (пункти 1, 2 6 Додатку 4 до тендерної документації), що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 23 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами). За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-29 16:48:08

Інформація про відміну

Дата скасування
29 липня 2019 14:03
Причина скасування
торги відмінені з-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. вел
Документи
Немає
Дата скасування
29 липня 2019 14:14
Причина скасування
торги відмінені з-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В електронній формі оголошення в полі "Конкретна назва предмету закупівлі" не зазначено джерело фінансування
Документи
29 липня 2019 14:10 19-Паршин-витяг-прот-ТК-25-29.07.pdf
29 липня 2019 14:14 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку