Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
телевізійне й аудовізуальне обладнання (0851010 здійснення правосуддя Вищим антикорупційним судом)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2019-07-19-003299-b ● be223ec8be1d4ae480e5956d829e76cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 42836259 |
Вебсайт: | https://hcac.court.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Зельдич Оксана +380676728903 INBOX@HCAC.COURT.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 19:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
джерело фінансування закупівлі - державний бюджет. опис та комплектність предмету закупівлі викладено у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
телевізійне й аудовізуальне обладнання (0851010 здійснення правосуддя Вищим антикорупційним судом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2019
—
04 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно п. 4.1 Договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 19:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 19:56 |
проект договору ВКЗ Перемоги.docx | |
19 липня 2019 19:56 |
на оприлюднення ПЕРЕМОГИ ТД ВККЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 08:41
Дата відповіді: 22 липня 2019 08:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та повідомляємо наступне.
В тендерній документації відсутнє посилання на конкретну торгову марку предмету закупівлі, натомість у Додатку 1 до Тендерної документації вказані технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
При оцінці тендерних пропозицій Замовник керується принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Крім того, стаття 5 Закону забезпечує недискримінацію учасників, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, брати участь у публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
В тендерній документації відсутнє посилання на конкретну торгову марку предмету закупівлі, натомість у Додатку 1 до Тендерної документації вказані технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
При оцінці тендерних пропозицій Замовник керується принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Крім того, стаття 5 Закону забезпечує недискримінацію учасників, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, брати участь у публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003299-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 24 липня 2019 20:22
Щодо технічних вимог
Замовником в пункті 1 «Основні параметри» на комплект обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксації та проведення судового засідання в режимі відео конференції, що викладений в таблиці Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до системного блоку стаціонарного персонального комп’ютера, а саме наявність передінстальованого програмного забезпечення запису та протоколювання судових засідань, в обсязі не менше 8 каналів аудіо запису, не менше 1 каналу відеозапису.
Також в Додатку 2 до Тендерної документації передбачені вимоги щодо технічних й функціональних характеристик до комплекту обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції.
ПРИ ЦЬОМУ, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СУДОВОГО ЗАСІДАННЯ В РЕЖИМІ ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ, НЕ ВХОДИТЬ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАКУПОВУЄТЬСЯ)!!!
ПОСТАЄ ПИТАННЯ, ЯК ЗАМОВНИК ПЛАНУЄ РЕЛІЗОВУВАТИ РЕЖИМІ ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ НЕ ЗАКУПОВУЮЧИ ВІДПОВІДНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ?
Ймовірно, у Замовника вже є в наявності передінстальоване програмне забезпечення для проведення судового засідання в режимі відео конференції, так-як без зазначеного програмного забезпечення неможливо реалізувати функціонал який вимагається в пунктах 1, 4, 8, 9, 10,11, 12, 13 в частині аудіо-відеофіксації, протоколювання судових засідань, в тому числі тих, що проводяться у режимі відео конференції (Додаток 2 до Тендерної документації).
З урахуванням вищезазначеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь, за допомогою якого саме програмного забезпечення Замовник планує реалізовувати функціонал режиму відеоконференції (просимо надати інформацію про виробника програмного забезпечення, назву програмного забезпечення, характеристики програмного забезпечення, протоколи обміну інформацією, мова програмування (відповідь просимо надати по кожній складовій вимоги) який вимагається в Додатку 2 до Тендерної документації.
У випадку, якщо Замовник помилково забув встановити в умовах тендерної документації вимоги до функціоналу режиму відео конференції, просимо надати уточнюючі основні параметри до програмного забезпечення у разі планування його закупівлі у складі предмету закупівлі. Також звертаємо увагу на необхідність дотриманні вимог ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що в результаті аналізу пропозиції учасників по проведених Замовником процедурах закупівель, за цим же кодом, та з тотожними основними параметрами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a), ЖОДЕН З УЧАСНИКІВ НЕ ЗАПРОПОНУВАВ програмного забезпечення для забезпечення функціоналу режиму відеконференції. Також, вважаємо за необхідне зазначити, що не всі учасники підтвердили виконання комплектом усіх технічних й функціональних характеристик, що вимагалися Замовником. ОЧЕВИДНО, ЩО БЕЗ ДОДАТКОВОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ВСЬОГО ФУНКЦІОНАЛУ НЕ ВИДАЄТЬСЯ ЗА МОЖЛИВЕ!!! Зазначене свідчить про те, що інформація встановлена Замовником до технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі є неоднозначною і потребує уточнення.
Розгорнути
Згорнути
Також в Додатку 2 до Тендерної документації передбачені вимоги щодо технічних й функціональних характеристик до комплекту обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції.
ПРИ ЦЬОМУ, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СУДОВОГО ЗАСІДАННЯ В РЕЖИМІ ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ, НЕ ВХОДИТЬ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАКУПОВУЄТЬСЯ)!!!
ПОСТАЄ ПИТАННЯ, ЯК ЗАМОВНИК ПЛАНУЄ РЕЛІЗОВУВАТИ РЕЖИМІ ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ НЕ ЗАКУПОВУЮЧИ ВІДПОВІДНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ?
Ймовірно, у Замовника вже є в наявності передінстальоване програмне забезпечення для проведення судового засідання в режимі відео конференції, так-як без зазначеного програмного забезпечення неможливо реалізувати функціонал який вимагається в пунктах 1, 4, 8, 9, 10,11, 12, 13 в частині аудіо-відеофіксації, протоколювання судових засідань, в тому числі тих, що проводяться у режимі відео конференції (Додаток 2 до Тендерної документації).
З урахуванням вищезазначеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь, за допомогою якого саме програмного забезпечення Замовник планує реалізовувати функціонал режиму відеоконференції (просимо надати інформацію про виробника програмного забезпечення, назву програмного забезпечення, характеристики програмного забезпечення, протоколи обміну інформацією, мова програмування (відповідь просимо надати по кожній складовій вимоги) який вимагається в Додатку 2 до Тендерної документації.
У випадку, якщо Замовник помилково забув встановити в умовах тендерної документації вимоги до функціоналу режиму відео конференції, просимо надати уточнюючі основні параметри до програмного забезпечення у разі планування його закупівлі у складі предмету закупівлі. Також звертаємо увагу на необхідність дотриманні вимог ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що в результаті аналізу пропозиції учасників по проведених Замовником процедурах закупівель, за цим же кодом, та з тотожними основними параметрами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a), ЖОДЕН З УЧАСНИКІВ НЕ ЗАПРОПОНУВАВ програмного забезпечення для забезпечення функціоналу режиму відеконференції. Також, вважаємо за необхідне зазначити, що не всі учасники підтвердили виконання комплектом усіх технічних й функціональних характеристик, що вимагалися Замовником. ОЧЕВИДНО, ЩО БЕЗ ДОДАТКОВОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ВСЬОГО ФУНКЦІОНАЛУ НЕ ВИДАЄТЬСЯ ЗА МОЖЛИВЕ!!! Зазначене свідчить про те, що інформація встановлена Замовником до технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі є неоднозначною і потребує уточнення.
Скасована
Дата: 24 липня 2019 20:42
Причина: невірне оформлення вимоги
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003299-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 24 липня 2019 20:23
Щодо технічних вимог
Замовником в пункті 13 «Основні параметри» на комплект обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксації та проведення судового засідання в режимі відео конференції, що викладений в таблиці Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до «Пристрою трансляції».
Призначення «Пристрою трансляції» забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
На сьогоднішній день, забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції можливе і без «Пристрою трансляції», а саме шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в безпосередньо в програмно-апаратний комплекс. Для прикладу: Програмно-апаратний комплекс «Акорд».
Таким чином, програмно-апаратний комплекс «Акорд» не передбачає в своєму складі окремого «Пристрою трансляції», при цьому вказаний програмно-апаратний комплекс забезпечує виконання функції «Пристрою трансляції» програмними засобами, що веде до значної економії коштів при повному збереженні функціональності комплекта в цілому.
Для прикладу звертаємо увагу на аналогічні торги які проводяться Вами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a), різниця в ціні, при гарантованому виконанні функціоналу, очевидна.
З урахуванням вищезазначеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь чи буде вважатись належним виконанням вимог Додатку 2 до Тендерної документації, забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції не шляхом використання «Пристрою трансляції», а шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в програмно-апаратний комплекс (комплект)?
Розгорнути
Згорнути
Призначення «Пристрою трансляції» забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
На сьогоднішній день, забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції можливе і без «Пристрою трансляції», а саме шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в безпосередньо в програмно-апаратний комплекс. Для прикладу: Програмно-апаратний комплекс «Акорд».
Таким чином, програмно-апаратний комплекс «Акорд» не передбачає в своєму складі окремого «Пристрою трансляції», при цьому вказаний програмно-апаратний комплекс забезпечує виконання функції «Пристрою трансляції» програмними засобами, що веде до значної економії коштів при повному збереженні функціональності комплекта в цілому.
Для прикладу звертаємо увагу на аналогічні торги які проводяться Вами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a), різниця в ціні, при гарантованому виконанні функціоналу, очевидна.
З урахуванням вищезазначеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь чи буде вважатись належним виконанням вимог Додатку 2 до Тендерної документації, забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції не шляхом використання «Пристрою трансляції», а шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в програмно-апаратний комплекс (комплект)?
Скасована
Дата: 24 липня 2019 20:42
Причина: невірне оформлення вимоги
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003299-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 24 липня 2019 20:45
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", щодо внесення змін до тендерної документації
Замовником в пункті 1 «Основні параметри» на комплект обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксації та проведення судового засідання в режимі відео конференції, що викладений в таблиці Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до системного блоку стаціонарного персонального комп’ютера, а саме наявність передінстальованого програмного забезпечення запису та протоколювання судових засідань, в обсязі не менше 8 каналів аудіо запису, не менше 1 каналу відеозапису.
Також в Додатку 2 до Тендерної документації передбачені вимоги щодо технічних й функціональних характеристик до комплекту обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції.
ПРИ ЦЬОМУ, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СУДОВОГО ЗАСІДАННЯ В РЕЖИМІ ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ, НЕ ВХОДИТЬ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАКУПОВУЄТЬСЯ)!!!
ПОСТАЄ ПИТАННЯ, ЯК ЗАМОВНИК ПЛАНУЄ РЕЛІЗОВУВАТИ РЕЖИМІ ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ НЕ ЗАКУПОВУЮЧИ ВІДПОВІДНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ?
Ймовірно, у Замовника вже є в наявності передінстальоване програмне забезпечення для проведення судового засідання в режимі відео конференції, так-як без зазначеного програмного забезпечення неможливо реалізувати функціонал який вимагається в пунктах 1-16 в частині аудіо-відеофіксації, протоколювання судових засідань, в тому числі тих, що проводяться у режимі відео конференції (Додаток 2 до Тендерної документації).
З урахуванням вищезазначеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь, за допомогою якого саме програмного забезпечення Замовник планує реалізовувати функціонал режиму відеоконференції (просимо надати інформацію про виробника програмного забезпечення, назву програмного забезпечення, характеристики програмного забезпечення, протоколи обміну інформацією, мова програмування (відповідь просимо надати по кожній складовій вимоги) який вимагається в Додатку 2 до Тендерної документації.
У випадку, якщо Замовник помилково забув встановити в умовах тендерної документації вимоги до функціоналу режиму відео конференції, просимо надати уточнюючі основні параметри до програмного забезпечення у разі планування його закупівлі у складі предмету закупівлі. Також звертаємо увагу на необхідність дотриманні вимог ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що в результаті аналізу пропозиції учасників по проведених Замовником процедурах закупівель, за цим же кодом, та з тотожними основними параметрами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a), ЖОДЕН З УЧАСНИКІВ НЕ ЗАПРОПОНУВАВ програмного забезпечення для забезпечення функціоналу режиму відеконференції. Також, вважаємо за необхідне зазначити, що не всі учасники підтвердили виконання комплектом усіх технічних й функціональних характеристик, що вимагалися Замовником. ОЧЕВИДНО, ЩО БЕЗ ДОДАТКОВОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ВСЬОГО ФУНКЦІОНАЛУ НЕ ВИДАЄТЬСЯ ЗА МОЖЛИВЕ!!! Зазначене свідчить про те, що інформація встановлена Замовником до технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі є неоднозначною і потребує уточнення.
Розгорнути
Згорнути
Також в Додатку 2 до Тендерної документації передбачені вимоги щодо технічних й функціональних характеристик до комплекту обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції.
ПРИ ЦЬОМУ, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ СУДОВОГО ЗАСІДАННЯ В РЕЖИМІ ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ, НЕ ВХОДИТЬ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАКУПОВУЄТЬСЯ)!!!
ПОСТАЄ ПИТАННЯ, ЯК ЗАМОВНИК ПЛАНУЄ РЕЛІЗОВУВАТИ РЕЖИМІ ВІДЕО КОНФЕРЕНЦІЇ НЕ ЗАКУПОВУЮЧИ ВІДПОВІДНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ?
Ймовірно, у Замовника вже є в наявності передінстальоване програмне забезпечення для проведення судового засідання в режимі відео конференції, так-як без зазначеного програмного забезпечення неможливо реалізувати функціонал який вимагається в пунктах 1-16 в частині аудіо-відеофіксації, протоколювання судових засідань, в тому числі тих, що проводяться у режимі відео конференції (Додаток 2 до Тендерної документації).
З урахуванням вищезазначеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь, за допомогою якого саме програмного забезпечення Замовник планує реалізовувати функціонал режиму відеоконференції (просимо надати інформацію про виробника програмного забезпечення, назву програмного забезпечення, характеристики програмного забезпечення, протоколи обміну інформацією, мова програмування (відповідь просимо надати по кожній складовій вимоги) який вимагається в Додатку 2 до Тендерної документації.
У випадку, якщо Замовник помилково забув встановити в умовах тендерної документації вимоги до функціоналу режиму відео конференції, просимо надати уточнюючі основні параметри до програмного забезпечення у разі планування його закупівлі у складі предмету закупівлі. Також звертаємо увагу на необхідність дотриманні вимог ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що в результаті аналізу пропозиції учасників по проведених Замовником процедурах закупівель, за цим же кодом, та з тотожними основними параметрами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a), ЖОДЕН З УЧАСНИКІВ НЕ ЗАПРОПОНУВАВ програмного забезпечення для забезпечення функціоналу режиму відеконференції. Також, вважаємо за необхідне зазначити, що не всі учасники підтвердили виконання комплектом усіх технічних й функціональних характеристик, що вимагалися Замовником. ОЧЕВИДНО, ЩО БЕЗ ДОДАТКОВОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ВСЬОГО ФУНКЦІОНАЛУ НЕ ВИДАЄТЬСЯ ЗА МОЖЛИВЕ!!! Зазначене свідчить про те, що інформація встановлена Замовником до технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі є неоднозначною і потребує уточнення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 19:37
Шановний учаснику, дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та повідомляємо наступне.
Статтею 6 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" визначено, що здійснюючи правосуддя, суди є незалежними від будь-якого незаконного впливу.
Принцип незалежності суддів та їх недоторканності є важливою гарантією самостійності судової влади та умовою судового захисту прав людини та основоположних свобод.
Вищий антикорупційний суд, як орган судової влади, розглядатиме резонансні та суспільно важливі справи.
Обладнання, що закуповується, буде використовуватись як єдина система для забезпечення безперебійного процесу роботи Вищого антикорупційного суду, що унеможливлюватиме несанкціонований витік інформації, повинно забезпечувати якісну аудіо та відео фіксацію, трансляцію, тощо, а також особисту безпеку свідків, бути якісним, водночас зручним у використанні в судовому процесі суддями, секретарями судового засідання, учасниками процесу і відвідувачами суду, зокрема, представниками засобів масової інформації та міжнародних організацій.
За змістом вимоги повідомляємо, що програмне забезпечення для проведення судового засідання в режимі відео конференції не входить до предмету закупівлі, оскільки надається Замовнику Державною судовою адміністрацією України.
Додатково повідомляємо, що відеоконференцзв'язок у судах України впроваджується та використовується:
1.1. На виконання вимог Закону України від 04.07.2012 №5041-VІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо участі у судовому засіданні в режимі відеоконференції" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2013, № 25, ст.247). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5041-17
1.2. У відповідності до Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання (кримінального провадження), затвердженої наказом ДСА України №155 від 15.11.2012. https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0155750-12
2. Державна судова адміністрація України забезпечує функціонування систем відеоконференцзв’язку:
2.1. Згідно Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 2 червня 2016 року №1402-VIII, Глава 2 «Державна судова адміністрація України», Стаття 152: Повноваження Державної судової адміністрації України, Державна судова адміністрація України: 10)…забезпечує функціонування системи відеоконференц-зв’язку для участі осіб у засіданні суду в режимі відеоконференції; https://dsa.court.gov.ua/dsa/about_dsa/about/
2.2. Згідно ПОЛОЖЕННЯ про Державну судову адміністрацію України, ЗАТВЕРДЖЕНОГО Рішенням Вищої ради правосуддя 17 січня 2019 року №141/0/15-19, Глава 6, ДСА України відповідно до визначених завдань: організовує та забезпечує функціонування систем відеоконференцзв’язку для участі осіб у засіданні суду в режимі відеоконференції. https://dsa.court.gov.ua/dsa/about_dsa/about/.
З огляду на вищевказане, Замовником у Тендерній документації, в Додатку 2 зазначено, що програмне забезпечення відеоконференцзв’язку встановлюється працівником суду на етапі підключення, монтажних та пусконалагоджувальних робіт. Таким чином, після встановлення програмного забезпечення для відеоконференцзв’язку, а також при наявності передінстальованого програмного забезпечення запису та протоколювання судових засідань, яке постачається Учасником, реалізується весь функціонал, аудіо-відеофіксації, протоколювання судових засідань, в тому числі тих, що проводяться у режимі відео конференції, а також проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
Звертаємо увагу Учасника, що у Тендерній документації, у Додатку 2, у розділі "Комплект… повинен забезпечувати наступні технічні й функціональні характеристики", наведені вимоги як до передінстальованого програмного забезпечення, яке повинно виконувати функції аудіо-, відеофіксації та протоколювання судових засідань, в тому числі тих, що проводяться у режимі відео конференції, так і до програмного забезпечення для проведення судового засідання в режимі відеоконференці
Статтею 6 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" визначено, що здійснюючи правосуддя, суди є незалежними від будь-якого незаконного впливу.
Принцип незалежності суддів та їх недоторканності є важливою гарантією самостійності судової влади та умовою судового захисту прав людини та основоположних свобод.
Вищий антикорупційний суд, як орган судової влади, розглядатиме резонансні та суспільно важливі справи.
Обладнання, що закуповується, буде використовуватись як єдина система для забезпечення безперебійного процесу роботи Вищого антикорупційного суду, що унеможливлюватиме несанкціонований витік інформації, повинно забезпечувати якісну аудіо та відео фіксацію, трансляцію, тощо, а також особисту безпеку свідків, бути якісним, водночас зручним у використанні в судовому процесі суддями, секретарями судового засідання, учасниками процесу і відвідувачами суду, зокрема, представниками засобів масової інформації та міжнародних організацій.
За змістом вимоги повідомляємо, що програмне забезпечення для проведення судового засідання в режимі відео конференції не входить до предмету закупівлі, оскільки надається Замовнику Державною судовою адміністрацією України.
Додатково повідомляємо, що відеоконференцзв'язок у судах України впроваджується та використовується:
1.1. На виконання вимог Закону України від 04.07.2012 №5041-VІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо участі у судовому засіданні в режимі відеоконференції" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2013, № 25, ст.247). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5041-17
1.2. У відповідності до Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій проведених у режимі відеоконференції під час судового засідання (кримінального провадження), затвердженої наказом ДСА України №155 від 15.11.2012. https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0155750-12
2. Державна судова адміністрація України забезпечує функціонування систем відеоконференцзв’язку:
2.1. Згідно Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 2 червня 2016 року №1402-VIII, Глава 2 «Державна судова адміністрація України», Стаття 152: Повноваження Державної судової адміністрації України, Державна судова адміністрація України: 10)…забезпечує функціонування системи відеоконференц-зв’язку для участі осіб у засіданні суду в режимі відеоконференції; https://dsa.court.gov.ua/dsa/about_dsa/about/
2.2. Згідно ПОЛОЖЕННЯ про Державну судову адміністрацію України, ЗАТВЕРДЖЕНОГО Рішенням Вищої ради правосуддя 17 січня 2019 року №141/0/15-19, Глава 6, ДСА України відповідно до визначених завдань: організовує та забезпечує функціонування систем відеоконференцзв’язку для участі осіб у засіданні суду в режимі відеоконференції. https://dsa.court.gov.ua/dsa/about_dsa/about/.
З огляду на вищевказане, Замовником у Тендерній документації, в Додатку 2 зазначено, що програмне забезпечення відеоконференцзв’язку встановлюється працівником суду на етапі підключення, монтажних та пусконалагоджувальних робіт. Таким чином, після встановлення програмного забезпечення для відеоконференцзв’язку, а також при наявності передінстальованого програмного забезпечення запису та протоколювання судових засідань, яке постачається Учасником, реалізується весь функціонал, аудіо-відеофіксації, протоколювання судових засідань, в тому числі тих, що проводяться у режимі відео конференції, а також проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
Звертаємо увагу Учасника, що у Тендерній документації, у Додатку 2, у розділі "Комплект… повинен забезпечувати наступні технічні й функціональні характеристики", наведені вимоги як до передінстальованого програмного забезпечення, яке повинно виконувати функції аудіо-, відеофіксації та протоколювання судових засідань, в тому числі тих, що проводяться у режимі відео конференції, так і до програмного забезпечення для проведення судового засідання в режимі відеоконференці
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003299-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 24 липня 2019 20:47
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", щодо внесення змін до тендерної документації
. Замовником в пункті 13 «Основні параметри» на комплект обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксації та проведення судового засідання в режимі відео конференції, що викладений в таблиці Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимоги до «Пристрою трансляції».
Призначення «Пристрою трансляції» забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
На сьогоднішній день, забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції можливе і без «Пристрою трансляції», а саме шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в безпосередньо в програмно-апаратний комплекс. Для прикладу: Програмно-апаратний комплекс «Акорд».
Таким чином, програмно-апаратний комплекс «Акорд» не передбачає в своєму складі окремого «Пристрою трансляції», при цьому вказаний програмно-апаратний комплекс забезпечує виконання функції «Пристрою трансляції» програмними засобами, що веде до значної економії коштів при повному збереженні функціональності комплекта в цілому.
Для прикладу звертаємо увагу на аналогічні торги які проводяться Вами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a), різниця в ціні, при гарантованому виконанні функціоналу, очевидна.
З урахуванням вищезазначеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь чи буде вважатись належним виконанням вимог Додатку 2 до Тендерної документації, забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції не шляхом використання «Пристрою трансляції», а шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в програмно-апаратний комплекс (комплект).
Розгорнути
Згорнути
Призначення «Пристрою трансляції» забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
На сьогоднішній день, забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції можливе і без «Пристрою трансляції», а саме шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в безпосередньо в програмно-апаратний комплекс. Для прикладу: Програмно-апаратний комплекс «Акорд».
Таким чином, програмно-апаратний комплекс «Акорд» не передбачає в своєму складі окремого «Пристрою трансляції», при цьому вказаний програмно-апаратний комплекс забезпечує виконання функції «Пристрою трансляції» програмними засобами, що веде до значної економії коштів при повному збереженні функціональності комплекта в цілому.
Для прикладу звертаємо увагу на аналогічні торги які проводяться Вами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a), різниця в ціні, при гарантованому виконанні функціоналу, очевидна.
З урахуванням вищезазначеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас надати відповідь чи буде вважатись належним виконанням вимог Додатку 2 до Тендерної документації, забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції не шляхом використання «Пристрою трансляції», а шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в програмно-апаратний комплекс (комплект).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 19:38
Шановний учаснику, дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та повідомляємо наступне.
Статтею 6 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" визначено, що здійснюючи правосуддя, суди є незалежними від будь-якого незаконного впливу.
Принцип незалежності суддів та їх недоторканності є важливою гарантією самостійності судової влади та умовою судового захисту прав людини та основоположних свобод.
Вищий антикорупційний суд, як орган судової влади, розглядатиме резонансні та суспільно важливі справи.
Обладнання, що закуповується, буде використовуватись як єдина система для забезпечення безперебійного процесу роботи Вищого антикорупційного суду, що унеможливлюватиме несанкціонований витік інформації, повинно забезпечувати якісну аудіо та відео фіксацію, трансляцію, тощо, а також особисту безпеку свідків, бути якісним, і водночас зручним у використанні в судовому процесі суддями, секретарями судового засідання, учасниками процесу і відвідувачами суду, зокрема, представниками засобів масової інформації та міжнародних організацій.
За змістом вимоги повідомляємо, що у Тендерній документації не зазначено, що пристрій трансляції безпосередньо забезпечує аудіо-, відео- фіксацію, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
Призначення пристрою трансляції витікає з його назви, а його технічні характеристики наведені у Тендерній документації. Пристрій трансляції призначений для трансляції ходу судового засідання безпосередньо на відповідні державні сайти, наприклад, Державної судової адміністрації, Вищого антикорупційного суду, та/або на загальновідомі сервіси YouTube Live, Vimeo, Wowza тощо – для забезпечення відкритості судових процесів для широкого загалу в разі потреби. Також, за допомогою пристрою трансляції, хід судового засідання може відображатися без використання зовнішніх сервісів на пристроях відображення у окремому приміщенні суду – для журналістів та усіх бажаючих осіб, які не можуть бути розміщені у залі судових засідань.
Під "пристроєм трансляції" Замовник має на увазі окремий (автономний) апаратний пристрій, робота якого не залежить від роботи комп'ютера зі спеціальним програмним забезпеченням, що реалізує функції аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
Водночас, у складі програмно-апаратного комплексу «Акорд» відсутній окремий пристрій трансляції, при цьому забезпечення функції саме пристрою трансляції програмними засобами документально жодним чином також не підтверджується.
Звертаємо Вашу увагу, що Станом на 26.07.2019 Замовником не було проведено кваліфікацію у аналогічних торгах (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a).
Таким чином, для належного виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації, зокрема, щодо забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції не шляхом використання «Пристрою трансляції», а шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в програмно-апаратний комплекс (комплект), Учаснику необхідно надати відповідне документальне підтвердження можливості здійснення програмно-апаратним комплексом «Акорд» (або іншим комплексом, який буде запропонований Учасником/Учасниками) трансляції судового засідання програмним або програмно-апаратним методом.
З огляду на вказане, Ваша вимога щодо зміни умов тендерної документації у даній закупівлі відхилена, про що є відповідне рішення тендерного комітету Вищого антикорупційного суду.
Статтею 6 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" визначено, що здійснюючи правосуддя, суди є незалежними від будь-якого незаконного впливу.
Принцип незалежності суддів та їх недоторканності є важливою гарантією самостійності судової влади та умовою судового захисту прав людини та основоположних свобод.
Вищий антикорупційний суд, як орган судової влади, розглядатиме резонансні та суспільно важливі справи.
Обладнання, що закуповується, буде використовуватись як єдина система для забезпечення безперебійного процесу роботи Вищого антикорупційного суду, що унеможливлюватиме несанкціонований витік інформації, повинно забезпечувати якісну аудіо та відео фіксацію, трансляцію, тощо, а також особисту безпеку свідків, бути якісним, і водночас зручним у використанні в судовому процесі суддями, секретарями судового засідання, учасниками процесу і відвідувачами суду, зокрема, представниками засобів масової інформації та міжнародних організацій.
За змістом вимоги повідомляємо, що у Тендерній документації не зазначено, що пристрій трансляції безпосередньо забезпечує аудіо-, відео- фіксацію, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
Призначення пристрою трансляції витікає з його назви, а його технічні характеристики наведені у Тендерній документації. Пристрій трансляції призначений для трансляції ходу судового засідання безпосередньо на відповідні державні сайти, наприклад, Державної судової адміністрації, Вищого антикорупційного суду, та/або на загальновідомі сервіси YouTube Live, Vimeo, Wowza тощо – для забезпечення відкритості судових процесів для широкого загалу в разі потреби. Також, за допомогою пристрою трансляції, хід судового засідання може відображатися без використання зовнішніх сервісів на пристроях відображення у окремому приміщенні суду – для журналістів та усіх бажаючих осіб, які не можуть бути розміщені у залі судових засідань.
Під "пристроєм трансляції" Замовник має на увазі окремий (автономний) апаратний пристрій, робота якого не залежить від роботи комп'ютера зі спеціальним програмним забезпеченням, що реалізує функції аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції.
Водночас, у складі програмно-апаратного комплексу «Акорд» відсутній окремий пристрій трансляції, при цьому забезпечення функції саме пристрою трансляції програмними засобами документально жодним чином також не підтверджується.
Звертаємо Вашу увагу, що Станом на 26.07.2019 Замовником не було проведено кваліфікацію у аналогічних торгах (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-002855-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000736-a).
Таким чином, для належного виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації, зокрема, щодо забезпечення аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відео конференції не шляхом використання «Пристрою трансляції», а шляхом використання функціоналу програмного забезпечення, який забезпечить аудіо-, відео- фіксації, протоколювання судових засідань та проведення судового засідання в режимі відеоконференції і включено в програмно-апаратний комплекс (комплект), Учаснику необхідно надати відповідне документальне підтвердження можливості здійснення програмно-апаратним комплексом «Акорд» (або іншим комплексом, який буде запропонований Учасником/Учасниками) трансляції судового засідання програмним або програмно-апаратним методом.
З огляду на вказане, Ваша вимога щодо зміни умов тендерної документації у даній закупівлі відхилена, про що є відповідне рішення тендерного комітету Вищого антикорупційного суду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" |
956 201,40
UAH з ПДВ
|
956 201,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ" |
1 591 077,60
UAH з ПДВ
|
1 591 077,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" |
1 599 956,40
UAH з ПДВ
|
1 599 956,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" #37316320 |
Відхилено |
956 201,40
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 18:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНІ РЕЄСТРУЮЧІ СИСТЕМИ" #25300921 |
Переможець |
1 591 077,60
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 18:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 10:14
|
Договір СРС 63-19.pdf | укладений |
29 серпня 2019 10:13
|