Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул.Генерала В.Курмановича (від вул. А.П'ясецького до вул.Данила Апостола) в м.Львові
Очікувана вартість
79 364 666,60 UAH
UA-2019-07-19-003293-b 05b4c19865b24e24b1fe09699b97d246
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 12:50
Очікувана вартість: 79 364 666,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вул.Генерала В.Курмановича (від вул. А.П'ясецького до вул.Данила Апостола) в м.Львові.
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м. Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Генерала В.Курмановича (від вул. А.П'ясецького до вул.Данила Апостола) в м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 16:30
ЗМІНИ_Документація.doc
09 серпня 2019 16:29
Змінена_Документація.doc
09 серпня 2019 16:29
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
02 серпня 2019 16:12
ЗМІНИ_Документація.doc
19 липня 2019 19:43
dodatok_2_договір.doc
09 серпня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 16:30
ЗМІНИ_Документація.doc
09 серпня 2019 16:29
Змінена_Документація.doc
02 серпня 2019 16:11
Змінена_Документація.doc
19 липня 2019 19:43
Документація.doc
09 серпня 2019 16:29
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
19 липня 2019 19:44
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
02 серпня 2019 16:12
ЗМІНИ_Документація.doc
19 липня 2019 19:43
dodatok_2_договір.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-19-003293-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:41085274
Дата подання: 02 вересня 2019 16:00
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП Шляхбуд"
Рішенням тендерного комітету Замовника, оформленого протоколом засідання тендерного комітету департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції від 29.08.2019 року було відхилено тендерну пропозицію учасника – ТОВ «НВП Шляхбуд» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника, оскільки вона повністю відповідає як кваліфікаційним критеріям, так і іншим вимогам, встановленим Замовником для процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Генерала В. Курмановича (від вул. А. П'ясецького до вул. Данила Апостола) в м. Львові», на підтвердження чого Товариством з обмеженою відповідальністю «НВП Шляхбуд» було надано відповідні належні підтверджуючі документи. Вважаємо неправомірним висновок тендерного комітету Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, оформлений протоколом від 29.08.2019 р., згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «НВП Шляхбуд» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4, част. 1, статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим вказаний протокол підлягає скасуванню, виходячи з підстав, викладених у скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 21:13
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги суб’єктом оскарження.
Дата: 05 вересня 2019 13:26
рішення від 04.09.2019 № 12360 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 21:13
рішення від 20.09.2019 № 13357.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 23:14

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 15:55
скарга Львів АМКУ.pdf
02 вересня 2019 15:56
956c8950-2a30-447e-a1e9-b54cb8642fe9.pdf

Документи Органу Оскарження

23 вересня 2019 23:14
рішення від 20.09.2019 № 13357.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" 75 780 187,20
UAH з ПДВ
71 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 75 812 400,00
UAH з ПДВ
71 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 77 320 478,00
UAH з ПДВ
77 320 478,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" 77 932 082,00
UAH з ПДВ
77 932 082,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 79 100 000,00
UAH з ПДВ
79 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 17:53
file.pdf
23 вересня 2019 17:53
dpi.rar
23 вересня 2019 17:53
mvs.pdf
03 вересня 2019 17:34
Електронний підпис
03 вересня 2019 17:28
Електронний підпис
03 вересня 2019 17:27
public_doc.pdf
03 вересня 2019 16:54
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:54
mvs.pdf
03 вересня 2019 16:54
dpi.rar
20 серпня 2019 16:51
Електронний підпис
20 серпня 2019 16:49
vytiag_2008.pdf
20 серпня 2019 16:49
Syhivska_362кi.pdf
20 серпня 2019 16:49
Syhivska_252pi.pdf
20 серпня 2019 16:49
ПДВ.pdf
20 серпня 2019 16:49
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
20 серпня 2019 16:49
93_st16_st17_in.pdf
20 серпня 2019 16:49
93_povnovazhennia.pdf
20 серпня 2019 16:49
93_dosvid.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 12:37
Електронний підпис
20 серпня 2019 12:35
Установчі документи.zip
20 серпня 2019 12:35
ІНШЕЕЕ.zip
20 серпня 2019 12:35
Наявність працівників.zip
20 серпня 2019 12:34
Проект договору.zip
20 серпня 2019 12:34
Технічні вимоги.zip
20 серпня 2019 12:34
Чупринки - Бандери.zip
20 серпня 2019 12:34
Аналогічні договори.zip

Публічні документи

20 серпня 2019 13:30
10_Субпідрядники.pdf
20 серпня 2019 13:30
8 Повноваження+статут.pdf
20 серпня 2019 13:30
7_Погодження.pdf
20 серпня 2019 13:30
7_ліцензія_Алов-Буд.pdf
20 серпня 2019 13:30
7_Інформаційна довідка.pdf
20 серпня 2019 13:30
7_Гарант листи_Довідки.pdf
20 серпня 2019 13:30
6 ст17.pdf
20 серпня 2019 13:30
5 Досвід.pdf
20 серпня 2019 13:30
4 Працівники.pdf
20 серпня 2019 13:30
1 Техніка.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 11:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

ТОВ "АЛОВ-БУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
Відхилено 71 499 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 71 500 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:48

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" #41085274

№ рішення у справі

63/37-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
71 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 18:51
ДД6.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 18:50
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 12:19
ДД5_23.pdf зміни до договору
18 березня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 17:35
Договір.pdf укладений
02 жовтня 2019 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 4 част. 4 статті 36 Закону – продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.09.2019 – 27.12.2020» на «30.09.2019 – 27.12.2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 98 к/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 71 500 000,00 грн. з ПДВ до 62 836 059,08 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 98 к/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 62 836 059,08
UAH (в тому числі ПДВ 10 472 676,51 UAH)